środa, 22 lutego 2017

Indigo Lakiery do paznokci Set Neon. Chce już Lato :)

Nail Polish Set Neon 
Kolory idealne na lato, przepięknie podkreślają wakacyjną opaleniznę. Szalone odcienie, które znajdziecie w tym Secie to:

Wybierz swój odcień i ciesz się energetycznym kolorem na paznokciach przez cały rok!


+OPAKOWANIE
Lakiery zapakowane są w kolorowy kartonik. Opakowanie jest bardzo przyjemne dla oka. Same lakiery znajdują się w szklanych okrągłych  buteleczkach, z srebrnymi nakrętkami. Na opakowaniach znajdują się tylko nazwy kolorów. Wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek umożliwia precyzyjne pokrycie paznokci.

+/-KONSYSTENCJA
Lakiery do paznokci ma idealną konsystencję. Nie jest zbyt rzadki, ani zbyt gęsty.Lecz krycie zależy od kolory.






























+KOLOR
Zakręcony Neon Pink- Piękny dziewczęcy wyrazisty róż, z małym pazurem.
Ten kolor jest chyba  naj słabiej napigmentowany i potrzebuje trzech warstw, żeby ładnie pokryć płytkę paznokci.
Wyrazisty Neon Red-  Piękna głęboka czerwień, jak dla mnie z lekką domieszką pomarańczy. Bardzo ciepły i słoneczny kolor.
Dobrze wygląda przy dwóch warstwach, ale jeszcze lepiej przy trzeciej. Lecz jak nie mamy zbyt dużo czasu wystarczą dwie.
Tajemniczy Neon Blue- Ten kolor chyba najmniej mi się spodobał. Jest to typowy chaber bez jakiegoś wow. Na dodatek polecam pod nim nałożyć bazę. Ponieważ lubi barwić naturalną płytkę paznokci. Co nie wygląda potem za ciekawie. Ten kolor potrzebuje także trzech warstw, żeby wyglądać dobrze. 
Szalony Tutti Frutti- Na sam koniec dwóch moich ulubieńców. Jasny szalony istnie letni róż. Pięknie prezentuje się na stopach. Na dodatek pięknie kryje nawet już przy jednej warstwie.
Soczysty Watermelon- Prawdziwa neonowa szalona pomarańczka. Wygląda przepięknie na opalonych dłoniach. Na dodatek pięknie kryje nawet już przy jednej warstwie.
























+/POJEMNOŚĆ,CENA
Lakiery są o pojemności 5 ml x 5 sztuk.Cena takiego zestawu to 49 zł. Więc wychodzi niecałe 10 zł za jeden lakier. Pełnowymiarowy lakier pojedynczy o pojemności 10 ml kosztuje 16 zł.


+TRWAŁOŚĆ
Ze względu, że na dłoniach noszę lakier hybrydowy. Te lakiery testowałam przeważnie na stopach.Kolory utrzymywały się przyzwoicie około tydzień czasu.

+GAMA KOLORTYCZNA
Do wyboru mamy dwie serie.
-Podstawową ( 123 kolory w różnych wykroczeniach i kolorach) oraz seria
-Natalii Siwiec  ( 19 kolorów w nim pastele i bardzo ciemno jesienne kolory )
Mamy także do wyboru komplety z serii
-Podstawowej, Neon, Nude, Glitter, Red oraz seria
-Natalia Siwiec Summer by Natalia Siwiec I,Summer by Natalia Siwiec II,by Natalia Siwiec Paris 2017 no 1,by Natalia Siwiec Paris 2017 no 2
+/-DOSTEPNOŚĆ
Lakiery firmy indigo można kupić w ich sklepach stacjonarnych, u mnie w mieście taki się znajduje. Lub na ich stronie internetowej
TUTAJ KLIK

Jak na pewno wiecie, już od jakiegoś czasu, na moich pazurkach,goszczą lakiery hybrydowe. Ze względu na wygodę. Ponieważ zwykły lakiery wytrzymywał się u mnie max 3 dni. Ale nie każda z nas ma taki problem,lub po prostu, lubi często zmieniać kolory. Może ten post wam się właśnie spodoba. U mnie często gościły te kolorki latem na stopach. Teraz na pewno także będę po nie sięgać.Ogromnie podoba mi się także pastelowa seria,od Natalii Siwiec. Z tego co wiem ,jest także taka seria lakierów hybrydowych. Która mnie ogromnie kusi.

Dziewczyny co wolicie hybrydy czy normalne lakiery ? Lubicie często zmieniać kolory ?
Który kolor wam się najbardziej podoba ?
Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Świetne KOLORY - na nadchodzącą WIOSNĘ będą w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosennie się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw pięknych kolorów. Ja miałam panie czerwieni .

    OdpowiedzUsuń
  4. Otrzymałam te lakiery w rozdaniu i dla mnie są świetnie napigmentowane i ładnie się trzymają - idealne przywołanie wiosny, lata... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosennie :). Uwielbiam kolorki tego typu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafiłabym wybrać jednego odcienia! Dobrze, że mamy 10 palców i papugi mają problem z głowy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Neon red to zdecydowanie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba Neon Blue najmniej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie wole hybrydy :) piekne kolorki Twoich lakierow! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie najczęściej używam hybryd, ale i normalne lakiery zdarza mi się jeszcze nosić. Z tych pięciu kolorów najbardziej podoba mi się czerwień i arbuz, choć nazwa tego ostatniego jest żywcem skopiowana od marki Essie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.