sobota, 8 grudnia 2012

RECENZJA Drugiego opakowania Farmona, Radical, Kompleks odżywczy w ampułkach stymulujący wzrost włosów oraz Promocjia w sklepie Choisee -60 % :)

Recenzja po użyciu pierwszego opakowanie KLIK
(Zajdziecie tam wszystkie ważnie informacyjnie jak cena,dostępność,zapach,działanie itd,

Moja Opinia Po drugim opakowaniu
Tak jak pisałam ostatnio,że zostało mi jeszcze kilka ampułek i właśnie wczoraj zużyłam ostatnią.Zrobiłam sobie tylko przerwę 3 dni w używaniu gdy farbowałam włosy.Czy moje zdanie się zmieniło, nie za bardzo.Takie same mam zdanie jak po kuracji 15 dniowej.Włosy przestały troszkę wypadać,widać różnice,ale nie ma efektu ŁAŁ.Wiem,że już na pewno się na nie już nie skuszę.Oczekiwałam,że stan moich włosów znacznie się poprawi i włosy zaczeły by mniej wypadać,ale się zawiodłam.Przyznam się,że ampułki mi pomogły,ale myślałam,że efekt będzie o wiele lepszy.Nadal muszę walczyć z moimi wypadającymi włosami.

Ampułki zastępuję,ampułkami z Joanny i jestem ciekawa jak się sprawdzą :)
Teraz o czymś bardzo miłym.Wczoraj xkeylimex napisała o bardzo fajnej promocji na stronie.Choisee Natural Cosmetics. Jest to polska firma, która szczyci się ciekawymi składami i dobrą jakością kosmetyków.Podali na stronie FB kod o znicze -60 % na cały asortyment i do tego z darmową przesyłką.(Na stronie xkeylimex możecie nawet zobaczyć zdjecia kilku składów kosmetyków)
Nie słyszałam o tej firmie,ale trzeba wspierać nasze Polskie rynek prawda ? :) :)Zaciekawiło was coś ? Miłego weekendu :)

Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. mi Jantar pomógł na wypadanie włosów, no i ścięcie ich o 30 cm tez dało sporą różnicę w kwestii ich wypadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też raz pomógł i powinnam chyba do niego wrócić.Ja aż taka odważna nie będę i nie zetnę włosów.:)

      Usuń
  2. ja już oczywiście złożyłam zamówienie na choisse :D świetna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej sistrze Radical pomaga :) chwaali go sobie :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm może jeszcze potrzebują dopełnienia tej kuracji, skoro różnica jednak jest widoczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze,że są za drogie wolę kupić coś innego.

      Usuń
  5. nie używałam nigdy takich ampułek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych ampułek ,ale miałam wcierkę z tej serii i okazała się bublem :(
    Co do sklepu to miałam nic nie kupować , ale jak tam zajrzę to pewnie coś wpadnie mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tych ampułek..
    Ostatnio włosy już mi tak masakrycznie nie lecą na szczęście :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już kilka preparatów z radical ale akurat tego nie...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też o tej firmie nie słyszałam ale zaraz zajrzę i się zapoznam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te promocje mnie wykańczają! :D
    A co do ampułek- kilka razy trzymałam już opakowanie w ręce, jednak do tej pory ich nie kupiłam. Może to i dobrze. U mnie to już chyba jest beznadziejna sprawa. Od początku sierpnia walczę, ale jestem skazana na porażkę. Używałam LRP Kerium, poprawa była dość spora. Niestety zachciało mi się przejść na coś tańszego, bo wiadomo, że Kerium najtańsze nie jest. Teraz wróciłam do punktu wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się właśnie nad złożeniem zamówienia z Choisse, ofertę mają całkiem ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z pewnością skuszę się na coś z Choisee, myślałam tylko o żelach do twarzy, ale teraz zaczęłam zastanawiać się nad olejkami, bo mają być w 100% naturalne...;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się skusiłam na coś i złożyłam zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też coś zamówiłam w choisee- wodę różaną 250ml za 6 zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.