środa, 5 grudnia 2012

List do Św Mikołaja...

Św Mikołaju
W tym roku była bardzo grzeczna i przydało by się kilka małych prezentów ;) 

Co bym chciała od ciebie dostać ;)
źródło http://szafa.pl/c5216120-gorset-czarny-bustier.html
Jak wiecie kupiłam sobie asymetryczną spódnicę i szukam do niej właśnie takiego czarnego gładkiego gorsetu o rozmaitsze 34 B.Nie mogę go nigdzie znaleść ;(

źródło http://www.ceneo.pl/596946
Uwielbiam te perfumy przypominają mi wiele miłych chwil :)

źródło http://beautyblender.net.pl/
Chciałam bym go wypróbować jestem ciekawa czy naprawdę jest taki fajny :)

źródło http://allegro.pl/krem-missha-perfect-cover-bb-cream-13-21-23-20ml-i2821059109.html
Nie miałam jeszcze żadnego kremu BB ale jestem bardzo ich ciekawa.Szkoda,że na allegro są takie drogie.
Kto by jej nie chciał :)

Jeszcze kilka rzeczy bym chciała dostać,ale nie będę taka zachłanna ;) 


Dziewczyny a wy co byście chcieli dostać od Św Mikołaja ?

Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. Sama szukam takiego gorsetu, ciężko znaleźć - potwierdzam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam swojej listy :) Ucieszę się ze wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a szukałaś takiego gorsetu na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w tym roku zrobiłam sobie listę rzeczy , które chce sobie kupić ;)
    Nie mam szczęścia do prezentów z reguły każdy średnio mi się podoba oczywiście zdarzają się wyjątki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała tą gąbeczkę

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie robię listy - chyba za dużo bym chciała ;-)
    życzę Ci aby choć jedno z tej listy się zmaterializowało

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie potrafiłabym się zdecydowć na nic konkretnego;) wszystko jest świetne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. In2U też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorset <3 Też bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumką również bym nie pogardziła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie zrobiłam listy, nie wiem co chcę dostać, a może byłam nie grzeczna? i nic nie dostanę;/

    OdpowiedzUsuń
  12. O własnie też szukam gorsetu i nigdzie nie mogę znalezc ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. BB z prawdziwego zdarzenia też bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no no spora lista życzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja myślę, że taki gorsecik przed Sylwestrem znajdziesz gdzieś stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tej porze roku pełno takich gorsetów w sh, o ile ktoś z takowych sklepów korzysta...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te perfumy:)
    A produkty, które prezentujesz pod perfumami również bym chętnie przygarnęła:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bronzer Chanel... Hmmm :) Marzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.