czwartek, 20 lipca 2017

Zakupy i Prezent z okazji moich uodzin ;)

Kochani dziś szybki i przyjemny post z ostatnimi moimi zakupami + jeden prezent z okazji moich urodziny. Ponieważ kilka dni temu postarzyłam się o rok. Jeszcze nie jest tak źle, bo do trójki z przodu brakuje mi dwa lata.Ostatnio bywam tutaj z wami rzadziej, ponieważ wyprowadzaliśmy się z mężem do naszego nowego gniazdka. Już powoli wszystko wraca do normy. Teraz została nam jeszcze wizyta w Ikei. Troszkę długo mi się przyznać, ale nigdy jeszcze tam nie byłam. Znaczy była,ale w Kanadzie. Jak każdy facet mój mąż nie jest zadowolony,ale musi. Napiszcie czy wasi faceci lubią zakupy w Ikei ?. Wracając do tematu posta, zakupów nie jest dużo. Mam dość spory zapas kosmetyków, który musze zużyć. Więc się (troszkę) ograniczam. :)

Zaczynajmy
Zacznijmy od małego bubla, a potem będzie tylko przyjemnie. Kupiła peeling kawowy na stoisku z rosyjskimi kosmetykami, podczas festynu za 12 zł. Jest z drobinkami kawy i cukru, ale nie wiecie jak on śmierdzi. Termin ważności jest bardzo długi, ale jest to tylko taka przyklejona naklejka. Którą każdy z nas mógłby sobie przykleić. Więc się tak zastanawiam, czy mam go w ogóle używać.
Tak fajnie spisuje się u mnie odżywka i żel do golenia z tej limitowanej serii Cien z Lidla. Więc skusiłam się na kolejny kosmetyk, a dokładnie na kremowy żel ujędrniający do pielęgnacji dekoldu biustu i szyi. Nie pamiętam ile mnie kosztował, ale nie więcej niż 10 zł. Jak się nie sprawdzi w swojej roli, to zużyje go do dłoni.
Chyba w ostatnich zakupach pokazywałam,że skusiłam się na piankę z Nivea. Tak ją polubiłam, że skusiłam się na kolejne opakowanie tym razem z limitowanej wersji o zapachu rabarbaru i malin. Jest dostępna jeszcze jedna o zapachu cytryny i moringi, ten zapach także mnie kusi. Kupiłam ją na promocji w Hebe za nie całe 9 zł, która nadal trwa.
Kolejny produkt do kąpieli z firmy Kneipp a dokładnie płyn pielęgnacyjny pod prysznic o zapachu listse cubeba i cytryny. Kupiony także w Hebe na promocji za 10 zł. Pachnie bardzo orzeźwiająco cytryną, bardzo przyjemny kosmetyk.
Już dawno miałam chrapkę na olejek jojoba. Miałam z nim już do czynienia i był świetny. Ale tym razem mam zamiar wypróbować go do demakijażu. Kupiłam go w Hebe na promocji za 14,39 zł. Cena regularna to 23,99zł. Więc dość spora przecena. Teraz właśnie w Hebe jest promocja na kosmetyki naturalne. Więc warto tam zajrzeć.
Kolejny kosmetyk z firmy Nacomi to czarne mydło. Które jest mi bardzo dobrze znane. Kupione także w Hebe na promocji za 14,99 zł. cena regularna to 24,99 zł.
Ostatni zakup to woski z firmy Yankee Candle w cenie 9 zł sztuka oraz Kringle Candle 12 zł sztuka. Zamówienie zrobiłam na stronie goodies.pl. Podczas zakupów zapachów przez Internet. Wole nie ryzykować i zamawiam zapachy, które wiem że mi się spodobają, oraz czytam opinie dziewczyn. Z firmy YC wybrałam cztery zapachy: Summer Peach, Linden Tree, Verbena oraz Cuban Mojito. Z firmy KC także wybrałam cztery zapachy: Peony, Lighthouse Point, Wild Poppies, Fresh Miny.
To jest moja nowa perełka w kolorze różowego złota. Prezent na urodziny od mojego Męża. Dzięki niemu zdjęcia na Instagramie będę na pewno lepszej jakości.
Przy okazji zapraszam do siebie na Instagrama KLIK


A wy co fajnego ostatnio sobie kupiłyście ? 

