niedziela, 23 grudnia 2012

RECENZJA Bic Soleil Bella maszynko do golenia.

*Opakowanie*
*Maszynki*
*Moja Opinia*
Dostałam 3 maszynko o trzch różnych kolorach.Maszynki posiadają poczwórne ostrze z ruchomą główką.Jest zrobione z plastiku a te białe uchwyty z gumy.Nie ma mowy żeby maszynka nam się ześliznęła z dłoni.Maszynki są dość duże,ale bardzo fajnie się je używa.Dobrze usuwa nadmiernie owłosienie.Moja skóra nie była podrażniona po jej użyciu.Nawet jedną maszynkę zabrał mi Mąż i też był z niej bardzo zadowolony.Można je kupić w wielu Drogeriach za cenę około 16 zł.Jestem z nich bardzo zadowolona,ale nie wiem czy się na nie skuszę troszkę za drogie 

Używałyście Dziewczyny maszynek z firmy BIC ?Byłyście z nich zadowolone ?
Jak przygotowania do świat ? :)
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. ja za kazdym razem kupuje inną :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam..
    Przygotowania do świąt pełną parą idą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie, tylko w zielonym opakowaniu.
    Niestety jakoś nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to są porządne maszyny! Widać, że taką raczej się nie zatniemy. Muszę koniecznie je kupić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupuję maszynki dla mężczyzn, jeśli coś jest dobre do twarzy, to tym bardziej do nóg ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.