piątek, 14 grudnia 2012

Nowe Współprace i Zakupy itd ;)

Współpraca z drogerią.
Link do strony KLIK
 Mogłam sobie wybrać sama kosmetyki,więc bardzo się ucieszyła z tej opcji ;)

Do testowania wybrałam sobie 
-EVELINE - Slim Extreme 3D Antycellulit - Serum intensywnie wyszczuplające+ujędrniające
-Lirene Dermoprogram, Shower Milk, Kremowy żel pod prysznic o zapachu bergamotki
Z czego co najbardziej się cieszę to:
-Flos Lek, Natural Body, Masło do pielęgnacji ciała `Mango & marakuja
Już od dawna miałam ochotę przetestować masło z tej firmy :) Ma bardzo dużo pozytywnych recenzji ;)

Współpraca
 Za pośrednictwem strony Uroda i zdrowie dostałam do przetestowania kosmetyki ze strony SPAkosmetyki.pl

Dostałam próbkę
-The Secret Soap Store Wyszczuplające masło do ciała pomarańcza 50 ml
Dostałam też od firmy dwa małe mydełka,a jak one śliczne pachną ;)
-mydełko mandarynka i bergamotka
-mydło z olejkiem arganowym 
-Szaszetka masło regeneracyjno-roświetlające

Współpraca 

Link do strony KLIK
Tak ja wcześniej mogłam sobie wybrać co chce przetestować :)Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków.Ceny są bardzo niskie może znajdę w nich jakąś perełkę ;)
Wybrałam sobie:
-Balsam Fruit Care o zapachu Mango
-Krem na pękające stopy
-Szampon z ekstraktem z aloesu
-Maska regenerująca do włosów

Dalsza Współpraca 
 Link do strony KLIK
Za pośrednictwem strony Werner i Wspólnicy dostała do przetestowania kosmetyki z firmy Farmona
-Kokosowy mus do ciała Słodki kokos i banan
-Kokosowy sorbet do mycia ciała Słodki kokos i banan

Współpraca 
-Krem na trądzik. dostałam 3 próbki o pojemności 5 ml.
Link do strony KLIK

  Uprzejmie dziękuję firmą DolinaKremowa,Uroda i Zdrowie,SpaKomsetyki,Venita,Formona,Werner i Wspólnicy,Acne-Stop  za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz za zaufanie oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.

Zakupy 

Ostatnio skusiłam się na ;)
-Żel pod prysznic z Original Source o zapachu Mango& Macadamia 5,99zł
-Acerin krem do stóp intensive na suchą i szorstką skórę.w promocji za jakieś 6,50 zł
-Woda do iniekcji 10 ampułek po 5 ml za 3 zł
-Baza pod podkład: L'oreal Studio Secrets magic perfecting kupiłam na allegro na wypróbowanie.Nie miałam nigdy bazy,ale zawsze się przyda :)

 Jeszcze chciałam się pochwalić co dostałam od mikołaja
No musiałam być chyba bardzo grzeczna ;)
Mojemu Mikołajowi bardzo dziękuję :)
Co was najbardziej ciekawi ?
Pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. O matko i córko normalnie listonosz to pewnie nocował u Ciebie pod domem,żeby tyle nie łazić ;) hihi
    Ciekawa jestem kosmetyków od Spa kosmetyki i tego zestawiku Farmony, muszą pachnieć bosko ;)

    A perfumki mam takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw z Farmony pachnie bardzo słodko czuć banana i kokosa,ale na pewno nie jest to chemiczny zapach.Masło z Spa kosmetyki też pachnie bardzo ładnie cynamonem i pomarańczą

      Usuń
  2. no niezły zapas kosmetyków :-)
    mam wielką ochotę na to masło do ciała Flos Leku - zapachy mnie kuszą ogromnie
    żel OS pachnie obłędnie - uwielbiam ten zapach
    ciekawa jestem tej bazy pod podkład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam wielką ochotę na te masło i powiem ci,używam go już 2 tygodnie i wielbiłam go po prostu.Zapach nie jest chemiczny,ale nie zbyt mocny delikatny słodki subtelny :)Żelu z OS jeszcze nie używałam a bazy już tak i na pewno się pojawi recenzja ;)

      Usuń
  3. Super :) Czekam na recenzję kremu na trądzik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa bo jest dużo pozytywnych recenzja jak i negatywnych.

      Usuń
  4. Dostałam ten sam zestaw od Agencji PR Werner i Wspólnicy :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach się podoba ? Przyznam się,że cieszę się że dostałam właśnie ten zestaw.Inne zapachy nie przypadły by mi do gustu.

      Usuń
  5. gratuluje !
    swietne firmy i kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szampon z aloesem jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wiem jak pachnie zapach ma bardzo przyjemny ;)

      Usuń
  7. Mango& marakuja musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gratuluje i aż zazdroszczę tyyyylu współprac;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci!!!! to musiało być cos otwierać to wszystko;)
    widzę tam coś o zapachu mango! mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje za wspaniałe współprace:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. Kosmetyki z 2 współpracy bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat kosmetyków Venita. Moja współpraca z Venitą trwa już jakiś czas i jestem z ich kosmetyków bardzoooo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masła do ciała są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. same wspaniałości, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne kosmetyki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję
    też dostałam taki sam zestaw z Farmony
    a masło Floslek i serum Eveline bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki świetne paczki,wszystko mnie zainteresowało:D
    Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego :) Gratuluję :) Ja ostatnio nawiązałam swoje pierwsze współprace :)
    Masło z Flos Leku zapowiada się fajnie- mango :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale dużo nowych produktów, chciałabym być w Twojej skórze przez najbliższe tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny prezent od Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.