środa, 19 grudnia 2012

RECENZJA Lakier Wibo glamour nails,kolor 04+Mój nowy zakup :)

*Opakowanie*

*Kolor na pazurkach,światło dzienne*

*Kolor na pazurkach,światło sztuczne*

*Moja Opinia*

+OPAKOWANIE

Szklana przezroczysta okrągła buteleczka przez którą widać ile zużyliśmy lakieru.Srebrna plastikowa nakrętka z napisem firmy i numerem koloru. 

+KONSYSTOWANIA

Jak na lakier odpowiedni bardzo fajnie maluje się nim paznokcie.

+KOLOR 

Numer 04 .Jak widać śliczny złoty lakier wchodzący w zieleń.Najbardziej podoba mi się w świetle sztucznym piękny.Żeby uzyskać taki kolor jak na butelce potrzeba 2-3 warstwy.

+POJEMNOŚĆ/CENA

9,5 ml/Zapłaciłam za niego w promocji 4,19 zł :)

-TRWAŁOŚĆ

Jak zawsze nie jest zachwycająca,ale u mnie to normalne.Na pazurkach wytrzymuje do 2 dni.

-DOSTĘPNOŚĆ

Chyba można go kupić tylko w drogerii Rossmann w szafie Wibo


*Podsumowanie*
Zobaczyłam go u dziewczyn na blogach i od razu chciałam go mieć.Niska cena jeszcze bardziej mnie zachęciła i jestem zadowolonae go kupiłam.Ponieważ kolorek bardzo przypadł mi do gustu ;)


Muszę się jeszcze pochwalić swoim zakupem 


Jestem bardzo z niego zadowolona jest taki jak sobie wymarzyłam.Cena była bardzo niska bo tylko 18 zł więc grosze. ;)Mógł być troszkę dłuższy,ale nie ma co marudzić.Jest malutki i doskonale na mnie leży.Ramiączka są odpinane i bardzo dobrze się trzyma nawet bez nich :)

Dziewczyny a wy macie lakiery z tej serii ?
Pozdrawiam 

31 komentarzy:

  1. Śliczny kolek ;) Właśnie szukam jakiegoś złotego lakieru .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor ma ten lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zarówno ten kolorek jak i czerwień :)
    o czerwonym ostatnio robiłam posta więc zapraszam :)

    piękne masz paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolorek. Jak dla mnie bardzo pasujący do obecnej atmosfery zbliżających się świąt. Zawsze złoty,czerwony,biały i zielony kojarzą mi się ze świętami i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeszcze rudy, czerwony i chyba szary, ale tego jeszcze nie próbowałam :)
    Dwa pierwsze są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny lakier :) ja mam czerwony ;)

    ale ten gorset jest prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny,mam z tej serii nr 1 i 2 ale jeszcze nie malowałam nimi,a gorset mrrrau;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie każdemu paletka musi się podobać:) fajny kolor lakieru na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  9. the colour is perfect for christmas ;I

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne świąteczne złotko z tego lakieru :-)
    ja mam czerwień z tej serii - fantastyczna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki złoto-zielonkawy odcień bardzo kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier ma śliczny odcień:) super:)

    gorsecik super :) nareszcie go dorwałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski kolorek :)). Taki pół gorsecik też mam, jest świetny ;).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam lakier miedziany z tej serii i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci,że dzis trzymałam go w ręce,ale jak zobaczyłam drobinki brokatowe to odłożyłam na bok. Mam straszne trudności przy zmywaniu lakieru brokatowego:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolorek, ostatnio się właśnie nad nim zastanawiałam ale ostatecznie wybrałam z tej serii czerwony:)
    Bardzo fajny gorsecik:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor ;) Bardzo świąteczny ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ladne zlotko :)
    a gorsety sa seksowne !

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio się nad nim długo zastanawiałam, ale to chyba nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny :) No i gratuluję zakupu! Wreszcie masz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.