sobota, 18 lutego 2017

Pachnąco...Kingle Candle Warm Cotton

Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o delikatnie kwiatowy aromacie z odrobiną cytrusów i nutką piżma.

Delikatny, kwiatowy i lekko słodki aromat, który zachwyca swoim ciepłem i subtelnością. Bardzo zmysłowy zapach, który pasuje niemalże do każdego pomieszczenia. Delikatnie orzeźwiający i bardzo uwodzicielski. Cytrusy, kwiat bawełny i piżmo tworzą rozgrzewającą kompozycję zapachową, która przypadnie do gustu każdemu z Twoich gości.

+OPAKOWANIE
Woski KC znajdujemy w plastikowym pudełeczku z wieczkiem na którym znajduje się zdjęcia białych czystych i mięciutkich ręczników. W środku znajdujemy biały wosk podzielony na pięć kawałków. Są one ponacinane, musimy je przełamać, żeby je od siebie oddzielić. Podoba mi się bardzo te opakowanie ponieważ resztkę wosku możemy  odłożyć do pudełeczka i nic nie musimy pakować w woreczki itd.
+POJEMNOŚĆ,CENA
40 g kosztuje 12 zł i można je kupić w wielu wariantach zapachowych na stronie goodies.pl TUTAJ Klik ;) a YC woski mają 22g i kosztują 9 zł.
+UŻYWANIE
Do kominka wrzucam jedną cząstkę na szczęście wosk przy rozdzieleniu się nie kruszy tak jak YC. Jeden kawałek odpalam 3 razy.
-DOSTĘPNOŚĆ
Można je kupić z tego co wiem na razie tylko przez sklepy internetowe. Ja swoje woski kupuję na stronie goodies.pl TUTAJ Klik


Gdzie często można trafić na darmową wysyłkę już od 25 zł. Wielkie świece można spotkać w Tk Maxx. Z chęcią zaglądam na ten dział, żeby chociaż powąchać zapachy. ;)



+ZAPACH
Wosk Kingle Candle Warm Cotton to po prostu zapach czystej bawełny.Miękki i otulający zapach świeżo upranych ręczników i ubrań.Lecz wyczuwam także w nim lekką dymną nutkę. Bardzo przyjemny i delikatny. Zapach nie jest intensywny. Nie przytłacza ani nie powoduje bólu głowy.Bardzo ciekawy zapach. Który tuż po rozpaleniu szybko uwalnia swój zapach, po kilku minutach czuje go w całym domu.

Kolejny zapach Kingle Candle z którym się bardzo polubiłam.Nie jest moim ulubieńcem,ale daje mu 4 gwiazdki. Uwielbiam takie zapachy, szczególnie podczas sprzątania w domu. Kojarzą mi się z czystością. Polecam go miłośniczką takich zapachów.


Jakie zapachy z Kingle Candle są waszymi ulubionymi ?
Pozdrawiam




22 komentarze:

  1. Nie miałam tych wosków, ale zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego zapachu nie miałam, ale brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką żywicznych kadzideł, ale czasem sięgam też po olejki eteryczne, na przykład sandał i pomarańczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie wolę woski Kringle :) Tego zapachu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze zapachów Kingle Candle , ale muszę to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam,ale miło o nich poczytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mógłby mi się spodobać ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodobałby mi się choć mógłby być mocniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za bardzo mocnymi zapachami.

      Usuń
  9. Mam kilka zapachow KC, ale dla mnie sa nieco zbyt intensywne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam kilkanaście i nie wszystkie są intensywne. Może trafiłaś na takie. ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię te woski właśnie za podzieloną formę, plastikowe opakowanie, to, że się nie kruszą. Coś "czuję", że ten zapach mógłby mi przypaść do gustu. Ale najpierw zapasy, potem zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.