piątek, 3 lutego 2017

Ogrony Projekt Denko... ;)

KUPIĘ PONOWNIE
BYĆ MOŻE POWRÓCĘ 
NIE KUPIĘ

Bania Agafii: Maska oczyszczająca do twarzy - dziegciowa
Kosmetyk ma higieniczne opakowanie o sporej pojemności .Konsystencja jest przyjemna tak samo jak zapach. Skład jak i cena na wielki plus.Po użyciu tej maseczki widać,że skóra jest oczyszczona pory są wyraźnie zmniejszone.Skóra jest napięta i zmatowiona.
Recenzja KLIK
Bandi olejek do demakijażu oraz własnoręczny olejek do demakijażu ( masło shea i olejek avocado)
Usunięcie makijażu za pomocą któregoś z tych olejków jest dziecinne proste. Bez żadnego podrażnienia. Po makijażu nie zostaje ani śladu.
Oba kosmetyki świetnie się w tej roli sprawdziły.Po wielu nie udanych próbach wróciłam do tej metody demakijażu i się ogromnie cieszę. Mam zamiar teraz znowu wykonać domowy olejek.
Recenzja KLIK
Isana, Mydło do kuchni.
Całkiem fajnie się sprawdził w swojej roli. Przyjemnie pachniał pomarańczami. Dobrze się pienił i mył ręce.Czyli wszystko co od niego oczekiwałam.
Listerine fresh burst,Płyn do płukania jamy ustnej.
Bardzo mocno miętowy smak jak dla mnie za bardzo. Wolę troszkę
łagodniejsze płyny i bez alkoholu.
Colgate Pasta do zębów
Produkt spełniał się w swojej funkcji.Ja przeważnie kupuję pasty na promocji. 


Isana płatki kosmetyczne
Moje ulubione do których ciągle wracam.

Wibo bibułki matujące
Sprawdzają się u mnie całkiem fajnie. Przeważnie używam je latem,gdy moja buzia się bardziej świecie i potrzebuje w ciągu dnia dodatkowego zmatowienia. Przy ich pomocą, prosto i szubko można usunąć sebum. Są tanie i zajmują mało miejsca w torebce.
Yves Rocher Szampon i odżywka do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu.
Niestety duet sprawdził się tylko w połowie. Szampon jest dość fajny robi co ma robić, jest wydajny i przyjemnie pachnie. Za to odżywka wydaje się fajna, ale działanie ma do niczego. Na pewno już go ponownie nie kupię
Recenzja KLIK
Balsam do ciała rozgrzewająco-ujędrniający.
Nie czułam żeby w żadnym stopniu rozgrzewał. Całkiem fajnie nawilżał, ale bardzo długo się wchłaniał.
Jak go przygotować KLIK
Pomadki i Cienie do powiek
Robiłam porządki w kosmetykach. Musiałam się wreszcie pozbyć pomadek które już dość długo są ze mną.Oczywiście tak samo cieni których nie używam.
Ecodenta próbka ekologiczna pasta do zębów wybielająca z węglem aktywnym.
Miałam fajny czarny kolor. Smakowała troszkę miętowo a troszkę węglem. Była całkiem przyjemna, ale szkoda że to tylko nie duża próbka. Ciężko określić czy miała działanie wybielające.
Intiale maska peel-off
Maseczka bardzo fajnie się sprawdziła buzia po jej ściągnięciu była mięciutka w dotyku i wypoczęta.
Olej kokosowy  nierafinowany
Używam go przeważnie do nawilżenia moich włosów. Które raz go kochają a raz nie. Zależy w jakim są stanie. Teraz go uwielbiają i muszę go odkupić. Olejek ma także o wiele więcej zastosowań. Możemy go używać do nawilżenia całego ciała jak i dłoni czy stóp.


