poniedziałek, 3 grudnia 2012

RECENZJA Yves Rocher Odżywka do włosów suchych z odżywczym mleczkiem z owsa

*Opakowanie,Dozownik,Konsystencja*
*Opinia Producenta*
 *Skład*
*Kosmetyki z tej serii*
Szampon odżywczy do włosów suchych z odżywczym mleczkiem z owsa
Balsam odbudowujący zniszczone końcówki z odżywczym mleczkiem z owsa
Błyskawiczna maseczka odżywczo-odbudowująca z odżywczym mleczkiem z owsa

*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Klasyczna miękka tubka w zielonym przezroczystym kolorze.Tylko przez tą nalepkę nie widać ile nam zostało produkty.Chyba że będzie już całkowicie na wykończeniu.Nie ma żadnego problemu z wydostaniem produktu z opakowanie.


+KONSYSTENCJA,KOLOR
Odżywka o białym kolorze o bardzo gęstej konsystencji.Jest jeszcze gęstsza niż maska z Alterry.Nie ma problemu z nałożeniem produktu na włosy.

+/-ZAPACH
Bardzo mocny zapach cała seria pachnie tak samo.Ciężko go opisać,ale może się szybko znudzić chociaż jest przyjemny.Na włosach zapach pozostaje dość długo.
 
+POJEMNOŚĆ/CENA
150 ml/Cena regularna 11,90.Ja kupiłam go gdy był w promocji za 9,90zł i miałam kupon -50%.Więc nie zapłaciłam nawet 5 zł :)
 
+WYDAJNOŚĆ
Mam go już kilka miesięcy,ale nie używałam go regularnie,ale jest dość wydajny.
 
-DOSTĘPNOŚĆ
W sklepie internetowym yves-rocher,albo w ich sklepach stacjonarnych. 
 
+DZIAŁANIE
Jak go kupiłam miałam włosy bardzo suche od kuracji Izotekiem.Wtedy sprawował się bardzo dobrze.Włosy po jego użyciu były mięciutkie bardzo dobrze się rozczesywały.Odżywka nie obciążała włosów,ani nie zrobiła mi żadnej krzywdy.Teraz użyłam ją kilka razy i za każdym, miałam włosy dość mocno obciążone.Raz nałożyłam ją blisko skóry i włosy były przetłuszczone.Chociaż nie mam o to pretensji bo maseczka jest do włosów suchych a nie tłustych które teraz posiadam.

*Podsumowanie*
Już się na nią nie skuszę,bo moje włosy wróciły do poprzedniego stan Ale osoby które mają problemu z suchymi włosami polecam z czystym sumienie.Zapach może być małym minusem nie każdemu się podoba.Jest dość ciężki.Chociaż teraz w zimowe dni może być przyjemny. 

Jak wam dziewczyny minął weekend ?

Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. weekend minął mi mega szybko;) a co do włosów to moje są strasznie wysuszone i na większość kosmetyków reagują łupieżem, choć wcześniej nie miałam tego problemu;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą odżywkę - mi jakoś niezbyt podoba się jej działanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam, ogólnie bardzo rzadko kupuję kosmetyki YR

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend minął mi na leniuchowaniu:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka odżywka pewnie by sie u mnie sprawdziala szczególnie na końce moich włosów które ostatnio zrobiły się nieco sianowate;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie używam ją teraz tylko na same końcówki

      Usuń
  6. JA miałam tylko szampon ale żadnych efektów nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt :)! Mój weekend był baaaardzo leniwy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie ta odżywka się niestety nie sprawdziła i szukam innej, która pomoże z moimi suchymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam włosy przetłuszczające się więc nie dla mnie :) buziam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój weekend był iście chorowity..

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj robiłam zamówienie w YR i zastanawiałam się nad tą odżywką, ale chyba dobrze, że nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba skuszę się na ten balsam do końcówek :-)
    Bo za szamponami nie przepadam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Skład taki sobie niestety- liczyłam, że YR bardziej się w tym względzie postara ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.