wtorek, 4 grudnia 2012

Ostatni Ulubieńcy

KALLOS Maska Mleczna 
Dziewczyny ten zapach jest cudowny i jeszcze niska cena 6 zł za 275 ml.Co najważniejsze działa na nasze włosy bardzo dobrze.Po jej użyciu włosy są gładkie i mięciutki :)
Naturalny olejek awokado :)
kupiłam sobie go na stronie Zrób Sobie Krem.
Uwielbiam,dodaje go do maseczek z glinki oraz do kremów do rąk i stóp i kremu do twarzy.Można nakładać go także do włosów.Niska cena bardzo wydajny i doskonałe działanie.
Wyciąg z aloesu koncentrat zatężony 10 krotnie
Używam go kilka kropli do maseczek do włosów.Doskonale nawilża i wygładza,
Sudomax
Uwielbiam go i jak mi się skończą te małe próbki kupię pełnowymiarowy produkt.
Jak mi wyskoczy jakaś krosteczka od razu smaruję sobie tym kremem i krosteczka szybko znika ;)
Ostatnio jak miałam katar smarowałam sobie tym kremem nos i nie miałam w ogóle czerwonego :)
Isane body butter ,masło do ciała
Ostatnio użynam go codziennie zostało mi go tylko na kilka razy :( Uwielbiam jego zapach i za to,że świetnie nawilża ;) 
Masełko jest już nie dostępne.
Nyx róż do policzków kolor 13 Mauve
Widać,że go uwielbiam bo już dawno dotknęłam denka :)











Dziewczyny a jakie są wasze ulubieńcy ? :)
Pozdrawiam 
 

26 komentarzy:

  1. Muszę zainteresować się olejkiem z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych tu prezentowanych produktów używałam tylko olejku awokado - bardzo go lubiłam. Muszę w końcu wypróbować tą maskę KALLOS.

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiło mnie eto masło do ciała chyba się na nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi,ale tego masełka już nie ma to była wersja limitowana.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. No ja też żałuje bo kosztowało grosze,ale jest naprawdę fajne.

      Usuń
  5. tez uwielbiam ta maskę...a masla musze wypróbować, jak tylko pokończe swoje

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskę mleczną uwielbiałam już ją skończyłam ale na pewno do niej wrócę;) Masło Isana też lubię jeszcze mam jedno na zapas;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wypróbować Kallosa :-)
    A Masełko do ciała miałam we wakacje :-) Cudowny zapach.. ale średnie nawilżenie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawilża bardzo dobrze,moja skóra ciała nie jest wymagająca.

      Usuń
  8. fajni ci twoi ulubiency ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam straszną ochotę na jakiś róż NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JAk na razie nie mam swoich ulubieńców :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że to masełko z Isany jest już niedostępne...:/ Z chęcią bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam olej z avocado i aloes. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maska do włosów jest przecudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ta maska kallos za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam zapach tej maski do włosów

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam to masełko, ale go nie polubiłam- na mojej skórze nie chciał się do końca wchłaniać i pozostawiał tłustą warstewkę :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie skusiłam się na to masełko, a teraz żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa isany zapachu

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie można kupić tę maseczkę do włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W hurtowni kosmetycznej,widziałam ją także w drogerii Hebe i na allegro.

      Usuń
  20. To masło z Isany mam jeszcze w zapasach :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.