Co was najbardziej zaciekawiło ?
Pozdrawiam


wtorek, 18 lipca 2017

Pachnąco...Yankee Candle o zapachu Olive&Thyme


Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu świeżej mieszanki pomarańczy, cytryn, tymianku oraz liści oliwki doprawionej niewielką ilością uwodzicielskiego piżma.

+/-OPAKOWANIE
Wosk jest w postaci małej tarty opakowanej folią z kolorową naklejką informującą o konkretnym zapachu. Po rozpakowaniu i odłamaniu kawałka, musimy resztę zapakować w jakiś woreczek, żeby nie pokruszył nam szafki albo pojemnika w którym przechowujemy nasze woski.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
Wosk YC ma pojemność 22 g i kosztuje 9 zł
Można je kupić w wielu wariantach zapachowych na stronie goodies.pl TUTAJ Klik ;)
+/- UŻYWANIE
Do kominka wrzucam kawałek wosku który uda mi się odłamać. Może nie ma z tym wielkiego problemu. Ale troszkę się kruszy i tak jak wspomniałam musimy przechowywać go w woreczku. Wosk dziele tak na trzy części i jedna odpalam około 2-3 razy.
-DOSTĘPNOŚĆ
Ja swoje woski kupuję na stronie goodies.pl TUTAJ Klik .Gdzie często można trafić na darmową wysyłkę już od 25 zł. Z której często korzystam.
+ZAPACH

Olive&Thyme z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Pachnie dość specyficznie. Wyczuwalny jest dość mocny zapach cytryny i aromat oliwy z oliwek. Określiłam bym go jak lekki a za razem ciężki i męski. Uwielbiam takie połączenie zapachowe. Nie wyczuwam w nim tymianku.Nie jest to zapach męczący po którym zaraz nas boli głowa. Nadaje się także do małych pomieszczeń.


Zapach jest bardzo rześki dzięki zawartym w nim cytrynowym aromatom a za razem męski i ciężki za piżma i oliwek z oliwek. Bardzo ciekawa mieszanka zapachowa. Dla miłośniczek cytrusowych i męskich zapachów w jednym.

