sobota, 29 grudnia 2012

Jeszcze trochę Świątecznie :) :)

W święta upiekłam z siostrą ciasteczka,było troszkę pracy przy nich :)

Wystrój mojego pokoju :)

Stroik wykorzystałam do niego gwiazdki i pomarańcze które sama robiłam :) Cynamon i szyszki kupiłam a świeczkę kupiłam w Rossmannie chyba za 4,50 zł.


Choinka która moja siostra sama zrobiła :)

Kiedyś widziałam taki pomysł na internecie bardzo mi się spodobał i go wykorzystałam :)

Śliczny aniołek :)

Świecznik z czerwoną świeczką prawda,że fajnie wygląda ;)

Teraz jest wyprzedaż w Rossmannie ozdób świątecznych.Zobaczcie co mi moja siostra kupiła ;)


Kto chce babeczkę :)
 Pamiętacie kotka Rafiego którego z moją siostrą znaleźliśmy na palcu starej fabryki.Mieszka teraz u mojej siostry.Chcecie zobaczyć jak urósł ;)
No to dziś już na tyle :) 
Dziewczyny a wy lubicie robić same ozdoby na święta i stroić mieszkanie ? :)
Pozdrawiam 

29 komentarzy:

  1. Ale kociak już duży, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowicie wyglądają te ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zjadłabym takie ciacho ;) a kocik jak wyrósł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a z czego ta choinka? super pomysł! i jakie świetne, kolorowe ciasteczka :)
    bardzo lubię takie ozdoby, ale u kogoś, bo sama jestem na to zbyt leniwa :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka jest rewelacyjna! Jak Twoja siostra ją zrobiła? ;d
    Kotki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na ciacha - takie właśnie samodzielnie robione:))

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo,
    z tym słoikiem i światełkami też widziałem kiedyś dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana zainspirowałaś mnie szklaną butlą w której znajdują się lampki. Mam kilka butli 5l, które przywiozłam z Włoch z winem, stoją na strychu i się kurzą. Świetny pomysł. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją butelkę też wykorzystałam a tak się właśnie kurzyła tylko.

      Usuń
  9. Ciasteczko-choinka: pysznie wygląda
    cała reszta równie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale smacznie wyglądają! i kocurek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te ciacha :) a choinka siostry mega śliczna- wszystko mega śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciasteczka mniam mniam :)
    A choinka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciasteczka wyglądają smakowicie ;) a kocurek jest prześliczny. :* buziaki dla niego :))

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda , że to już koniec świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  15. A dla mnie ciasteczek zostało ;)?
    Cudny kotek :) Jest na pewno grzeczniejszy od mojej czarnej diablicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta choinka jest świetna. Ja tez mam z choinkę z makaronu, ale moją kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne wyszły Tobie ciasteczka aż żal by było mi zjeść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.