środa, 8 lutego 2017

Fitokosmetik wzmacniający olejek do regeneracji skórek i paznokci.

Wyjątkowa formuła olejku do paznokci na bazie naturalnych olejów, ekstraków i jodu stymuluje wzrost zdrowych i mocnych paznokci, tworzy estetyczny i zadbany kontur naskórka wokół niego. Olej arganowy skutecznie usuwa suchą skórę wokół paznokci, skóra staje się gładka, elastyczna i bardzo delikatny. Masło żurawiny wspomaga gojenie drobnych ranek, zapobiega powstawaniu skórek, przyspiesza wzrost paznokci. Kwiat lotosu głęboko nawilża płytkę paznokcia i poprawia jego strukturę. Dla maksymalnego efektu, należy używać raz na dobę przez dwa tygodnie.


Efekt: Zdrowe, silne i mocne paznokcie!


+/-OPAKOWANIE
Kosmetyk zamknięty jest  w kartoniku. Na którym znajdują się wszystkie ważne informacje. Skład,data ważności, pojemność a na przyklejonej etykiecie opinia producenta po polsku. Sam produkt znajduje się w szklanej przezroczystej butelce. Z odkręcaną siwą plastikową nakrętką. Mały minus za długi sztywny pędzelek. Na szczęście nie ma z nim wielkiego problemu i można nałożyć nim produkt na paznokcie.
+KONSYSTANCJ,KOLOR
Produkt jest w kolorze jasno-żółtym o konsystencji rzadkiego olejku.  Który łatwo i prostu aplikuje się i jak nie przesadzimy z ilością nie spływa ze skórek.
+ZAPACH
Kosmetyk pachnie bardzo przyjemnie słodką pomarańczą.
+POJEMNOŚĆ,CENA
8ml kosztuje 7,30 zł. Przeglądałam inne drogerie internetowe i ta cena jest najniższa. Ponieważ widziałam nawet ten olejek za 15 zł.
+INNE KOSMETYKI Z  TEJ SERII
-Maseczka do paznokci, przeciw rozwarstwianiu, nawilżająca.
-Odżywka aktywator wzrost paznokci
-Odżywka przyśpieszająca wzrost paznokci,jod morski,prowitamina B5
-Odżywka wzmacniająca paznokcie-jod morski,proszek perłowy,keratyna,wapń.
-Odżywka wzmacniająca paznokcie.
-Zmywacz do paznokci, wzmocnienie i pielęgnacja.
+SKŁAD
Na początku w składzie,Olej z nasion krokosza barwierskiego,Witamina E,olej z kiełków pszenicy,olej z pestek moreli,olejek arganowy,olejek z borówki czarnej,ekstrakt z kwiatu lotosu,pantenol,extrakt z aloesu,konserwanty.
-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyk oraz inne produkty tej marki możemy kupić na stronie internetowej Liveno24 klik
+DZIAŁANIE
Olejki używałam tylko na skórki. Ponieważ na moich pazurkach,gości lakiery hybrydowy. Więc nie mogę opisać jak działa na płytkę paznokci. Za to z efektu działania na moje skórki, jestem bardzo zadowolona. Odżywkę stosuje już miesiąc. Preparat dokładnie rozprowadzam po skórkach. Chwile czekam, aby odrobine się wchłonęło, a następnie resztę odżywki wcieram w palce. Odżywka mocno nawilża suche i brzydko wyglądające skórki.
Po kilkunastu użyciach zauważyłam, że wyglądają o wiele lepiej. Jedynym minusem i dość ważnym, jest systematyczność, a mam z tym problem. Używam go także na skórki po wykonaniu manicure hybrydowego. Świetnie daje sobie radę z przesuszonymi skórkami.


Następny przystępny cenowo kosmetyk z przyjemnym składem. Który mogę wam polecić.
Mały minus za bardzo sztywny pędzelek. Moim zdaniem lepszym wyjściem była by może pipetka. Jak wiadomo przy takich kosmetykach musimy być systematyczni. Chociaż jak zależy nam na pięknych paznokciach, to warto go położyć po prostu przy łóżku na szafce nocnej. Jeśli chodzi o działanie,nie wiem jak działa na płytkę, ale na skórki sprawdza się świetnie. 
Ps: Mam dla was od sklepu www.Liveno24.pl małą niespodziankę. Do 28 lutego możecie skorzystać ze zniżki -15 % na hasło MAGDA15
W asortymencie sklepu znajdziecie naprawdę kilkanaście firm kosmetycznych i naprawdę jest w czym wybierać. :)



Dziewczyny używacie olejków do skórek i paznokci ? Jak się u nas sprawdzają ?
Podsumowanie

18 komentarzy:

  1. Kiedyś smarowałam paznokcie olejkiem ale zapominałam o regularności, ale chyba skuszę się na ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kosmetyk z niską ceną i bardzo przyjemnym składem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki tej firmy. Nie wiedziałam, że mają olejek do paznokci. Z chęcią wypróbuję go na moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie kosmetyki najbardziej lubisz z tej firmy ?

      Usuń
  4. bardzo lubię tę markę, ale przyznam, że nie wiedziałam o tym olejku, przydałby się moim kruchym paznokciom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po to właśnie mamy siebie nawzajem. Żeby dowiadywać się o nowych kosmetykach ;)

      Usuń
  5. Skład ma bardzo ciekawy, a i działanie wydaje się być świetne. Można mu wybaczyć zbyt sztywnych pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz miałam z nią styczność.

      Usuń
  7. Obecnie do skórek używam maści z witaminą A :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam masełko do skórek z tej serii :). Przyjemnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę pędzelki, mam przy oliwkach, mam też olejki do paznokci z pipetą i jakoś mniej mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.