piątek, 7 grudnia 2012

RECENZJA Pettenon Cosmetici, Kallos Latte, Hair mask with Milk Protein (Maska do włosów z proteinami mlecznymi)

*Opakowanie,Konsystencja*
*Opinia Producenta*
Dzięki zawartości mlecznych protein ta maska dostarcza wspaniałego nawilżenia wszystkim rodzajom włosów, pozostawia je miękkie i odżywione. Idealna również do włosów po zabiegach: rozjaśnianiu, koloryzacji i trwałej.

*Skład*
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dipamytoylethyl Hydroxyethylomonium Methosulfate, Parfum, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Citric Acid, PEG- 5 Cocomonium Methosulfate, Methylisothiazolinone, Sodium Glutamate, Hydroxypropyltrimonium Hydrolized Casein, Hydrolized Milk Protein, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Cocoyl Glutamate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, 5-Bromo-5-Nitro-1,3-Dioxane.


*Moja opinia*
+/-OPAKOWANIE
Klasyczny  okrągły słoiczek w przezroczystym opakowaniu z odkręconym białym wieczkiem. Na opakowaniu znajduj się wszystkie ważne informacje

+KONSYSTENCJA,KOLOR

Biała bardzo gęsta konsystencja jak budyń,nie spływa z włosów, dobrze się nakłada.

+ZAPACH
Uwielbiam zapach tej maski pachnie po prostu mlecznie tak słodziutko.Mam ochotę ją zjeść i z miła chęcią mi się jej używa.


+RODZAJE 
KALLOS maska placenta placenta z łożysk
KALLOS Frutta maska owocowa
KALLOS maska keratynowa
KALLOS maska jaśminowa
Kallos maska argonowa
Kallos maska waniliowa
Kallos  Honey maska do włosów suchych
Kallos  Color maska do włosów farbowanych
Kallos Frutta maska do włosów pielęgnacyjna itd ;)
  

+POJEMNOŚĆ/CENA
275 ml/zapłaciłam za nią około 6 zł,ale trzeba uważać bo cena potrafi sie wachac od 5 do nawet 8 zł.Najtaniej widziałam ją kiedys w drogerii Hebe za 5 zł.Jest dostępna także maska o pojemności 1000 ml. Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów),dużo osób pisało,że jest to ta sama maska tylko większa pojemność.Nawet pani w sklepie tak powiedziałam i nie wiem dlaczego.Ponieważ to jest całkiem inna maska o innym składzie.     

+WYDAJNOŚĆ
Mam ja już długo około 3 miesiące,ale nie używam jej pryz każdym myciu włosów.Zostało mi jej już mniej niż polowe i wydaje mi się ze przy regularnym stosowaniu wystarczalna by mi na 2 miesicie. 

+DOSTĘPNOŚĆ
Ja ją kupiłam w hurtowni kosmetycznej tak jak pisałam można ją kupić także w drogerii Hebe,ale nie zawsze jest.Dostępna jest także na allegro i innych stronach internetowych. 

+DZIAŁANIE
Maseczka bardzo fajnie wygładza włosy są takie mięciutki i delikatnie.Jak ją użyję nie mogę przestać dotykać moich włosów.Dodaje do niej także Wyciąg z aloesu koncentrat zatężony 10 krotnie i działanie jest wtedy jeszcze lepsze.Maseczka nie obciąża moich włosów, włosy bardzo łatwo się rozczesują i nie ma problemu z zmyciem  jej z włosów.

*Podsumowanie*
Co tu więcej pisać uwielbiam tą maskę i nawet ostatnio pojawiła się w moich ulubieńcach.Za taką niską cenę i za te działanie mogę z czystym sumieniem ją polecić. 

Mieliście tą maskę?Co o niej sądzicie ?Jaka jest wasza ulubiona maska do włosów ?
Pozdrawiam 

24 komentarze:

  1. na pewno sobie ją sprawię :) Słyszałam kiedyś, że pani w Hebe mówiła, że bardzo ciężko na nią trafić, bo zawsze jest od razu wykupiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie raz byłam i była pełna pólka a ostatnio nie było ani jednej.

      Usuń
  2. nie miałam tej maski choć chyba się skuszę bo cena nie jest ogromna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją ulubioną maską jest Biovax do włosów blond ;) A tą z chęcią spróbuję - zbieram dużo pozytywnych recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty Kallosa a w szczególności ich olejki i maski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też ja lubię, zużyłam już 2 opakowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o niej wiele dobrego.
    Musze jej koniecznie poszukac na allegro bo to chyba jedyne miejsce dotepu dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie niedawno kupiłam tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tej maski, ale muszę ją kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam ta maseczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze jej nie miałam, ale planuję zakup;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ją, stosuję gdy widzę że brak moim włoską protein:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam Kallosa mlecznego, ale w litrowym wydaniu. Bardzo lubiłam tą maskę, muszę ją kupić ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta litrowa w niebieskim opakowaniu to nie jest to samo.Mają całkowicie inny skład.

      Usuń
  13. Ja też kupię ale w większym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i bardzo lubię :) Kiedyś jak na Wizażu były analizy składów to pamiętam, że najlepsza była wersja w opakowaniu 800 ml :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć bo nawet nie wiedziałam,że jest dostępna w takiej pojemności :)

      Usuń
  15. U mnie niestety żadna maska z proteinami mlecznymi się nie sprawdza ;/. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja ulubiona maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.