Miałyście ? Co o nim sądzicie ?
Pozdrawiam

niedziela, 16 lipca 2017

NIVEA CARE lekki krem przeciw­zmarszczkowy


Krem przeciwzmarszczkowy o lekkiej formule z zawartością witaminy E. Intensywnie nawilża skórę twarzy, zmniejsza liczbę drobnych zmarszczek i przywraca młody wygląd. Odżywia skórę i zapobiega pierwszym oznakom starzenia, dzięki ochronie przeciwsłonecznej UVA i UVB. Przeznaczony do pielęgnacji 25+ i dla każdego rodzaju skóry.
Substancje aktywne:
- Hydro-woski: innowacyjna formuła zawierająca rozpuszczalne na skórze hydro-woski zatopione w lekkim, odżywczym kremie działa ochronnie i nawilżająco na cerę.
- Witamina E - ma działanie chroniące przed wolnymi rodnikami i nawilża skórę na dłużej. Cera wygląda młodziej i promienniej.
Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Xanthan Gum, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Polyacrylate,Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, Linalool, Geraniol, Limonene, Citronellol, Methyl Benzoate, Parfum.
+OPAKOWANIE
Kosmetyk znajduje się w białym plastikowym słoiczku z białą okręcaną nakrętką. Produkt jest zabezpieczony sreberkiem. Dzięki któremu wiemy, że nikt nam nie grzebał w nim paluchem. A niestety w drogeriach stacjonarnych się to zdarza. Szafa graficzna bardzo przyjemna dla oka.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Krem jest w kolorze białym, o przyjemnej konsystencji. Nie jest ona ani za gęsta, ani za lekka. Dość szybko wchłania w skórę twarzy, nie pozostawiając jej lepkiej.
+ZAPACH
Krem ma energetyzujący cytrusowy zapach z charakterystyczną nutą zapachową klasycznych kremów nivea. Zapach bardzo przypadł mi do gustu.
+POJEMNOŚĆ,CENA
50 ml kosztuje 14.99 zł a pojemność 100 ml kosztuje 19.99 zł.
+INNE WARIANTY
Nivea Care lekki krem łagodzący
Nivea Care lekki krem odżywczy
+DOSTĘPNOŚĆ
Na pewno można go dostać w większości drogeriach Rossmann, Hebe, Natura. Więc z dostępnością nie ma problemu.
+/-DZIAŁANIE
Miałam zamiar używać go rano niestety zrezygnowałam. Ponieważ posiada filtry UV , lecz na opakowaniu nie ma informacji jaki. Wydaje mi się, że jest bardzo niski a ja używam bardzo wysokiej ochrony przeciwsłonecznej. Więc przeważnie używam go po zmyciu makijażu jak już siedzę w domu.Dobrze się rozprowadza, fajnie nawilża skórę, pozostawiając ją promienną przed długi czas.Lecz nie zauważyłam działania przeciwzmarszczkowe.

Lekki krem Nivea ma przyjemne dla oka opakowanie wykonane z plastiku. Bardzo fajnie się spisuje w podróży bo jest poręczne i lekkie.Krem niezwykle szybko się wchłania, nie pozastawia po sobie żadnej warstwy, bardzo dobrze nawilża. Pozostawią buzie miłą w dotyku. Lecz nie zachwycił mnie na tyle, żeby do niego wrócić.


Lubicie kosmetyki Nivea ? Używacie kosmetyków pielęgnacyjnych tej marki ? Może mi coś polecicie ?
Pozdrawiam

