środa, 26 grudnia 2012

RECENZJA Wyszczuplające masło do ciała pomarańcza

*Opakowanie*
 *Konsystencja*
 *Opinia Producenta*
Wyszczuplające masło do ciała Pomarańcza
Masło do ciała na bazie masła Shea (Ecocert) i mieszaniny olejów avocado (Ecocert) macadamia, jojoba i oleju ze słodkich migdałów to kosmetyki do intensywnej pielęgnacji skóry. Trwale nawilża i odżywia głębokie warstwy skóry, delikatnie ją natłuszcza i skutecznie regeneruje. Zatrzymuje wodę w naskórku, likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry, wzmacnia ją, przywracając jej jędrność i elastyczność. Skutecznie odbudowuje i zmiękcza naskórek, koji i łagodzi podrażnienia. Polecane do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, a szczególnie do mało elastycznej i dotkniętej cellulitem. Z dodatkiem alg brązowych, których działanie drenujące, ujędrniające i ściągające wspomaga walkę z cellulitem.
Masło Shea, zwane także karite co oznacza „życie”, jest uzyskiwane z nasion drzewa masłowego Magnifolia. Zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB. Ma właściwości łagodzące, mocno natłuszczające i wygładzające. Chroni i wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry. Stymuluje metabolizm komórkowy i wzmacnia lokalne krążenie kapilarne. Skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i łagodzi podrażnienia skóry. Jest wysoce cenione za swoje zmiękczające skórę właściwości, oraz zdolność leczenia podrażnionej powierzchni skóry.
Gdzie rośnie masło Shea
Masło Shea pozyskiwane jest z drzew masłosza, które rosną na afrykańskich sawannach. Te wyjątkowe, dziko rosnące rośliny sięgają 15 metrów wysokości, a owoce, z których wytwarzany jest cenny olej, zaczynają rodzić dopiero po 20 latach. Niezwykła jest także metoda wytwarzania masła Shea - przygotowują go wyłącznie kobiety według starej afrykańskiej procedury. Drzewo Karite jest w Afryce uważane za święte. Nie bez powodu: żywi, leczy, służy rytualnym namaszczeniom. Pozwala przetrwać i wyznacza rytm życia. Jedno dorosłe drzewo masłosza produkuje co roku 15 -20 kg owoców, co pozwala na wyprodukowanie tylko około 1,5 kg czystego masła karite. Owoce w połowie składają się z tłuszczu i wyglądem przypominają zielone oliwki lub zminiaturyzowane avocado. W zależności od kraju specyfik ten nazywany jest shea butter, masłosz, masło karite lub masło galam.
Olej Avocado uzyskiwany z tłoczenia na zimno dojrzałych owoców Avocado - drzewa pochodzącego z Ameryki Południowej. Jest bogaty w lipidy, w tym nienasycone kwasy tłuszczowe, z przewagą kwasu oleinowego. Zawiera kompleks witamin A, D i E. Intensywnie nawilża i odżywia skórę. Zabezpiecza przed wysuszeniem i złuszczaniem się oraz zapewnia skórze gładkość i miękkość. Wspomaga procesy naturalnej regeneracji naskórka. Olej łatwo przenika przez naskórek, zawiera dużą ilość składników odżywczych i substancji aktywnych.

Olej Macadamia otrzymywany jest poprzez tłoczenie na zimno orzechów rośliny Macadamia Integrifolia pochodzącej z rejonów Australii i Nowej Zelandii. Jest to jasnożółty olej zawierający 57 proc. kwasu oleinowego, 25 proc. kwasu palmitynowego, bogaty w witaminy: A, B, E oraz składniki mineralne zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe oraz fitosterole i lecytynę. Hamuje starzenie się skóry chroniąc lipidy ścian komórkowych przed działaniem wolnych rodników. Daje niezwykle aksamitne odczucie na skórze. Dzięki podobieństwu do naturalnych tłuszczy skóry łatwo się wchłania i wygładza skórę.

Sposób użycia:
Masło stosować na partie ciała dotknięte cellulitem lub wymagające wyszczuplenia. Zalecany równoległe. Zalecamy równoległe wykonanie 2-3 razy w tygodniu peelingu, wyszczuplającym peelingiem do ciała – pomarańcza z tej serii.
 *Skład*
  Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Trideceth-6, Panthenol, Focus Vesiculosus Extract, Parfum,Aavocado Oil, Macadamia Oil, Prunus Amygdalus Polyaminopropyl Biguanide, d-limonene, Cinnamal, Linnaool, Benzyl Alcohol, Eugenol.
źródło KLIK

*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Standardowy okrągły przezroczysty słoiczek plastikowym czarnym z odkręcanym wieczkiem.Produkt był zabezpieczony wieczkiem.Na wieczku jest logo firmy.
 
