wtorek, 28 lutego 2017

Projekt Denko Luty


KUPIĘ PONOWNIE
BYĆ MOŻE POWRÓCĘ 
NIE KUPIĘ
Nacomi, olejek avocado,olejek z nasion bawełny.
Oba olejki zużyłam do mojego domowego olejku do demakijażu. Olejki świetnie nadają się do nawilżania buzia jak i włosów. Na pewno do nich wrócę, lecz bardziej wolę olejki ze strony zrób sobie krem. Mają inną barwę i wydają mi się bardziej naturalne.

Recenzja NIE MA
Max White paski wybielające Biały Uśmiech w 14 dni
Paski dały nawet fajny efekt, ale nie taki jakiego oczekiwałam. Nie są drogie a ich użycie nie sprawiły mi większego problemu. Polecam zajrzeć do recenzji, jak jesteście ciekawe efektów.

Recenzja TAK
Sylveco próbki lekkich kremów
Po wypróbowaniu wszystkich próbek. Skusiłam się na jeden krem. Na pewno pojawi się nie długo w zakupach.

Recenzja NIE MA
Pilomax wax,maska regenerująca do włosów farbowanych na kolor ciemny i skóry głowy.
Pięknie pachniała kawą, miał bardzo przyjemną gęstą konsystencję. Z działania także byłam bardzo zadowolona. Bardzo lubię kosmetyki tej marki i świetnie się u mnie sprawdzają.

Recenzja NIE MA
Garnier Skin Naturals, Płyn micelarny 3 w 1
Tego Pana nie muszę wam chyba przedstawiać.
Używam go od kilku lat i świetnie daje sobie radę ze zmyciem makijażu. Na dodatek ma dużą pojemność, jest bardzo wydajny a na promocji można go kupić za bardzo niską cenę.

Recenzja TAK
Nashi argan,maska nawilzajaco-regenerujaca.
Zużył ją mój mąż,który ma włosy kręcone. Świetnie się u niego sprawdziła i bardzo dobrze podkreślała skręt włosów.
Na dodatek pięknie pachniała. Niestety jest troszkę droga jak za taką małą pojemność.

Recenzja TAK
Isana,plastry punktowe
Nie wiedziałam, że takie małe plasterki mogą tak fajnie działać. Plasterek nakładam na pojedynczy pryszcz. Dzięki niemu nie mam ochoty wyciskać go co chwilę. Powoli się goi i szybciej znika.

Recenzja NIE MA
Czarna glinka
Czarna glinka jest najmocniejszym produktem do oczyszczania twarzy. Uwielbiam robić za jego pomocą maseczki.
Po jego użyciu buzia jest oczyszczona. Pory mniej widocznie.

Recenzja TAK
BLANX MED, Pasta do zębów ANTY-OSAD
Miniaturka pasty była dość wydajna i wystarczyła na kilkanaście aplikacji. Smak pasty nie był bardzo miętowy delikatny. Pasta byłą biała i mała w sobie zanurzone czerwone drobiny. Bardzo dobrze oczyszczała zęby,z działania byłam zadowolona.

Recenzja TAK
Yves Rocher, Soft Deodorant
Następny kosmetyk,który zużył mój mąż. Lecz z tego nie był zadowolony. Nie chronił go tak jak by chciał. W ogóle to zostało go jeszcze pół w opakowaniu, ale muszę go wyrzucić bo termin przydatności się skończył.

Recenzja NIE MA
CUCCIO NATURALE luksusowe masło do dłoni miód i mleko.
Wielkim atutem tego kosmetyku był jego piękny zapach. Dawno nie miałam tak pięknie pachnącego kosmetyku. Krem był bardzo treściwy, mimo tego dość szybko się wchłaniał. Żałuje że to była tylko miniaturka.

Recenzja TAK
Carma Laboratories, Carmex
Zawszę po niego sięgam gdy moje usta potrzebuję większego nawilżenia. Uratował moje usta podczas kuracji retinojdami. Podczas której moje usta potrzebowały nawilżenia co 10 minut. Od tamtej pory zawsze jest ze mną a to już chyba z 6 lat.
Recenzja TAK
Rwvme , krem pod oczy.
Bardzo wydajny kosmetyk. Miał przyjemny delikatny zapach. bardzo lekką konsystencję. Dobrze nawilżał strefę pod oczami.

Recenzja NIE MA
Tami bawełniane chusteczki oraz cleanic chusteczki oczyszczające.
Nie muszę już wspominać. Bawełniane chusteczki zawszę mam w mojej szafce. Kupię te duże opakowanie,albo te małe.
Świetnie sprawdzają się do zmywania maseczek z glinką. Przy ich pomocy robię okłady na twarz z różnych ziół lub hydrolatu. Świetnie sprawdza się także przy domowych maseczkach w płacie. Jak takich nie posiadacie.
Nie wiem czy tylko ja tak mam,ale nie nawiedzę zmywać makijażu chusteczkami. Więc to opakowanie zużyłam do oczyszczania mojej dłoni z resztek makijażu.
Recenzja NIE MA




Dziewczyny a wam co się udało zużyć ?
Pozdrawiam

31 komentarzy:

  1. Jedyne co sama próbowałam z Twojej listy denko to pasta do zębów Blanx, która sprawdziła się u mnie dobrze (wersja normalna), ale wyciąganie pasty z niej było dla mnie bardzo drażniące i uciążliwe gdy było jej coraz mniej.
    Drugim produktem to płyn micelarny z Garniera - już nie pamiętam, czy dokładnie miałam ten, ale nie sprawdził się u mnie dobrze, podrażniał mnie. :(

    U mnie denko powstanie najprawdopodobniejszej w ciągu kilka dni i szykuje mi się niestety kilka bubli, ale kompletnie innych niż u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może miałam inny ten płyn z Garniera. Ten używam już od kilku lat i sprawdza się u mnie świetnie.

      Usuń
  2. Oleje Nacomi nie ciekawią. Płyn micelarny Garniera miałam, dobry jest.
    Kusi mnie masło do słoni Cuccio. Za Carmexem do ust nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała pełnowymiarowe opakowanie tego masło do dłoni z cuccio.

      Usuń
  3. Fajne denko, ale nic nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne denko ! Garniera miałam ! Maskę WAX mam tylko do blond - oczarowana jestem strasznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie świetnie sprawdzają się kosmetyki WAX

      Usuń
  5. Paski wybielające to chyba coś dla mnie. Mam małe zęby i wrażliwe dziąsła a nakładka z żelem za mocno najeżdżała mi na dziąsła i paliła je. Paskami mogłabym operować jak chce :) na świetne wybielenie nie licze bo z natury nie mam idealnie białej kości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wypróbować ,może ta metoda z paskami się u ciebie sprawdzi.

      Usuń
  6. Przydałyby mi się takie wybielające paski - muszę o nich pomyśleć na początku przyszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze sięgnąć po czarną glinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle produktów a ja znam tylko różowego Garniera :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na naszym rynku jest tak wiele kosmetyków,że ci się nie dziwię ;)

      Usuń
  9. Lubię ten płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Carmex zawsze ratuje moje usta :) Płyn z Garniera też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię jak nie zamawiam pół produktów ze strony zrób sobie krem.

      Usuń
  12. oo jest i Pilomax! Swego czasu bardzo czesto uzywalam ich produktow ;) chisteczki Tami bylyby dla mnie spoko: ) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyne co miałam okazję przetestować z Twojej listy to Blanx :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu wypróbować słynnego micelka z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.