sobota, 21 lutego 2015

Essence, Longlasting Lipstick (Trwała pomadka do ust)

Niech miłość trwa...po prostu zakochasz się w długotrwałej pomadce do ust essence.  pomadka zapewni twoim ustom intensywny kolor przez kilka godzin bez konieczności poprawki. jej lekka, kremowa formuła daje uczucie przyjemnego komfortu i ubiera usta w dziesięć niezapomnianych odcieni. bez trudu znajdziesz wśród nich swój wymarzony kolor - od jasnego różu poprzez intensywną czerwień i spokojną jagodę do subtelnych odcieni nude. logo essence na pomadce oraz matowe opakowanie z kolorowym pierścieniem w odpowiadającym kolorze zdecydowanie przyciągają uwagę!

+OPAKOWANIE 
Szminka jest wykonana z plastiku w czarnym matowym kolorze.Naprawdę wyglądają elegancko podczas zamykania słychać kliknięcie.Dzięki czemu wiemy,że produkt jest zamknięty i nam się sam nie otworzy.Po pewnym czasie troszkę zdziera się kolor z opakowania jak widać na zdjęciu.
+KONSYSTENCJA
Pomadka bardzo ładnie nakłada się na usta jest mięciutka i kremowa.Chociaż nie jest taka miękka żeby się roztopić jak pomadki z Celi

+KOLOR
Ja posiadam dwa dość ciemne odcienie.Które świetnie się sprawdzają jesienią i zimą ożywiają mój makijaż.
Skusiłam się  kolor 09 Piękny jagodowy kolor i 04 Piękna ciemna czerwień 


09 Wear berries 
 04 On the catwalk 
+ZAPACH 
Jak dla Mnie pachną troszkę jagodowo przyjemnie.Zapach nie utrzymuje się długo na ustach.

+POJEMNOŚĆ,CENA
3,8g kosztuje 9,99zł ja kupiłam w promocji 2 za jeden .Więc za obie zapłaciłam 10 zł.
+TRWAŁOŚĆ 
Pomadki utrzymują się na ustach około 2 godziny więc nie jest tak źle.
+GAMA KOLORYSTYCZNA 
Pomadka jest dostępna w 12 pięknych kolorach.Przyznam się,że jeszcze na kilka kolorków mam ochotę.
+DOSTĘPNOŚĆ
Pomadki można kupić w szafach firmy Essence gdzie są dostępne w Drogerii Natura,Super-Pharma.

Pomadka ma klasyczne czarne opakowanie. Przyjemną kremową konsystencję która nie podkreśla suche skórki.Podoba mi się gama kolorystyczna przyznam się,że 80% kolorów mi się podoba,są w moim guście.Kolor jest ani nie matowy ani nie błyszczący.



Dziewczyny macie jakieś kolory pomadek z tej serii,albo z tej firmy ? Który wam się najbardziej podoba ?



Pozdrawiam 

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dokładnie! :)
      bo ta druga dość specyficzna :)

      Usuń
  2. ten pierwszy kolorek na Twoich ustach jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pisałam ostatnio o moim numerze jeden czyli 03 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chyba numer 13, ale nie jestem pewna. Uwielbiam ją i jak będę miała okazję to kupię inne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tych pomadek i chyba raczej nie kupię, bo muszę używać błyszczących odcieni, które nie podkreślają zmarszczek w ustach, gdyż nie mam takich pięknych ust jak Twoje, ale małe i suche, więc trzeba podkręcać ich wygląd. :D Natomiast jeśli chodzi o kolory, to baaardzo podobają mi się brązy i śliwki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 09 też mam :) Ale to 07 kupiłam po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się skusić na jeszcze kilka kolorów.

      Usuń
  8. mam nudziaka z tej serii, bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. 04 jest prześliczne <3 choć boję się, że znając moją niechęć do jakiegokolwiek koloru na ustach pewnie ani razu bym się nie pokazała tak ludziom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zacząć od jasnych kolorów ;) Ja tez kiedyś tak miałam.

      Usuń
  11. Ten drugi kolorek - coś cudownego! :) ale oba świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kolorki na ustach wyglądają niezwykle soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kolory, też na moich ustach szczególnie zimą takie goszczą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. 09 Wear berries już niestety została wycofana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...