niedziela, 18 września 2011

Coś Dla łakonczuchów :)

Flipsy w czekoladzie

Składniki
1 margaryna
1 szklanka cukru
6 łyżek mleka lub wody
1 cukier waniliowy
3 łyżki kakao
1 szklanka mleka w proszku
2 małe paczki flipsów

Przygotowanie
1 Zagotować w garnczku margarynę, cukier,mleko,cukier waniliowy,kakao.
odstawić na 10 minut
2 Do ostygniętej polewy dodać mleko w proszku cały czas mieszając mikserem.
3 Na blachę pokrytą folią aluminiową wyłożyć jedną warstwę flipsów
polać polewą następnie zrobić tak samo kolejny raz.
4 Schować do lodówki aż zastygnie.

9 komentarzy:

  1. ale pomysłowe :))
    wygląda pysznie.

    +zapraszam do mnie http://andfever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Geniusz z Ciebie ;))
    Aż sama sobie taki deserek zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lush wysyła do Polski, ale ceny ma bandyckie. Można też zamówić na allegro.
    Albo wejść tutaj:
    http://www.mydlandia.pl/ :). Nie mają całej oferty, ale wybór całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to bym wolała samą czekoladę;D

    OdpowiedzUsuń
  5. troszkę wygląda jak robaczki ale i tak mi smaka narobiłaś;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.