sobota, 22 grudnia 2012

RECENZJA BingoSpa Maska do twarzy ze 100% olejem ryżowym i migdałowym

BingoSpa Maska do twarzy ze 100% olejem ryżowym

*Opinia Producenta*
Maska do twarzy BingoSpa zawiera 3% czystego oleju ryżowego oraz kompleks algowy


Olej ryżowy BingoSpa zawiera kwasy: oleinowy, linolowy, estry kwasu erukowego, gamma-oryzanol, skwalen, oraz bardzo duże ilości witaminy E i tokotrienoli. Duże stężenie witaminy E zapewnia ochronę lipidom naskórka.
Oryzanol chroni równowagę skóry, przyspiesza podziały komórkowe, powstrzymuje procesy starzenia działa pobudzająco na skórę, przyspiesza powstawanie nowych komórek,
 doskonale chroni skórę przed słońcem, zawiera naturalne filtry UV.

Kompleks algowy BingoSpa wspomaga wszystkie czynniki odpowiedzialne za jędrność, elastyczność, sprężystość i miękkość skóry twarzy.


Maska do twarzy BingoSpa ze 100% olejem ryżowym zalecana jest do pielęgnacji cery suchej, delikatnej, naczyniowej i skłonnej do przebarwień.

Sposób użycia: nanieść maskę BingoSpa na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na ok. 15 minut, po czym zmyć letnią wodą. 
*Skład*
 
 BingoSpa Maska do twarzy ze 100% olejem migdałowym
*Opinia Producenta*
Maska do twarzy zawiera 5% czystego oleju migdałowego
oraz ekstrakt z pięciu alg morskich
Olej migdałowy BingoSpa zawiera NNKT, potas, wapń, żelazo, magnez, witaminy PP, E i z grupy B. Zawiera duże ilości kwasu oleinowego oraz linolowego, które zmiękczają naskórek i wzmacniają lipidową barierę ochronną skóry.

Olej ze słodkich migdałów działa natłuszczająco i nawilżająco, jest dobrze wchłaniany przez skórę, nie lepi się i nie pozostawia uczucia ciężkości. Jest bardzo delikatny, nie powoduje podrażnień, odżywia skórę.
Ekstrakt pięciu alg bogaty jest w proteiny, polisacharydy, polifenole, lipidy, witaminy oraz mikro i makroelementy. Zawiera także chlorofil, chinony, fitosterole i poliaminy. Dzięki tym substancjom maska BingoSpa zapewnia skórze właściwe nawilżenie.
  
Maska BingoSpa ze 100% olejem migdałowym polecana jest do pielęgnacji cery suchej, podrażnion

Sposób użycia: nanieść maskę BingoSpa na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na ok. 15 minut, po czym zmyć letnią wodą.

*Skład*
Aqua, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, TEA, Acrylates/Steareth-20 Mathacrylate Copolymer, Glycerin, Aqua, Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Wxtraxt, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Carbomer, Propylene Glycol, Parfum, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Ethylparabenm Methylparaben, Propylparaben

*Inne maseczki z tej serii*

 





*Moja Opinia*
+/-OPAKOWANIE
Standardowy okrągły plastikowy słoiczek w połowie przezroczysty  z odkręcanym wieczkiem o kolorze czarnym.Produkt nie jest zabezpieczony sreberkiem.Więc za pierwszym razem jak go odkręciłam troszkę mi się wylało tego produktu. Wieczko nie sprawia problemu z otwieraniem i zamykaniem.Nie lubię gdy etykiety na opakowaniu są z papieru bo pod wpływem wody się niszczy i nie wygląda to wtedy zbytnio ciekawie.

+KONSYSTENCJA,KOLOR

Żelowa konsystencja dobrze rozprowadza się go buzi i nie spływa z twarzy.

+ZAPACH
Wolę zapach maseczki ryżowej niż migdałowejZapachy są dość chemiczne,ale nie przeszkadzają mi w używania ich.

+POJEMNOŚĆ/CENA
120g./12
 

+WYDAJNOŚĆ
 Ma bardzo dużą pojemność więc wystarcza na długo.Nie wiem kiedy ja je zużyje.Dlatego często nakładam maseczkę też mojemu mężowi

  
-DOSTĘPNOŚĆ
Dostępny jest w sklepie BingoSpa Ciężko go dostać w sklepach stacjonarnych.

+DZIAŁANIE
Dwie maseczki sprawdzają się tak samo dlatego napisałam jedną wspólną recenzje ;) Uwielbiam je nakładać na twarz ponieważ przez tą żelową konsystencje czuć przyjemny chód na buzi.Latem na pewno było by to jeszcze bardziej przyjemnie.Maseczka się troszkę wchłania resztę trzeba zmyć wodą.Buzia jest mięciutka i nawilżona.Nie zrobiła mi żadnej krzywdy nie zapchała mi porów ani nie uczuliła.Efekt nie jest dość długo trwały a szkoda.Trzeba i tak nałożyć po jego zmyciu krem na buzię.

*Podsumowanie*
Jestem dość zadowolona chociaż zapach mi za bardzo nie przypadł do gustu.Efekt na buzi też nie jest długo trwały.Ja by się nie skusiła.Chociaż miło mi się je używa i nawet mój Mąż czasami daje się skusić na maseczkę.:)

Link do strony KLIK
Link na facebook KLIK
Bardzo dziękuję firmie Bingo Spa za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.
Dziewczyny miałyście kiedyś maseczki z tej firmy ? Byłyście zadowolone ?
Pozdrawiam 
 

13 komentarzy:

  1. chyba w końcu będę musiała coś u nich kupić bo jeszcze nic nigdy nie miałam a dziewczyny na blogach kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z olejkiem awokado i zapach nie jest rewelacyjny, działąnie też nie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale chyba nie będę mieć przez dostępność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie maska z olejkiem sojowym okazała się mega bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się całkiem obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ta firma, czekam na przesyłkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na buzię staram się kłaść jak najmniej chemii więc ta maska nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z olejem sojowym i mimo że mam buzię normalną w kierunku suchej to ta ładnie też mi ją nawilża, dobrze się zmywa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.