niedziela, 2 grudnia 2012

RECENZJA Khadi henna do włosów,kolor jasny brąz

*Opakowanie*
*Rozrobienie Farby*
*Kolor przed farbowaniem*
*Kolor po 2 umyciach*
*Opinia Producenta*

Naturalna Henna Jasny Brąz

Ziołowa farba do koloryzacji włosów, nadaje włosom odcień od jasnego brązu do średniego brązu w ciepłych odcieniach. Farba pokrywa siwe włosy.

Naturalne farby firmy Khadi nadają włosom kolor, połysk a zarazem poprawiają wygląd włosów przywracając im zdrowy wygląd oraz zwiększają ich objętość.

Wszystkie składniki są absolutnie naturalne. Ziołowe farby Khadi nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy koloru, utleniaczy ani chemikaliów. Naszym priorytetem jest Twoje zdrowie i bezpieczeństwo. Wszystkie ziołowe farby Khadi posiadają Certyfikat BDIH, dzięki któremu możesz mieć pewność, że produkty są najwyższej jakości i spełniają surowe wymogi stawiane kosmetykom naturalnym.
Farby ziołowe Khadi nadają włosom naturalny, intensywny kolor. Wszystkie farby przechodzą test na obecność szkodliwych substancji oraz oddawane regularnym, dokładnym badaniom realizowanym przez niezależne laboratoria.
W związku ze specjalistycznym i dokładnym procesem produkcji farby Khadi farbują bardziej intensywnie niż inne farby do włosów. Pamiętaj o tym podczas stosowania farb Khadi. Nasze farby zawierają również zioła ajurwedyjskie, które wzmacniają włosy oraz nadają im blasku.

Farby Khadi można mieszać bez ograniczeń. Proporcje zależą od pożądanego odcienia, struktury oraz koloru włosów.

SPOSÓB UŻYCIA:

1. Umyj włosy szamponem bez silikonów.
2. Odpowiednią ilość proszku zalej ciepłą wodą o temp. ok 50°C, wymieszaj do uzyskania konsystencji gęstej śmietany.
3. Kiedy mikstura ostygnie, wciąż jeszcze ciepłą nałóż na włosy.
4. Włosy owiń folią i ciepłym ręcznikiem.
5. Pozostaw na głowie od 30 minut do 2 godzin
6. Spłucz włosy ciepłą wodą.
7. Bądź cierpliwa - kolor, w wyniku procesu utleniania, ściemnieje i uzyska intensywniejszy odcień w ciągu kilku dni od farbowania.

*Skład*

Indigofera Tinctoria (Indigo), Lawsonia Inermis (Henna), Emblica Officinalis (Amla), Eclipta Alba (Bhringaraj), Azadirachta Indica (Neem)


http://zdrowie.helfy.pl/2009/01/farbowanie-wlosow-khadi/ 


*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Henna dostajemy zapakowane w kartoniku sama henna jest zapakowana w dwa woreczki.Dostajemy do niej także rękawiczki i czepek foliowy. 

+WYBÓR KOLORÓW 
Henna bezbarwna
Henna jasny brąz
Henna Ciemny brąz
Henna Orzechowy brąz
Henna Naturalna
Henna Kolor czarny
Henna z Amlą i Jatrophą
Henna z amlą-kolor miedziany
Henna Indygo

+ZAPACH
Henna pachnie jak suszona pokrzywa mi osobiście ten zapach tak strasznie nie przeszkadzał Ale moja szwagierka powiedziała,że okropnie śmierdzi.Umyłam już włosy 3 razy i włosy nadal mają zapach tej henny.

+POJEMNOŚĆ/CENA
100g/32 zł z przesyłką

-WYDAJNOŚĆ
Ja do farbowanie zużyłam całe opakowanie i przyznam się,że ledwo mi wystarczyło.

+PRZED FARBOWANIE
Przed 2 tygodnie omijałam produktów z silikonów.Tego samego dnia co farbowałam włosy umyłam je tylko szamponem nie nakładałam odżywki.

-ROZDROBNIENIE FARBY
Nie jest to takie proste trzeba dość długo  mieszkać,żeby wszystkie grudki się rozbiły.

+ROZPROWADZENIE HENNY NA WŁOSY
Oczywiśćie włosy farbowała mi moja szwagierka,sama na pewno bym tego nie zrobiła.Więc wielkie gratulacje dla dziewczyn które same sobie farbowały włosy tą henną.Henna bardzo ciężko rozprowadza się po włosach.Dlatego same farbowanie schodzi około 1 godziny.Więc mnie już bolał tyłek a szwagierce kręgosłup :) 

-CZAS OCZEKIWANIA
Ja trzymałam henne 1,5 godziny. 

