sobota, 15 grudnia 2012

Zamówienie kosmetyków Choisee

Zakupy 
-Olejek do masażu i pielęgnacji ciała  Lawender & Ylang ylang.Zapach mnie na początku przeraził,myślę sobie jak to śmierdzi.Mogę przyznać,chyba się do niego przyzwyczaję,Wczoraj nałożyłam na skórę i pachniał dość przyjemny.

Skład
-Olejek do masażu i pielęgnacji ciała Pomarańcz & Trawa cytrynowa.Zapach jest prześliczny pachnie bardzo odświeżająco.(Produkt nie dla mnie )
Skład
-Odżywka do włosów Pomarańcz & Trawa.Pachnie bardzo przyjemny,ale pachnie całkowicie inaczej niż olejek o tym samym zapachu.Konsystencja jest bardzo rzadka.No jestem ciekawa jak będzie się jej używało ;)

Skład
-Odżywka do włosów imbir&limonka.Zapach dość przyjemny.(Produkt nie dla mnie)


Skład
-Żel do mycia twarzy Lawender & Ylang ylang. No zapach nie należy do najprzyjemniejszych.tak jak w przypadku wcześniejszy kosmetyków nie pachnie jak olejek do ciała o tym samym zapachu.(Produkt nie dla mnie)
Skład
-Żel do mycia twarzy Róża&Miód.Zapach prześliczny ostatnio uwielbiam zapach róży.Tak jak się na pewno domyślacie produkt ma doklejoną datę ważności.

Skład
Na sam koniec nie będę się wypowiadać na temat tej całej afery związanej z tą firmą.Składy nie są zbyt naturalne,ale ja o tym wiedziałam.Nie podoba mi się ta naklejona data ważności i nie wiem czy będę tego żelu używać.Chociaż firma piszę,że produkt jest nowy  i na pewno nie przeterminowany.Zapłaciłam za kosmetyki grosze i jeszcze darmowa dostawa.Więc ja jetem zadowolona z zakupu.Ciekawa jestem jak się sprawdzą ;)
Pozdrawiam 

39 komentarzy:

  1. ile razem dałas za wszystko ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze ja sama nie wiem co myśleć o tej aferze- nie kupowałam więc też nie wypowiadam się :) super że jesteś zadowolona z paczuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się martwiła, skoro zapłaciłaś grosze, to nie wiadomo czy firma nie pozbywa się przeterminowanego towaru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym na Twoim miejscu próbowała odkleić naklejkę z tą datą - nigdy nie wiesz co się pod nią może kryć. Przedstawiciele firmy mogą dużo mówić, ale to wcale nie musi przekładać się na rzeczywistość tylko na ich własny interes. Gdyby okazało się, że produkt jest przeterminowany domagałabym się wymiany, ewentualnie zwrotu pieniędzy. W życiu nie użyłabym starego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie opłaca mi się oddawać jednego kosmetyku bo więcej zapłacę za przesyłkę.Zastanowię się jak nie to zużyję go do mycia rąk :)

      Usuń
    2. Nie ma co przesadzać, koszt wcale by nie był wiele większy. List polecony kosztowałby Cię dokładnie 4,10zł, a paczka 9,50zł. Dla mnie to by była kwestia honorowa - jeżeli ktoś nie szanuje swojego klienta to powinien zostać potraktowany podobnie, bo z jakiej racji ma zarabiać na felernym towarze?

      Usuń
    3. Za ten żel zapłaciłam 5,20 zł.No więc tyle samo bym zapłaciła za przesyłkę.Jak bym miała więcej kosmetyków z doklejoną datą to na pewno bym odesłała.Mi też się bardzo to nie podoba.

      Usuń
  5. OSTATNIO głośno o nich na bloagach, no poczekam na recenzję, będę wtedy wiedziała, czy nadal warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a żel lawendowy nie ma naklejki? bo ja się skusiłam właśnie na ten zapach :?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lawendowy nie ma naklejki data ważności i jest normalna data.

      Usuń
  7. ja zamówiłam 2 żele do twarzy :/
    jak będą podejrzanie wyglądać to zużyję do mycia rąk najwyżej :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamówiłam 2 kosmetyki ale po tej całej akcji zrezygnowałam i czekam na zwrot kosztów. Mam nadzieję, że kosmetyki będą Ci służyć. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nic nie zamawiałam, w sumie problem z głowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja, ale pięknie wyglądają te buteleczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki wyglądają bardzo ładnie masz racie

      Usuń
  11. Twarz ma się jedną więc nie warto ryzykować myjąc sie starym żelem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiadomo czy start,ale chyba nie będę ryzykować.

      Usuń
  12. żałuję, że przegapiłam tą promocję ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. mówisz, że żel do mycia lawenda & ylang ylang nie pachnie za ładnie ? :( a ja go zamówiłam z nadzieją, że będzie pięknie pachniał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapach jest bardzo mocny i na pewno nie pachnie lawendą.

      Usuń
  14. afera nie zła, zrób jak uważasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie ten żel do mycia twarzy miodowo różany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też,ale jak by nie miał doczepianej tej daty.

      Usuń
  16. Miałam wykorzystać promocję i zrobić zamówienie , ale coś mnie tknęło i zaczęłam szukać składów tych kosmetyków i nie zamówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. sama juz nie wiem co mysleć o ich produktach, ta cala afera zniechęciła mnie do nich skutecznie, bo to nie pierwsza taka, nawet daty przydatności też były namieszane...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe zakupy :D a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy tam nic nie zamawiałam ale będę musiała to zmienić ;) Genialne są te olejki!


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. z tym żelem to masz dobry pomysł, do twarzy bałabym się go używać

    OdpowiedzUsuń
  21. w sumie to miałaś szczęście w nieszczęściu, że trafiło Ci się większość produktów świeżych i o dziwo, o nie tak złym składzie ;)
    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No z tym żelem to niezła sprawa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie uwierzę w tłumaczenia firmy. Wystarczy spojrzeć na serie produkcji. Wszystkie dobre kosmetyki były produkowane inną serią. Te przeterminowane inną serią - sądząc po numerach - starszą. Także nie trzeba dużo logiki, żeby poznać prawdę...

    Produkt na 100 % jest przeterminowany i nie wierzyłabym w bajki o złych etykietach :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na pewno racie.Mój żel już stroi koło umywali i będę nim myć ręce.

      Usuń
  24. Też zamówiłam olejek z pomarańczą i czekam na niego, widzę, że składy olejków ładne, uff. Ciekawe jak z datą ważności olejków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje olejki mają normalną datę ważności :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.