czwartek, 20 grudnia 2012

RECENZJA Safiye woda różana.

*Opakowanie*
  *Opinia Producenta*
Woda różana otrzymywana z świeżych płatków różanych naturalny tonik do twarzy
Właściwości łagodzące i rozjaśniające, nawilża skórę, regeneruje skórę wrażliwą i przesuszoną. wspaniała do skóry ze skłonnością do pękających naczynek.
Sprawia, że skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka.
Właściwości:

Jest powszechnie ceniona za swoje właściwości odmładzające.
Może być stosowana do przemywania twarzy, dekoltu, dłoni i całego ciała. W krajach arabskich używają jej nie tylko kobiety. Mężczyźni wodę różaną stosują po goleniu. Ma ona niepowtarzalny, ciepły, kwiatowy, miodowo-malinowy zapach. Skóra zostaje upojona, uspokajającym zapachem świeżo zerwanych płatków różanych zatrzymując cudowny nastrój relaksu i ukojenia. Woda różana jest idealnym uzupełnieniem maseczek do twarzy z naturalnych składników. Przygotowując maseczkę ze sproszkowanych ziół, roślin czy kwiatów warto zamiast zwykłej wody zastosować wodę różaną do mieszanki, a efekt będzie o wiele bardziej widoczny, zadowalający i pozytywnie zaskakujący. Wspomaga dobroczynne działanie pozostałych składników maseczki! Wodę różaną można śmiało stosować również do pielęgnacji włosów - do płukanek i maseczek. Dzięki temu włosy staną się pełne życia, miękkie i aksamitnie gładkie. Można również robić okłady na oczy wacikami nasączonymi wodą różaną. Może służyć do wyrobu własnych kosmetyków. Ma działanie nawilżające, łagodzące, dodatkowo zamyka pory skóry.

 *Skład*
 Na opakowaniu pisze tylko Składniki Woda i ekstrakt z róży.Napisałam do producenta i poprosiłam o padanie składu i otrzymałam odpowiedz.

INGREDIENTS/INCI:ROSA DAMASCENA FLOWER WATER, CIТRONELLOL,
GERANIOL, PHENOXYETHANOL.

*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE 
Plastikowa przezroczysta butelka z wygodnym otwarciem.Nie podoba mi się,że nadruki są zrobione z normalnego papieru i przyklejone.Nie podany jest skład co jest wielkim minusem.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Oczywiście jak woda.


+POJEMNOŚĆ,CENA
200ml/5,50 zł.Ja kupiłam z pastą cukrową za 11 zł tak,że wychodziła 2 zł :)

+WYDAJNOŚĆ
Zużyłam ją troszkę szybciej bo w ciągu miesiąca,ale używał jej także mój Mąż i dodawałam ją także do maseczek.
 
-DOSTĘPNOŚĆ
Ja kupiłam go na allegro i chyba tak można tylko ją dostać.Oczywiśćie do kosztu produktu trzeba doliczyć koszt dostawy.


+ZAPACH
Powiem wam przypomina mi nadzienie do pączków różane.Uwielbiam ten zapach,ale pączki mniej :)Najbardziej lubi go mój Mąż i teraz mi się już kończy i będzie zawiedziony.Już coś wspominał,żebym kupiła następną butelkę.

+DZIAŁANIE 
Woda nie robi cudów,ale mi się wydaje,że może to za krótki czas.Żeby oczekiwać cudów.Jak skończę wszystkie moje toniki to przerzucę się na hydrolaty i wodą różaną.Dodawałam ją często do maseczek zamiast zwyczajnej wody.Woda sprawdziła się bardzo dobrze i z miłą chęcią jej używałam.

*Podsumowanie*
Skusze się na nią ponieważ jest tania i nie wiem czy się różni czymś od tych droższych wód różanych.Producent ma także hydrolad rumiankowy i lawendowy.Więc od razy sobie wypróbuję hydrolaty :)Jestem naprawdę z niej zadowolona.

Dziewczyny wolicie Toniki z drogerii czy hydrolaty,albo wody różane ? 
Mieliście kiedyś wodę różaną ? Byłyście z niej zadowolone ?
Pozdrawiam 

32 komentarze:

  1. Ehh... niestety jest strasznie malo dostepna :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie znam tych hydrolantów, więc wolę toniki, mam swoje sprawdzone

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam wody różanej z Dabur i jest świetna :)
    Jeszcze nie spotkałam się z tak dobrze nawilżającym hydrolatem :)
    I do tego jest tania, zapłaciłam za nią 1,25f :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w ogóle nie używam ani toników ani hydrolatów. Może powinnam to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze wody różanej, ale chciałabym ją kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj strasznie jest wychwalana ta woda różana: ) Chyba muszę wypróbować, choć nie lubię tego zapachu ...

    Wpadnij do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też testuję wodę różaną ale innej firmy :) ładnie odświeża cerę

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam dużo dobrego na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez składu? ;/ bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę do tej firmy napisać żeby umieściły skład kosmetyku na stronie i na etykiecie.

      Usuń
  10. Ja zdecydowanie stawiam na hydrolaty :) Woda różana to u mnie często podstawa maseczek. A najbardziej uwielbiam hydrolat neroli oraz oczarowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię wodę różaną ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Unikam produktów z różą ponieważ mój organizm ich nie toleruje. Nie wiem dlaczego ale źle się czuje jak się zapachu różanego nawdycham. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam róże i ten cudowny zapach, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbowania żadnej wody różanej i muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Obserwuję i miło mi będzie jak i ty dołączysz do grona moich obserwatorów :)

      Usuń
  14. Uwielbiam wszystko co pachnie różami... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie lubiłam a teraz bardzo lubię ;)

      Usuń
  15. Ja uwielbiam różane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Róóżaaa!! Chcę!! <3 super, przydała mi się Twoja opinia :)
    Zdrowych i Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc to nie miałam jeszcze styczności z tą firmą ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze hydrolatów,ale już planuję kupno:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy jeszcze o niej nie słyszałam ale nie mówię, że nie spróbuję ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie miałam, ale mam w planach zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupię na bank ;*

    Jeśli chcesz to możesz zajrzeć do mnie ;*

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Woda różana to podsta :) Do maseczek niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę się skusić na tą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam dziś tą wodę różaną, jestem dopiero po pierwszym użyciu... zobaczymy co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.