czwartek, 15 września 2011

Rozpoczynam walke ... z moimi włosami

Witajcie Dziewczyny

Tak jak w tytule zaczynam walczyć z moimi wypadającymi włosami i pozbawione blasku,nie wiem dlaczego ale moje włosy ostatnio są bardzo złym stanie.Wypadają mi garściami,łamią mi się końcówki, chociaż farbuje co 4 miesiące i prawie nie używam suszarki ani prostownicy.Wreście muszę coś z ty zrobić.Poczytałam troche na internecie i kupiłam OLEJEK KOKOSOWY DABUR VATIKA 150 ml na allegro zapłaciłam 16,50.

oraz szampon z Joanny z apteczki babuni wzmacniający.Zobaczę za kilka tygodni jak się te duło będzie sprawdzać :)



A wy macie problemy ze swoimi włosami ?? a jak tak jak sobie z tym radzicie ??

pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. mi zawsze jesienią bardziej wypadają :( na razie jest ok, ale pewnie niedługo znowu zaczną.
    podetnij końcówki, nakładaj olejek i będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z ziaji do przetłuszczających się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam bardzo duże problemy z włosami. Strasznie mi wypadały, łamały się, końcówki były rozdwojone. Na szczęście po długich poszukiwaniach trafiłam na produkty idealne dla mnie :) Jest to Emolium i teraz jestem zakochana w maseczce BIOVAX. Uważam, że najlepszym sposobem na zniszczone włosy jest ich odpowiednie nawilżanie. Więcej informacji u mnie :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę poskromienia włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten szampon i jestem z niego zadowolona :). Generalnie kieruję się zasadą, że mniej znaczy więcej i staram się nie przeciążać włosów. Kiedy pogoda na to pozwala, nie używam suszarki ani innych "narzędzi tortur";)

    OdpowiedzUsuń
  5. Problem z moimi włosami to to jeden z moich problemów egzystencjalnych ;) Jako posiadaczka kręconych włosów ile to ja się powyklinam zanim je w miarę ułożę... ;D Ale stosuję olej do włosów Dabur Amla i mogę go z czystym sumieniem polecić :) Teraz stosuję również do mycia zwykłe szampony ziołowe i na to maseczkę do spłukiwania Garnier Awokado i masło Karite. Również polecam, bo jest świetna. A na koniec lekka maseczka bez spłukiwania z Pantene Sprężyste loki i fale, ogranicza puszenie się włosów i podkreśla skręt ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.