czwartek, 13 lipca 2017

Inspired By, Naturalne Piękno, EDYCJA 7

Jesteście ciekawe co skrywa nowe ,,Naturalne Pudełko''. Jest to moje druga odsłona, już nie mogłam się doczekać jak dostane go w swoje łapki. Poprzednie pudełko bardzo mi się podobało, ale to pudełko mnie po prostu uszczęśliwiło. Zawartość w 100 % w moim guście, z przyjemnością wezmę się za testy.
Więc zapraszam na przegląd pudełeczka.
 Tak prezentuje się cała zawartość
Teraz wszystko po kolei
Dela Well, Olejek avocado 100 % (
Działa na skórę zmiękczająco, nawilżająco i regenerująco.
Jest świetnym przeciwutleniaczem. Przeciw działa starzeniu skóry, wygładza zmarszczki. Polecany do pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej, problematycznej, z oznakami starzenia.
Produkt pełnowymiarowy, (2/4 można było jeszcze trafić na olejek makadamia i jojoba) cena: 26,99 zł/30 ml
Dela Well, olejek argonowy 100 %
Nawilża i odżywia skórę oraz chroni ją przed utratą wody. Uzupełnia niedobory składników, w tym ceramików stanowiący cement komórkowy. Zwiększa elastyczność skóry, ma właściwości przeciw zapalne i łagodzące. 
Produkt pełnowymiarowy, (2/4 można było jeszcze trafić na olejek makadamia i jojoba) cena: 26,99 zł/30 ml
Vis Plantis, Krem pod oczy Avena Vital Care.
Rozjaśnia cienie pod oczami, łagodzi napięcie i suchość oraz wygładza zmarszczki. Dostarcza niezbędnej substancji kojących i łagodzących. Sprawia, że skóra wokół oczu staje się bardziej wypoczęta i rozświetlona. Poprawia elastyczność i jędrność skóry oraz chroni ją przed czynnikami zewnętrznymi.
Produkt pełnowymiarowy, Cena: 11,99zł/15 ml
Cosmaderma, Pasta cukrowa
Dzięki swojej delikatności, pasta cukrowa może być kilkukrotnie naniesiona na tą samą partie skóry. Sweet Skin całkowicie usuwa włoski, nie pozostawiając ich złamanych wewnątrz  mieszka, co eliminuje problem ich wrastania. Pasta cukrowa dzięki swoim właściwościom depiluje, nawilża oraz pilinguje skórę. Do zmycia specyfiku wystarczy letnia woda.
 Produkt pełnowymiarowy, Cena: 30,00 zł/170g
Bodyboom, Peeling kawowy
Orzeźwiający zapach rozbudzi twoje zmysły i zmotywuje je do działania, a zawarta w nim kawa zadba o odpowiedną dawkę energii. Peeling pozostawia ciało gładkie i sprężyste, pomaga zwalczyć cellulit, odżywia i natłuszcza skórę. Złuszcza martwy naskórek oraz poprawia koloryt skóry. Mix aromatów mi się trafił oryginalny.
Miniaturka 30 g,,Produkt pełnowymiarowy kosztuje 65,00 zł/ 200 g
Nuxe, Brązujący olejek do opalania twarzy i ciała spf 30 Nuxe sun.
Odżywia skórę i pozostawia ją satynowo głądką. Zawiera unikalne wyciągi kwiatowe, zapewnia ochronne przeciwstarzeniową komórek skóry i efekt wspaniałej opalenizny. Nie zawiera alkoholu. Preparat o zachwycającej nucie zapachowej słodkiej pomarańcz, gardenii tahitańskiej i wanilii.
Produkt pełnowymiarowy, (2/4 można było jeszcze trafić na Ochronny olejek do włosów oraz mleczko do opalania twarzy i ciała spf 20) cena: 91,00 zł/150 ml
Nuxe, 24-godzinny krem nawilżający i kojący.
Odbudowuje płaszcz hydrolipidowy , koi i regeneruje skórę podrażnioną szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Krem który jest prawdziwą esencją komfortu, zawiera miód i szlachetne olejki oraz ma bogatą i kremową konsystencję. 
Produkt pełnowymiarowy, (2/4 można było jeszcze trafić na Ochronny olejek do włosów oraz mleczko do opalania twarzy i ciała spf 20) cena: 69,50 zł/30 ml
Jestem ogromnie ciekawa peelingu kawowego, ponieważ jeszcze nie miałam przyjemności go używać. A słyszałam o nim wiele dobrego.
Olejki zawszę są u mnie mile widziane i z chęcią je zużyję jak nie do twarzy to do ciała albo do włosów. Z pastą cukrową miałam kiedyś przygodę ( sama ją przygotowywałam ) więc z przyjemnością sięgnę po gotową. Kremów pod oczy nigdy nie za mało, ale tym razem oddam go siostrę. Z kosmetykami Nuxe nie miałam jeszcze do czynienia, więc na pewno sięgnę po nie z przyjemnością.


Mam dla was dobrą wiadomość, teraz pudełeczko możecie zamówić -20% taniej TUTAJ KLIK z hasłem ,, Summer''. Więc cena pudełka wraz z wysyłką będzie was kosztował 105,20 zł.
Jak zawartość spodobało wam się tak samo jak Mi to nie ma się nad czym zastanawiać ;)

Podoba wam się zawartość ,Naturalnego Piękna' ? Co was najbardziej zaciekawiło ?

Pozdrawiam


wtorek, 11 lipca 2017

Moja pierwsza przygoda z marką GoCranberry,ale czy udana ? Zapraszam na Recenzję ...


