czwartek, 6 grudnia 2012

Kolekcja wszystkich moich Szminek cz 1

Przed założeniem bloga nie miałam żadnej szminki,nie mogłam się do nich przekonać.Wolałam błyszczyki zawsze myślałam,że szminki do mnie nie pasują.Dziewczyny zbaczacie co blog zrobił ze mną ;) Zapraszam na post z moimi pomadkami.Mam nadzieje,że  takie posty was się spodobają ;)


Moja kolekcja :)




Kolor pomadek
 Teraz wszystko po kolei ;)

Yves-Rocher Pomadka do ust nawilżająca,numer 61 Rose Galice(francuska róża)

Recenzja KLIK
Pomadka z Wibo Eliksir numer 7

Recenzja KLIK
Pomadka z Rimmel Kate numer 16

Recenzja KLIK
Maybelline Moisture Extreme,nawilżająca pomadka do ust,kolor A55 orchid frost

Recenzja KLIK
Kobo Pomadka Fashion, numer 111 Coral Chic

Recenzja KLIK
Celia Nude, Pomadka - błyszczyk 2 w 1Nawilżająco pomadko błyszczyk,numer 602


Recenzja KLIK








Wiem,że moja kolekcja nie jest ogromna,ale dla mnie wystarczy :)Jeszcze jedna Szminka z Rimmel mnie kusi 070 ariy fairy ;)
Dziewczyny ile wy macie Szminek ? Jaki kolor jest waszym ulubionym :)
Pozdrawiam 
 

45 komentarzy:

  1. Kochana to nie tylko z Tobą się tak stało przed założeniem bloga pomadki nie używałam hiii a teraz sama mam dość sporą kolekcje heee...

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pomadka z YR wygląda kusząco, a jeśli chodzi o Celię to nadal moja ulubiona pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chyba prawie każda blogerka ma pomadkę eliksir ;)

      Usuń
  4. moja kolekcja pomadek też się powiększa dzięki temu, że mam bloga ...w tej chwili mam chyba z 5 szt, ale najczęściej używam 2.
    Mam 16 Kate Moss - bardzo ją lubię, a w oko wpadła mi jeszcze ta z Kobo - ładny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy bym nie pomyślałam,że aż tak się polubię z pomadkami :)

      Usuń
  5. Wszystkie kolory szminek podobają mi się. Kupuję podobne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko w moim guście ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka kolekcja...śliczne odcienie w sam raz pasowały by mojej urodzie. A wiesz, masz rację jednak blog powoduje, że mamy większą chęć dokształcania się i magazynowania produktów kosmetycznych. Istne pozytywne szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja caly czas wole blyszczyki, ale wynika to z tego, ze chyba mocne szminkowe kolory mi nie pasuja :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje,że kiedyś się przekonasz do pomadek :)

      Usuń
  9. Ładne kolorki;) Ja nawet nie liczę ile mam pomadek, powinnam iść na odwyk:D

    OdpowiedzUsuń
  10. najładniejsza jest z Rimmela, najbardziej gładko (równomiernie) wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel wygląda ślicznie,ale inne też bardzo lubię ;)

      Usuń
  11. Ha ha też tak mniałam wcześniej nie przepadałam za szminkami a teraz ciągle dokupuję nowe;p teraz mam koło 25, chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja kolekcja też niesamowicie mi isę powiększyla i w sowjej kolekcji również mam ta samą Kate z rimmela, z wibo i z celii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tylko 6 szminek :) i 3 błyszczyki :) Najbardziej lubię chłodne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ma bardzo fajny kolorek i chyba jak mi się skończy to ją odkupie.

      Usuń
  15. Śliczne kolory :) Ja mam dużo, szminek. O wiele za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz idealne usta do szminek, Kobo wygląda na Tobie niesamowicie. A jak z mocniejszymi kolorami: oranże i czerwienie? Ja z takimi wargami zaszalałabym i wypróbowała jakiś mocny kolor. Na moich niestety pomadki wyglądają kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pomarańczy nie czuję się dobrze a do czerwonej się jeszcze nie przekonałam,ale na pewno kiedyś kupię ;)

      Usuń
  17. Pomadka z Rimmel Kate numer 16 mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę zwykłą bezbarwną pomadkę ochronną, bo uważam, że ta jako jedyna mi pasuje. Szminka jakoś dziwnie mi się osadzają na ustach, a błyszczyki mnie strasznie wkurzają :D Dopiero ostatnio korzystając z promocji w Rossmannie skusiłam się na jedną i jakoś tam wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam Eliksir i Celię i jestem z nich zadowolona- piękne usta kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne usta, poza tym podobają mi się wszystkie kolory, uwielbiam pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. urocze odcienie, mam wibo, mny i celię, tylko w innych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  22. no i nie wiem czy mój komentarz się dodał, internet mi ześwirował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie, więc jeszcze raz napiszę
      wibo eliksir musi być mój, ślicznie się prezentuje, a Ty masz ślicznie zadbane usta... moje pierzchną od klimatyzacji.

      Usuń
  23. Koralowa z Kobo jest śliczna, 16 Rimmela również mam i uwielbiam, a Airy Fairy zakupiłam miesiąc temu i... jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo ładne usta, więc dobrze, że przez blog rozpoczęłaś przygodę ze szminkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.