środa, 12 grudnia 2012

RECENZJA Fusswohl intensywny krem do pielęgnacji suchej skóry stóp z gliceryną i woskiem pszczelim i 10 % urea

*Opakowanie*
*Konsystencja*
  *Opinia Producenta*
 *Skład*
*Moja Opinia*

+OPAKOWANIE
Krem dostajemy zapakowany w kartoniku.Znajdują się na nim wszystkie ważnie informacje.Sam krem jest klasycznej tubce nieprzezroczystej.Więc nie widać ile nam jeszcze zostało produktu.Nie trzeba odkręcać zakrętki co w kremach do rąk jest kłopotliwe.Nie ma problemu w wydostaniem się produktu.Jak wiadomo na sam koniec trzeba rozciąć opakowanie żeby wydobyć produkt do końca.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Krem jest biały o bardzo lekkiej konsystencji bardzo szybko się wchłaniają w stopy. Wolałam bym chyba żeby krem był bardziej treściwy i tak zawsze nakładam tylko krem na noc.

 
+ZAPACH
Zapach raczej neutralny, na pewno nie jest drażniący.

+RODZAJE 
Fusswohl, Hirschtalg Creme (Krem do stóp z łoju jelenia)
Fusswohl, Fussbutter (Masło do stóp z miętą i limonką)  
Fusswohl, Softening Lotion (Krem wygładzający do stóp)
Fusswohl, Fuss Deo (Dezodorant do stóp o działaniu pielęgnacyjnym
Fusswohl, Eisgel (Żel chłodzący do pielęgnacji zmęczonych i przegrzanych stóp)
Fusswohl, Fuss Balsam (Balsam do stóp)
Fusswohl, Fussbad (Sól do stóp z solą z Morza Matrwego)


+POJEMNOŚĆ/CENA 
75ml/Cena regularna 4,99 zł ja kupiłam w promocji za 3,50zł    

-WYDAJNOŚĆ
Mi wystarczył na miesiąc stosowania,więc nie jest zbyt wydajny. Przy nakładaniu co 2 dzień


-DOSTĘPNOŚĆ
Tylko drogeria Rossmann 

+/-DZIAŁANIE
Moje stopy są dość wymagające.Mogę nawet przyznać,że to jedna część mojego ciała która jest aż tak przesuszona.Ten krem sprawdził się dość dobrze,ale na pewno nie jest moim wybawicielem.Dodawałam do niego przeważnie olejku avocado i gliceryny.Stopy były nawilżone,ale pięty nadal były suche.



*Podsumowanie*
Skład ma bardzo przyjemny jak za taką niską cenę.Konsystencja mogła być troszkę treściwa,ale moim zdaniem jak dla mnie na pewno doskonale by się sprawdził latem bo się szybko wchłania.Zimą wolę coś bardziej treściwego.Byłam z niego nawet zadowolona,ale nie skuszę się na niego na pewno jesienią i zimą kupię go na lato.Ponieważ cena jest bardzo niska i skład bardzo przyjemny.Krem ma bardzo dobrą opinię na Wizażu.Więc warto go wypróbować i sprawdzić :)

Jakie są wasze ulubione kremy do stóp ?
Używaliście tego i co byliście zadowolone ?

Pozdrawiam 

25 komentarzy:

  1. Szkoda tylko ,że zapach neutralny, lubię jak coś pachnie Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami wolę żeby produkt zbytnio nie pachniał niż ma śmierdzieć ;)

      Usuń
  2. szkoda bo kiepsko wypadł, ja miałam okazję testować acerin i jestem bardzo zadowolona :) na pewno do tych kremów powrócę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie kupiłam krem z acerin i chyba właśnie z twojego polecenia ;)

      Usuń
  3. no to latem sięgnę po niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuję mocno nawiżające kremiki i to tylko na noc ze skarpetkami , efekty są super ;) stópki mięciusie jak kaczuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubie z tej serii puder do stóp i dezodorant ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię całą tą serię z Rossmanna :) kremu akurat nie miałam ale dezodorant i sól owszem

    OdpowiedzUsuń
  7. skusze się na niego - lubię kremy do stóp lekkie i szybko się wchłaniające - myślę że ten byłby dla mnie idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ten krem bardzo się podobał, nie przeszkadza mi szybkośc wchłaniania (stosuję na dzień i noc), dobrze zmiękcza stopy, wg mnie jest wydajny (nie trzeba brać dużo - mi wystarcza ilość grochu łupanego!), cena przystępna. Dla mnie jest konkurencyjny do Scholla ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by się przydał jakiś krem do stóp, bo ostatnio mam trochę przesuszone pięty ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ma skład! Na pewno zapamiętam, by kupić go sobie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten krem, stosuję go też do rąk :))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam go , nie lubię nakłądac nic na stopy

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli wybrałaś opcję płacenia przelewem, to powinno wysłać Ci za darmo. Daj znać jak dostaniesz paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej firmy lubię ale z dodatkiem Łoju Jelenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam kremów do stóp,wolę zwykłe masełka do ciała:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ma skład muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno mi się przyda, akurat w zimę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie kochana, może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja go polubiłam i też poleciłam- tani i ładny skład ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.