wtorek, 18 grudnia 2012

RECENZJA MegaKrzem

*Opakowanie*
*Opinia Producenta*

*Skład*

*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE 
Tabletki są zapakowane w kartoniku w którym są 3 listki po 20 tabletek czyli wszystkich 60.Więc jedno opakowanie wystarczy nam na 2 miesiące kuracji.

-TABLETKI
Mają takę zieloną osłonę.Bardzo ciężko mi się je połyka ;( W smaku są okropne takie ziołowe nie smaczne.

+CENA
Nie więcej niż 15 zł więc cena jest naprawdę niska i przystępne.

+DOSTĘPNOŚĆ 
Można je kupić stacjonarny Aptekach,albo aptekach  internetowych.

-DZIAŁANIE
Naczytałam się o nich bardzo dużo pozytywnych recenzji.Więc pierwsze opakowanie sama kupiłam a drugie dostałam.Może przejdę od razu do rzeczy nie pomógł mi ani trochę z wypadającymi włosami.Jedynie to wzmocnił bardzo moje paznokcie.Z którymi i tak nie mam problemu.Zostało mi jeszcze z drugiego opakowania dwa listki.Największym minusem jak dla mnie jest połknięcie tych tabletek.

*Podsumowanie*
Dziś recenzja szybko i na temat.U mnie się te tabletki nie sprawdziły,ale tak dużo dziewczyn ich poleca,że może u was się sprawdzą.Jestem bardzo zawiedziona bo myślała,że wreszcie znajdę jakiś suplement który pomoże mi z problem wypadających włosów.

  Link do strony KLIK
  Uprzejmie dziękuję firmie  Mega Krzem za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz za zaufanie oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.


Dziewczyny a wy używaliście MegaKrzem byliście z niego zadowolona?
Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Na drugim zdjęciu to tak trochę wygląda jak rozwalony cukierek, ja Madziu nie korzystałam, jeszcze nie ten wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej unikam suplementów diety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ;( na wypadanie włosów ja stosuję Jantar bądź wodę brzozową i widzę efekty ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten MegaKrzem i w sumie efekty jakieś tam są, ale nie spektakularne. Ale śmiesznie wygląda przepołowiony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi odrobine pomógł z wypadającymi włosami i recenzje też za jakis czas zrobie to powiem więcej

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i niestety nic ciekawego :(
    Pierwszy raz widze tą tabletkę od środka :]

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie kiepskie.... szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam takich specyfików, ale skoro mowisz że niezbyt, to mnie jeszcze utwierdziłaś w tym przekonaniu :D
    Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aktualnie jakąś niemiecką mieszankę do włosów łykam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie bez rewelacji... ciężko mi w ogóle wydać opinię o megakrzemie, bo używałam w tym czasie jeszcze wcierki i CP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.