niedziela, 9 grudnia 2012

Pędzle które używam najczęściej... :)

Dziś post o kilku pędzlach które używam najczęściej i te właśnie zabieram jak gdzieś wyjeżdżam.Mogę nimi zrobić pełny makijaż ;) Mam nadzieje,że taki post wam się do czegoś przyda i spodoba


1Ecotools - Pędzel kabuki
Pisałam o nim recenzje KLIK  .Jest to jedyny pędzel który używam do twarzy.Resztę które pokarzę są do makijażu oka.Mogę nim nałożyć puder i róż.Doskonale się sprawuje w podróżny bo go zamykam i nic mi się nie ubrudzi.Jest taki milutki uwielbiam go.

2.Ecotools- pędzel do nakładania cienia na całą powiekę
Włosie jest płaskie, a sam pędzel jest na tyle duży, żeby nałożyć cień od razu na całą powiekę.Włosie jest mięciutkie i przyjemnie się go używa.

3 Hakuro H78
Mam go już około 2 lat i spisuje się bardzo dobrze kuleczka jest malutka i doskonale się sprawuję do nakładania cienia w załamanie.Mam jeszcze 2 inne kuleczki,ale ten lubię najbardziej.

4 Hakuro H77
Mój jedyny pędzelek do blindowania cieni więc jestem zmuszona go używać.Przyznam się szczerze,że jest to najmniej lubiany pędzel z tych wszystkich.Bardzo często wypadają z niego włoski co jest naprawdę denerwujące.Nie podoba mi się czasami jak blinduje.Włosie pędzla jest dość duże wolałam bym chyba troszkę mniejszy.Na pewno jak mi się zniszczy i zestarzeje nie kupię go ponownie.

5 Ecotools pędzelek skośny
Kolejny mój ulubieniec.Doskonale się sprawuję przy nałożeniu cienia na powiece i podkreślania brwi.Jest wystarczająco sztywny.Mam jeszcze z hakuro,ale jest taki mięciutkie ciężko mi się nim robi kreskę.


*Podsumowanie*
Tak dziewczyny jak na pewno zauważyliście wszystkie pędzle z Ecootools uwielbiam jestem ich ogromną fajną i mam jeszcze ochotę na taki duży do bronzera ;)Do zrobienia pełno makijażu potrzebuje tylko 5 pędzli :) Powiem wam szczerze, że tyle by mi tylko wystarczało,ale oczywiście mam ich o wiele więcej.


Dziewczyny wy ile pędzli potrzebujecie do zrobienia pełnego makijażu ? Jakie są wasze ulubione ?
Mój ostatni ulubieniec ;)
Moim zdaniem powinni przestać je produkować :) Ostatnio je uwielbiam.
Pozdrawiam

33 komentarze:

  1. Jeśli maluje się rano do szkoły to maksymalnie 3 pędzle ;p
    Codziennym niezbędnikiem jest Hakuro H52 do podkładu :D Cudo <3

    Mmm ptasie mleczko <3 pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ptasie mleczko :) ja mam tylko pędzle e.l.f i Essence

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pędzelki :D ja nie lubię ptasiego mleczka :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham ptasie mleczko, waniliowe to już wgl, teraz u nas jest p;o 7 zł bo promocja :D
    ja nie używam pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hakuro H77 taki by mi się przydał własnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę właśnie rozejrzeć nad innym.

      Usuń
  6. Ja obecnie poszukuję pędzelka do brwi, coś ala Ecotools właśnie. A ten hakuro, o którym wspomniałaś nadaje się do brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mięciutki i nadaje się do brwi,ale ja i tam chyba wolałam bym kupić z Ecotools nawet są w podobnej cenie.

      Usuń
  7. ja praktycznie tylko cienie nakładam pędzlami i coś tam drugim rozmazuje,
    a tych nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. ecotools dobrze się prezentują :) mi przydałby się do podkładu i maseczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podkładu mam Hakuro a do maseczek używam pędzelka języczkowego który powonień być też do podkładu,ale mi się w tej roli nie sprawdził.

      Usuń
  9. mnie ten H77 czasem drapie po powiece, mógłby mieć bardziej miękkie włosie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wielbię Ptasie Mleczko :) Pędzelki Hakuro mi się marzą, chociaż wiem, że bywają lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio używam coraz większej liczby pędzli, jednak póki co mi wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I co ty bys kochana tak uwielbiala gdyby przestali go produkowac? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. ptasie mleczko mniam :)


    ja zamierzam kupić pędzel jakoś z tej firmy - do pudru ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ptasie mleczko jest najlepsze w tym poście ;)
    ja używam tylko pędzelków do powiek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam tylko 4 pędzle (2 do cieni i 2 do pudru i brazera), uważam, że makijaż wykonany cieniami wygląda lepiej niż puszakmi dodawanymi do cienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muszę sobie kupić taki ostatni :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  18. same cudeńka, ja zamówiłam zestaw pędzli lancrone i jestem ciekawa jak się spiszą

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje ulubione ptasie mleczko:D
    Z Twoich pędzli mam H77 jak na razie włosków nie gubi, ale trochę drapie, jednak świetnie mi się nim rozciera, co widać na makijażach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie ja się nie potrafię malować ;) :)

      Usuń
  20. daj mi też odrobinę nieba :D
    nie mam typowego pędzla do rozcierania, chociaż by się przydał
    może kiedyś zakupię taki :P
    zaraz zobaczę recenzję ecotools
    może się skuszę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. moje ulubione to Hakuro h79 i h74 :) i obowiązkowo pędzel do pudru z EcoTools - nic więcej mi zwykle do szczęścia nie trzeba :) chyba, że coś do różu jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam ten pędzel do nakładania cienia z Ecotools.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja dopiero wpisałam na swoja wishlistę zestaw pędzli, widać jestem zapóźniona :(
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.