poniedziałek, 10 grudnia 2012

Krótka recenzja mini produktów z Yves Rocher,żel pod prysznic.mleczko do ciała, Płyn micelarny do demakijażu

Nie wiem czy pamiętanie była kiedyś promocjia w sklepie YR z darmową dostawą,Wybrałam wtedy żel pod prysznic i do tego te 3 próbki dostałam gratis.Dziś będzie o nich krótka recenzja ;)

Yves Rocher Płyn micelarny do demakijażu z wyciągiem 3 herbat
 *Opinia Producenta*
Kompleksowy demakijaż twarzy i oczu dzięki działaniu wody zawierajacej micele (zmywające makijaż) połączony z efektem rewitalizującym.
Wyjatkowa formuła 3 w 1, która dokładnie oczyszcza twarz z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń. Nie podraznia skóry.
Polecany do wszystkich rodzajów cery.

Rezultat: skóra w 100% oczyszczona, wyraźnie odmłodzona i zrewitalizowana.
Do twarzy, oczu i ust
Produkt testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z białej herbaty, wyciąg z herbaty z Madagaskaru, woda z rumianku pochodzącego z upraw biologicznych, olejek z róży muszkatołowej.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.


 *Skład*
Aqua, Butylene Glycol, Anthemis Nobilis Flower Water, Mangiferin, Glycerin, PEG-40 Glyceryl Cocoate, Betaine, Sodium Coceth Sulfate, Methylparaben, Phenoxyethanol, Oleth-20, Oleth-10, Allantoin, Parfum, Camellia Sinensis Leaf Extract, Tetrasodium EDTA, Rosa Canina Fruit Oil, Maltodextrin.


*Moja Opinia*
Dostałam produkt o pojemności 50 ml więc można przetestować i już ocenić.Pełnowymiarowy produkt ma 200 ml i kosztuje 37 zł.Opakowanie jak widać małe z  zakrętka można go zabrać na podróż nie zajmuję dużo miejsca i ja go zużyje  przyda mi się. :) Zapach bardzo delikatny przyjemny słodki ciężko go określić.Teraz najważniejsze czy spełnia swoją funkcje ze zmyciem makijażu z twarzy nawet się sprawdza ale z makijażem oka ma troszkę problemy.Szczególnie z tuszem i kreską na oku. .Na pewno się na niego nie skuszę


Yves Rocher Żel do kąpieli i pod prysznic Brzoskwiniowy
*Opinia Producenta*
Żel z zawartością brzoskwini zmienia się w lekką pianę. To pyszna chwila słodkiej, słonecznej przyjemności i odprężenia. Składniki pochodzenia roślinnego: woda z hamamelisu bio, gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia roślinnego. pH neutralne dla skóry. Formuła ulegająca biodegradacji.
  
*Skład*
 Nie mogę nigdzie znaleść a na opakowaniu już mi się zmazał ;(


*Moja Opinia*
Dostałam próbkę o pojemności 50 ml.Pełnowymiarowy produkt ma 400 ml i kosztuje 15,90 zł.Można także zakupić taką małą pojemność 30 ml za 6,90 zł są na pewno dostępne w sklepie stacjonarnym .Opakowanie bardzo przyjemne dla oka tak samo wygląda pełnowymiarowy produkt.Żel już zużyłam cały i zostawiłam sobie opakownaie przyda się na pewno.W ofercie firma Yver Rocher ma dostępne 7 zapachów żeli z tej serii :Owies ,Malina .Kokos ,Oliwa z oliwek,Brzoskwinia,Dzika jeżyna.Wanilia.Czasami wypuszczają także żele z serii limitowanej.Teraz co najważniejsze czy się sprawdził.Zapach żelu jest naprawdę przyjemny na pewno nie chemiczny pachnie po prostu brzoskwinią ślicznie.Podczas kąpieli zapach nie jest już tak wyczuwalny.Sprawdził się bardzo dobrze w swojej roli czyli oczyszczał i dobrze mył ciało.Moim zdaniem zapach mógłby być troszkę mocniejszy,ale każdy lubi coś innego.Szkoda tylko,że te żele mają zielone puknty czyli nie obejmuje ich żadna promocja.Można je kupić tylko w regularnej cenie.Chociaż 400 ml za 16 zł to jeszcze nie jest wysoką ceną.Więc kiedyś się skuszę na inny zapach.



