wtorek, 6 września 2011

Recenzja błyszczyków Vipera, Aphrodisiac

Witajcie Dziewczyny :)

Tak ja w Tytule zrobię recenzję błyszczyków z Firmy VIPERA aphrodisiac

Ten jaśniejszy o numerze 419, ciemniejszy 414.

Jak widzicie moje błyszczyki są strasznym stanie :) ale to dlatego że nosze ich w torebce.Odcień 414 mam już na wykończeniu

Plusy
+ cena około 12 zł za sztukę
+ pojemność to aż 6,5 g
+ kolory mają bardzo dużą gamę kolorów
+ największy za to że nie mają drobinek tylko piękny połysk
+ Pielęgnuje i nawilża usta
+ miły i delikatny zapach mi pachnie ciasteczkiem z kremem :)
+ ładne, klasyczne opakowanie
+ nie klei się
+ Przy ciemniejszych błyszczykach takich jak 414, gdy się zejdzie z ust pozostaje delikatny kolor.

Minusy

+ na moich ustach trzyma max 1h
+ aplikator bardzo mało nabiera błyszczyka.



Kolor 414

Kolor 419

Mam nadzieję że widziecię różnicę.

Podsumowanie:
Jak narazie są to moje najlepsze błyszczyki,ale mam zamiar wypróbować te błyszczyki z essence. :)Przyznam się że nie używam szminek tylko błyszczyki.

Napiszcie jakie są wasze najlepsze błyszczyki ??

10 komentarzy:

  1. Nie widziałam tych błyszczyków nigdy, ale wyglądają całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Otagowałam CIe w moim tagu http://kajamakefashion.blogspot.com/2011/09/tag-na-moj-temat.html jeśli chcesz wziąć udział w zabawie to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam zamiar sprawdzić te z Essence. Słyszałam o nich wiele dobrego, cena jest bardzo zachęcająca :) I mam już upatrzony pierwszy kolor :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na małe rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne są oba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie to tak. Polecam Ci to duo. Róż ma świetny kolor a z bronzerem to tak jak pisałam u siebie. :)

    Widzę, że ze Świętokrzyskiego tak jak ja. Kielce może? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne mają kolory. Szkoda że krótko się trzymają.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    Zapraszam na moje rozdanie: http://pure-morning123.blogspot.com/2011/09/rozdanie-give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś te błyszczyki i też byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.