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Kolor masełka jak widać takie mleczno biała konsystencja nie jest jak masełko bardziej jak galaretka,albo krem.Po skórze bardzo ładnie się rozprowadza i nie pozostawia białych smug ani tłustej powłoki na skórze,szybko się wchłania.

+ZAPACH
Naprawdę pachnie jak pomarańcza,ale bardzo subtelnie i delikatnie.Nie ma na pewno w tym zapachu żadnej chemii.Czuć po prostu delikatny zapach pomarańczy nie jest mocny z miłą chęcią go używałam.Na skórze zapach także jest śliczny.Troszkę przypomina zapachu gumy do życia mamby :)

+POJEMNOŚĆ/CENA

Ja dostałam próbkę o pojemności 50 ml.Pełnowymiarowy produkt ma 200 ml i kosztuje 45 zł

-WYDAJNOŚĆ
Wystarczył mi na 3 użycia na całe ciało.:( Ubolewam nad tym,że mi się skończył :(

+RODZAJE
Odżywczę masło do ciała czekoladowe 
Wyszczupające masło do ciała Żurawinowe 
Regencyjne masło do ciała Borowina 


-DOSTĘPNOŚĆ
Można go kupić tylko na stronie producenta Klik

+DZIAŁANIE
Jak widać skład ma bardzo fajny już na drugim miejscu ma masło Shea.:)Ma także oleje i inne dobrocie dla naszej skóry :) Masełko doskonale się rozprowadza po skórze i tak jak wcześniej pisałam nie pozostawia tłustej powłoki na skórze i się nie klei.Wchłania się migiem,skóra po jego użyciu jest mięciutka i doskonale nawilżona.Produkt mnie nie uczulił,ani nie podrażnił.Zapomniałam bym napisać oczywiście nie mogę ocenić po 3 użyciach czy działa wyszczuplająco na moje ciało.
 *Podsumowani*
Zakochałam się w jego zapachu.Uwielbiam zapach pomarańczy.Na pewno by mi się szybko by nie znudził.Zapach jest delikatny,ale wyczuwalny.Szkoda tylko,że jest dość wysoka cena.Bo jak by była niższa to bym się na pewno skusiła na niego.

Produkt dostała od firmy
 Za pośrednictwem 

Bardzo dziękuję firmie Uroda i Zdrowie iThe Secret Soap store za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.
 
 Wszystkim Dziewczyną bardzo Dziękuję za Życzenia ;)
Jak wam mijają Święta?
Pozdrawiam 

24 komentarze:

  1. święta święta i po świętach, produktu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta bardzo szybko minęły masz racie ;)

      Usuń
  2. Nie miałam i raczej nie zakupię bo cena za wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapach pomarańczy na ciele! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę drogo jak na masło do ciała

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla samego zapachu już bym używała :))))) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz je widzę. Pewnie dlatego , że jest dostępne tylko na stronie producenta ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka cena i taka wydajność to raczej nie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm zapach pomarańczy musi pachniec cudnie

    OdpowiedzUsuń
  9. może jeszcze będzie okazja wrócić do rossmana, ja po tym jak zrobiłam zakupy dostałam smsa, że z kartą rosnę wszystkie produkty są o 20% tańsze do końca roku. jestem ciekawa, czy żele i produkty promocyjne też to dotyczy bo niestety nie sprecyzowali

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam Z TSSS masełko yerba mate i było cudowne! Też strasznie mi było smutno, kiedy się skończyło :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się ich krem do rąk passiflora :)

    OdpowiedzUsuń
  12. TSSS ma tyle cudownych produktów, chętnie wypróbowałabym wszystkiego po trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to teraz będzie ciekawił mnie ten zapach. :) też lubię zapach pomarańczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki do pielęgnacji idą u mnie jak woda więc z tym to problemu nie ma :P faktycznie z kolorówką gorzej ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. takie owocowe masła do ciała najlepiej lublie:) ulubine mam truskawkę z wanilią. tutaj to z pomaranczą może być fajne na zime, bo taki energetyzujący zapach lata;)
    dobre zabiegi są w gabinecie kosmetycznym Warszawa Śródmieście: kosmetyczka warszawa

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.