Balsam do codziennej pielęgnacji skóry wymagającej nawilżenia.
  • PIELĘGNACJA SKÓRY NORMALNEJ I MIESZANEJ
  • SZYBKIE WCHŁANIANIE
  • MIĘKKA I GŁADKA SKÓRA
INGREDIENTS (INCI): Aqua, Glycerin, Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentylene Glycol*, Cetearyl Olivate*, Sorbitan Olivate*, Isopropyl Myristate, Avena Sativa Sprout Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Parfum, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum.
*składniki z certyfikatem ekologicznym

EKSTRAKT Z OWOCÓW ŻURAWINY - Nawilża i odżywia. Wzmacnia odporność skóry.
HIALURONIAN SODU - Intensywnie nawilża i utrzymuje wilgoć wewnątrz skóry.
OLEJ Z OGÓRECZNIKA - Działa silnie ujędrniająco i przeciwzmarszczkowo.
OLEJ Z KIEŁKÓW OWSA - Zapewnia nawilżenie w głębokich warstwach skóry. Przywraca skórze jędrność i elastyczność.
MOCZNIK 5% - Nawilża i zmiękcza skórę.
WITAMINA E - Chroni przed wolnymi rodnikami.
+OPAKOWANIE
Nawilżający balsam do ciała znajduje się w białej tubce, wykonanego z dość miękkiego plastiku. Dozownik jest odkręcany, dużym czarnym korkiem. Który jest bardzo wygodny.Otwór dozuje odpowiednią ilość balsamu. Nie ma problemu z  wyciśnięciem balsamu z tubki. Szafa graficzna bardzo przyjemna dla oka. Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważne informacje.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Kosmetyk jest w kolorze białym o kremowej, dość rzadkiej konsystencji. Chociaż na tyle zbitej by nie spływała. Balsam szybko rozprowadza się po ciebie, nie pozostawia białych smug. Dość szybko się wchłania.
+ZAPACH
Produkt ma bardzo przyjemny słodko owocowy zapach, ale bardzo delikatny i nie męczący. Utrzymuje się  na skórze przez jakiś czas.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
200 ml, kosztuje 46zł
+WYDAJNOŚĆ
Używam go codziennie ponad miesiąc czasu i nadal mam go w opakowaniu dość sporo. Przynajmniej tak mi się wydaje. Musimy pamiętać żeby go zużyć w ciągu 3 miesięcy, ale chyba każda z nas nie ma z tym problemu ;)
+SKŁAD
Skład idealny,tak powinien wyglądać skład prawdziwego, naturalnego balsamu do ciała. Jest także odpowiedni dla wegan i wegetarian. 

+INNE WARIANTY
Balsam do ciała - Formuła łagodząca
Balsam do ciała - Formuła ujędrniająca
+DOSTĘPNOŚĆ
Balsam można kupić na stronie producenta TUTAJ KLIK
+DZIAŁANIE
Jak każda z nas w upalnie dni, nie chce czuć na swojej skórze nic lepiącego i klejącego. Dlatego ostatnio sięgałam tylko po ten balsam. Który przy odpowiedniej nałożonej ilości wchłania się naprawdę w dwie minuty. Moja skóra po jego użyciu była miękka i pięknie pachnąca. Bardzo dobrze nawilżona, ale nie lepka ani nie tłusta.

Balsam znajduje się w białej tubce z dużą czarną nakrętką. Konsystencja jest bardzo lekka, dzięki czemu szybko się wchłania.
Bardzo przyjemnie otula, skórę pięknym owocowym zapachem. Skład jest godny podziwu. Jedynie cena jest dość wysoka, i możemy go dostać tylko w sklepie internetowym. Lecz działanie nam to na pewno wynagrodzi.Ponieważ z chęcią sięgam po niego w upalne dni, gdy chce czegoś co nawilży moją skórę, ale nie pozostawi ją lepką. Tą przygodę uznaję za bardzo udaną, z czystym sumieniem wam go polecam.

Kto z was miał już do czynienia z kosmetykami marki GoCranberry ? Jakie były wasze wrażenia ? Może któryś kosmetyk podbił wasze serce i warto go przetestować  ?
Pozdrawiam