środa, 1 lutego 2017

Kafe Krasoty scrup pieniący pod prysznic odżywczy. Wiśniowa rozkosz... :)

Scrub pieniący pod prysznic odżywczy – oparty na bazie naturalnych składnikach (sok z wiśni, ekstrakt z jagód acai, olej z orzechów brazylijskich) z zawartością zmielonych pestek moreli delikatnie oczyszcza, wzmacnia procesy regeneracji komórek naskórka, odmładza skórę, czyniąc ja miękką i gładką. Odżywcza formuła czyni skórę delikatną, nadaje jej zdrowy blask, a letni aromat wiśni poprawia nastrój i przypomina o słonecznych letnich dniach.


Aqua, Euterpe Oleracea Fruit Extract (ekstrakt z jagód acai), Sorbitol, Prunus Cerasus juice concentrate (sok wiśni), Sodium Сoco-sulfate (z oleju kokosowego), Prunus Armeniaca (Apricot) Seed (zmielone pestki moreli), Bertholletia Excelsa Seed Oil (olej z orzesznicy wyniosłej (orzech brazylijski), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z pestek winogron), Cocamide DEA (z kokosowego oleju), Perfume, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 77015.

Sok z wiśni – bogaty w witaminy i minerały, aktywizuje procesy regeneracji w komórkach skóry, odżywia i nasyca witaminami. Dzięki swoim regeneracyjnym właściwościom znakomicie pielęgnuje skórę, powodując jej regenerację.
Ekstrakt z jagód acai – znakomity naturalny antyoksydant, aktywnie usuwa toksyny i oczyszcza skórę, opóźnia procesy starzenia, przywraca skórze młody wygląd i blask.
Olej z orzechów brazylijskich – nasyca cennymi składnikami, przywraca skórze jedwabisty wygląd, chroni ją przed przedwczesnym starzeniem, zmiękcza

Produkt nie zawiera SLS, silikonów i parabenów.
97,4% składników pochodzenia roślinnego

źródło

+OPAKOWANIE
Kosmetyk znajdują się w standardowej klasycznej miękkich czerwonej tubce, przez który możemy kontrolować zużycie produktu. Dozownik zapatrzony jest w wygodną przezroczystą klapkę na ,,klik,,. Nie ma problemu z dozownikiem oraz z wydostaniem produktu. Na opakowaniach znajdują się wszystkie ważne informacje. Szafa graficzna przypomina mi nadchodzącą wiosne ,bardzo przyjemna dla oka.;)
+KONSYSTCNEJA,KOLOR
Na początku przeraziłam się troszkę tą konsystencją. Ponieważ jest po prostu inna. Określiłam bym ją jako gumową. Jest leista, ale ciągnie się jak guma. Naprawdę taka śmieszna. Na szczęście dobrze rozprowadza się po skórze. Jak widać jest w pięknym jasno różowym kolorze z drobnymi pesetami moreli.
+ZAPACH
Nawet nie wiecie jak ja uwielbiam zapach wiśni. Moja mama zawszę robiła domowe kompoty z wiśni a potem przygotowywała nam z nich kisiel. Do tej pory pamiętam ten zapach,bardzo przypomina mi dzieciństwo.Ten kosmetyk pachnie jak ten kisiel. Słodki zapach wiśni. Teraz narobiłam sobie smaka. ;) 
+POJEMNOŚĆ,CENA
Produkt jest o pojemność 200 ml i musimy za niego zapłacić 14.31 zł.
+INNE WARIANTY ZAPACHOWE
1.Kafe Krasoty scrup pieniący pod prysznic witaminowy -oparty na bazie naturalnych składnikach (sok z gruszy, ekstrakt karamboli, olej z korzenia wetiwerii pachnącej)
2.Kafe Krasoty scrup pieniący pod prysznic Nawilżający- oparty na bazie naturalnych składnikach (sok z limonki, ekstrakt pomelo, olej z pomarańczy)
+SKŁAD
Produkt nie zawiera SLS, silikonów i parabenów. Za to na początku w składzie mamy wodę,ekstrakt z jagód acai,sok wiśni,oleju kokosowego,
zmielone pestki moreli,olej z orzechów brazylijskich itd.
-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyk oraz inne produkty tej marki możemy kupić na stronie internetowej Liveno24 klik
+/-DZIAŁANIE
W przypadku tego peelingu moc złuszczania jaką uzyskamy to od łagodnej do średniej. Zależy czy nałożymy go na suche czy mokre ciało. Skóra po jego użyciu jest miękka w dotyku i odświeżona oraz przygotowana do dalej pielęgnacji nawilżania balsamem. Musimy pamiętać, że taki kosmetyk nie napnie i ujędrni naszego ciała.

Kosmetyk znajduję się w klasycznej miękkiej tubce. W której bez problemu możemy wydostać produkt. Zapach jest zniewalający i umili nie jedną kąpiel. Peeling nie należy do mocnych zdzieraków, ale nie każdy też tego oczekuje. Dobrze usuwa delikatnie martwy naskórek i pozostawia skórę miłą w dotyku.


Ps: Mam dla was od sklepu www.Liveno24.pl małą niespodziankę. Do 28 lutego możecie skorzystać ze zniżki -15 % na hasło MAGDA15
W asortymencie sklepu znajdziecie naprawdę kilkanaście firm kosmetycznych i naprawdę jest w czym wybierać. :)


Kto z was lubi mocne zdzierające peelingi czy delikatniejsze ?
Pozdrawiam

27 komentarzy:

  1. Naturalne składniki to zdecydowanie dla mnie.
    Zapach bardzo mnie kusi!
    Muszę go mieć.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jego zapach zapewne przypadłby mi do gustu, ale od peelingu oczekuję mocniejszych właściwości zdzierających.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To można go potraktować jako produkt myjący.

      Usuń
  3. Bardzo ładne opakowanie i ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach wiśni w kosmetykach a rzadko można ten zapach spotkać w produktach do mycia. Więc z wielką przyjemnością się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że będziesz tak samo zadowolona jak Ja ;)

      Usuń
  5. Ja lubię konkretne złuszczanie lub jego brak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pokusiłaś mnie tymi wiśniami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam typowe zdzieraki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham peelingi więc pewnie bym się pokusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowałaś mnie tą konsystencją ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, perełka! Ciężko znaleźć kosmetyk o takim składzie w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja akurat nie przepadam za zapachem wiśni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne jeszcze w dwóch innych wariantach ;)

      Usuń
  12. Ciekawe się zapowiada. Ja preferuje zdecydowanie mocne peelingi : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc z tego mogła byś być nie zadowolona.

      Usuń
  13. ja ostatnio wolę właśnie takie delikatne peelingi , też lubię zapach wiśni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mógłby być odpowiedni kosmetyk dla ciebie.

      Usuń
  14. Uwielbiam peelingi! :) Zwłaszcza te owocowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.