Bania Agafii Cedrowy balsam Nalewka Odżywienie i Wzmacnianie
Kosmetyk ma przyjemne zielone opakowanie dla oka. Dość rzadką konsystencję. Która bez problemu nakłada się na włosy i nie spływa z nich. Ślicznie pachnie z lekką nutą męską. Produkt ma dużą pojemność 280 ml i kosztuje 4-7 zł. Nie jest dość wydajny, przez swoją konsystencję, ale mogę mu to wybaczy. Z dostępnością jest różnie, ja nie mam z nią problemu. Jestem zadowolona z jego działania, ale nie możemy od niej oczekiwać cudów.
Recenzja KLIK
Semilac aceton
Używam go do ściągania hybryd.Kupiłam następną buteleczkę.Ale mam zamiar potem wypróbować Semilac Remover,który niby nie powodując uszkodzeń płytki paznokcia. Jak bym o nim wiedziała to od razu bym go kupiła.
Ziaja, Zimowy krem do rąk `Czekolada, pomarańcza'
Jak dla mnie zapach tego kosmetyku był średni. Mojemu mężowi się podobał, więc on go zużył. Niestety jego nawilżenie jest na bardzo niskim poziomie.
Więcej u mnie na pewno nie zagości.
Recenzja KLIK
Orientana Ajurwedyjski Olejek do włosów AMLA i BHRINGRAJ
Sam pojedynczy olejek nie zawsze dobrze musi działać na nasze włosy.Tu mamy tyle olejków i ekstraktów które tworzą razem całkiem przyjemny kosmetyk. Jedyny jego minut to niezbyt przyjemny zapach.
Recenzja Klik
Palmer`s, Skoncentrowany krem do rąk
Był to mój ostatni ulubieniec. Który jest przy mnie na szafce nocnej i zawszę wieczorem po niego sięgam. Ślicznie pachnie oliwkami, ma treściwą konsternację. Największym jego zaletą jest mocne nawilżanie dłoni.

Recenzja KLIK
Hydrolat szałwiowy-Zrób sobie Krem
Płyn cudownie odświeża skórę i tonizuje ją, czuję że twarz dosłownie odpoczywa i nie jest przy tym ściągnięta.Bez problemu nadaje się pod makijaż, szybciutko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy.
Recenzja KLIK
Guess Guess woda perfumowana dla kobiet.
To lekki i świeży kwiatowy zapach. Całkiem przyjemny i na dodatek bardzo tani. Ja swoją buteleczkę dostałam w prezencie.
Le Petit Marseillais balsam do mycia.
Po prostu ubóstwiam kremowe żele pod prysznic. Otulają naszą skórę swoim kremową pianą. Na dodatek ta seria produktów do mycia ciała pachnie zniewalająco. Mam naprawdę do nich sentyment i z chęcią po nie sięgałam.
Recenzja KLIK













Dziewczyny a wam co się udało zużyć ? Pozdrawiam

37 komentarzy:

  1. Faktycznie sporo tego, kilka produktów na prawdę ciekawych :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu jestem z siebie zadowolona ;)

      Usuń
  3. Całkiem spore denko :) Płatki Isany też bardzo lubię, bibułki matujące chętnie sobie kupię na nos :) Ziaji moja skóra nie polubiła, a płyn do ust najlepszy jest z Sylveco :) Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować płyn do ust z Sylveco.

      Usuń
  4. Faktycznie spore denko, a ja znam z niego jedynie pastę do zębów Colgate :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych czasach jest tyle kosmetyków i firm kosmetycznych,że ci się nie dziwie.

      Usuń
  5. Wiele osób chwali dziegciową maseczkę, więc muszę mieć ją na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dziś kupiłam sobie kolejne opakowanie.

      Usuń
  6. Faktycznie wieeelkie denko ♥ Ale widzę że jednak większość się spisała !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nierafinowany olej kokosowy to cos genialnego dla mnie, rowniez w kuchni :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie w kuchni bardzo rzadko używam.

      Usuń
  8. ooo sporo tego :) mam z Banii Agafii maskę do ciała i z niej jestem bardzo zadowolona, muszę wypróbować inne produkty tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam kilkanaście kosmetyków z Banii Agafii i jak za tą cenę są całkiem fajne.

      Usuń
  9. Sporo fajnych kosmetyków : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też stosuje olej koksowy nierafinowany ale aktualnie zamiast balsamu do ciała, olejek Oreintany kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampony Yves Rocher bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci poszło, naprawdę ogromny.

    U mnie dopiero jutro będzie focenie denka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam szampon do włosów z YR i jakoś nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście dużo Ci się tego nazbierało :) moje denko zdecydowanie skromniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym miesiącu także miałam o wiele skromniejsze.

      Usuń
  15. Wow, sporo tego. Część tych kosmetyków znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, naprawdę ogromny :D Chyba muszę sama sobie taki przeprowadzić, bo wala się po szafkach mnóstwo niedokończonych opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Denko rzeczywiście ogromne! Sporo kosmetyków lubię z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.