-MYCIE 
Kochane dziewczyny zmycie tej henny z włosów samą wodą jest koszmarem.Na początku jak zaczęłam to zmywać myślałam,że moje włosy ważą tone(połączenie tej henny z wodą).Zmywałam ją  15 minut ,ale oczywiście i tak nie zmywałam jej do końca.Jak wysuszyłam włosy to całe dłonie miałam zielone oczywiście od dotykaniu włosów.Zmieniłam sobie poszewkę od poduszki bo włosy troszkę jeszcze farbowały.Po umyciu i wysuszeniu włosy były strasznie nie miłe i szorstkie w dotyku,zrobiłam warkocz i jakoś dało się przeżyć.

+NASTĘPNE MYCIE
Po 2 dniach tak jak piszę producent.Nałożyłam olejek,umyłam włosy szamponem bez silików i nałożyłam maseczkę,Po takim zabiegu moje włosy wyglądały o niebo lepiej.

+KOLOR 
Czy jestem zadowolona z kolory ? Napiszę wam szczerze mógł by wyjść troszkę jaśniejszy,ale jestem nawet zadowolona.Tylko ciekawi mnie ile będzie się utrzymywał na włosach ;)

*Podsumowanie*
Samo farbowanie tą henną jest lekkim koszmarem ,ale wielkim plusem jest to,że ma naturalny skład.Zobaczę jak długo kolor będzie się utrzymywał.Mam nadzieje,że niezbyt szybko się zmyje.Ponieważ nawet farbowanie mogę przeżyć i się z nią bardzo zaprzyjaźnię :)

Używaliście tej henny a może innej ?
Co sądzicie o niej ?
Pozdrawiam :)

33 komentarze:

  1. Kolor bardzo fajny. Włosy wyglądają na bardzo zdrowe, lśniące:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej odpycha samo farbowanie tą henną, ale jak pojadę na święta do domu to kupię kolejne opakowanie i będę farbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalny sklad faktycznie jest plusem. Musi za to miec jakis minus :) buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam henny Khadi od bardzo dawna i jestem jej ogromną fanką. Nie zniechęć się tylko, jak po 2 tyg zejdzie Ci cały kolor. Tak zazwyczaj jest przy pierwszym farbowaniu:) Z każdym kolejnym, kolor jest coraz bardziej trwały. Mój teraz trzyma się mocno przez ponad dwa miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie zniechęcę się na pewno :)

      Usuń
  5. też jestem ciekawa jak długo będzie Ci się kolorek trzymał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kompletnie nie widzę różnicy.. nie wiem dlaczego. Na pewno na żywo jest to wyraźniejsza różnica :-) Co nie zmienia faktu, że masz bardzo ładne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie zauważyłam :P

      Usuń
    2. nie chciałam,żeby kolor włosów był bardzo ciemny.Chciałam po prostu odświeżyć kolor włosów.

      Usuń
  7. Używałam Cassi i gdyby nie to, że wolę nieco chłodniejsze odcienie to pewnie bym do niej wróciła... z tym, że u mnie kolor spłukał się dosyć szybko. i wyrobił sobie monopol - trudniej chwytają drogeryjne farby.
    ale jak dla mnie samo farbowanie to była przyjemność! zapach, konsystencja, odżywienie... naprawdę dla mnie henna pod tymi względami góruje nad chemicznymi farbami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszedł u Ciebie bardzo fajny końcowy efekt :)
    Mam dokładnie tą samą hennę schowaną w szafce, przed jej wypróbowaniem powstrzymuje mnie strach że skończę z dziwnym zielonym odblaskiem.. więc cierpliwie czekam do świąt :p

    Napisz proszę, czy kolor Ci się całkiem wypłukał, jeśli nie to czy bardzo są widoczne odrosty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlosy są ciemniejsze - bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz włosy! Ja zamierzam za jakiś czas zafarbować się orzechowym brązem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś zadowolona z wcześniejszego farbowania,długo się utrzymał kolor ? :)

      Usuń
  11. ee..co tam henna, nie mogę się napatrzeć na Twoje długie, piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie są już długie,ale jeszcze tylko 10 cm do mojej wymarzonej długości :)

      Usuń
  12. Szkoda,że farbowanie jest tak pracochłonne i czasochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piękne włosy :) ♥♥ henny nie używałam ale to nie na moje nerwy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. sama nią farbowałam już 4 czy 5 razy, i nie dlatego że tak mi się podoba efekt, a że głupia kupiłam 3 opakowania
    mnie nie chwyta henna prawie wcale, a nakładanie jej samemu..koszmar :(
    dla mnie to bubel :P mam jeszcze na 1 farbowanie, zużyję.... i nigdy więcej

    OdpowiedzUsuń
  15. Korci mnie strasznie, ale jak na razie borykam się z innym problemem :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ta henne ale jakoś boję się jej użyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądają Twoje włosy po tym farbowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nie farbowałam włosów henną - dopiero się nad tym zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne masz włosy, takie gładki i lśniące :) a kolorek wyszedł bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor i błyszczące włosy.
    Obserwuję już od jakiegoś czasu i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.