Yves Rocher Mleczko nawilzajaco-odżywcze do suchej skóry migdałowy
 *Opinia Producenta*
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczna. Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z migdała, sok z agawy, olejek sezamowy z ekologicznych upraw, mangiferyna. Stworzony aby odżywić i przywrócić komfort skórze suchej i bardzo suchej.
Naukowcy z laboratorium Yves Rocher wyselekcjonowali wyciąg z migdała o właściwościach odżywczych oraz sok z agawy który intensywnie nawilża.

*Skład*

  Aqua, CocoCaprylate/Caprate, Glycerin, Stearic Acid, Dimethicone,Butylene Glycol, Brassica Campestris (Rapeseed) Oil, Trilaurin, Propylene Glycol, Sodium Cetearyl Sulfate, Sesamum Indicum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Agave Tequilana Leaf Extract, Mangiferin, Parfum/Fragrance, Glyceryl Stearate SE, Methylparaben, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Ethylparaben, , Mica, Propylparaben, BHT, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Linalool, CI 77491 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide) (14.04.2012)

źródło http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=36311

 *Moja Opinia*
Dostałam produkt o pojemności 30 ml .Pełno wymiarowy produkt ma 200 ml i jest butelce jak np ich szampony nie w tubce jak ta próbka.Kosztuje 29,99 zł,ale nie ma zielonego punktu.Więc można go kupić na promocji,albo z jakimś kodem zniżkowym.Zacznę może od zapachu,jak ktoś uwielbia migdały to jest kosmetyk dla niego.Zapach jest zniewalający i nie zmienia zapachu na skórze.Jest delikatny i słodki nie drażni mojego nosa i utrzymuje się na skórze naprawdę długo.Jest w formie mleczka więc bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki na skórze.Czy aż tak dobrze nawilża jak obiecuje producent nie jestem w stanie stwierdzić bo nie mam takiej wymagającej skóry.Czytałam o nim dużo pozytywnych recenzji.Jak bym go spotkała na jakieś fajnej promocji to bym się skusiła.Chociaż teraz na pewno nie bo muszę wykończyć wszystkie swoje mazidła do ciała ;)

*Podsumowanie*
Jak mogliście przeczytać tylko płyn micelarny nie przypadł mi do gustu.Co do żelu skuszę się na inny zapach.Mleczko ma obłędny zapach na tą porę roku sprawdził by się doskonale.

Dziewczyny lubicie testować takie próbki?Może mieliście któryś z tych kosmetyków ? :)
Pozdrawiam 
 

29 komentarzy:

  1. o żel musi pachnieć cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z YR miałam kilka żeli, małe mleczko i perfumy kokosowe. Ogólnie nie kusza mnie jakoś ich produkty. Większość dostałam w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam przyjemnosci ich testowac ale bardzo lubie próbowac nowych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam zadnego z tych kosmetykow :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale oni mają drogie te kosmetyki ;( ja nigdy nic ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś zraziłam się do tych produktów, bo jeden z kremów strasznie mnie uczulał, mimo, że skóry nie mama na ogół wrażliwej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o makrę jako całość, nie to co opisałaś :)

      Usuń
  8. czekam na swoją pierwszą przesyłkę z YR ...
    ja uwielbiam wszelkie próbki, miniaturki i saszetki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze ich kosmetyków ale korci mnie bardzo żeby coś kupić;) choć ceny mają ze średniej półki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można trafić na fajną promocjie.Wart się zarejestrować na ich stronie bo wysławiają maile z różnymi promocjami lub kodami że zniżkami :)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy. Ale muszę koniecznie coś zamówić, bo mają same pochlebne recenzje:) Oprócz płynu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. płyn micelarny też nie przypadł mi szczególnie... taki troszkę drogi dziad :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli chodzi o żel do kąpieli j też miałlm tylko inny zapach i bardzo go lubię , jest wydajny i fajnie nawilża skórę

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo zamawiam z yves rocher, ale tych rzeczy jeszcze nic nie miałam więc wszystko przede mną :) a próbki bardzo lubię, zawsze zabieram je na wyjazdy i walizka jest wtedy o wiele lżejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze podbieram mamie produkty z tej firmy, ale sama ich nie kupuję:) bardzo ładne mają zapachy

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam tonik z wyciągiem z 3 herbat, super jest
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham Twoje recenzje :)
    zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam żadnego z ich produktów, ale jest u mnie stacjonarny sklep i na pewno zwrócę uwagę na żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam!
    Miałabym ogromną prośbę do Ciebie odnośnie tego posta :)
    W wolnej chwili proszę skontaktuj się ze mną na maila: m.gorska@webbersaar.com

    Pozdrowienia z pochmurnego (niestety) Wrocławia,
    Milena Górska

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten płyn stosowałam jako tonik, bo mojego makijażu nie ruszył ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.