poniedziałek, 20 lutego 2017

Róż do policzków Couleurs Nature kolor 21 Średnia morela

Róż do policzków to kosmetyk do makijażu, o charakterze lekkiego, delikatnego i transparentnego pudru i łatwych do cieniowania kolorach, który subtelnie podkreśla kości policzkowe i w naturalny sposób rzeźbi kontur twarzy, zapewniając efekt ożywionej, zdrowej cery. Kosmetyk zamknięty jest w płaskiej kasetce. Róż nadaje się do każdego rodzaju cery, występuje w kilku odcieniach, by każda kobieta mogła dobrać najbardziej dopasowany do koloru swojej skóry.

+OPAKOWANIE
Kosmetyk przyszedł do mnie zapakowany w zwykłym białym kartoniku, w którym do tej pory go przechowuje. Sam produkt zamknięty jest w granatowym plastikowej kasetce. Na wieczku znajduje się przezroczysta plastikowa szybka. Kosmetyk łatwo się otwiera i zamyka. Podczas zamykanie słychać kliknięcie, dzięki czemu wiemy, że kosmetyk jest zamknięty. Opakowanie jest dość solidnie wykonane, nie bałam bym się go włożyć do kosmetyczki.
+/-KONSYSTENCJA,FORMUŁA
Kosmetyk jest w formie prasowanej o matowym wykończeniu. Jest dość twardy, ale łatwo nabiera się go pędzel. Jednak podczas rozcierania szybko gubi swój kolor. Więc trzeba go kilka razy nałożyć. Ciężko sobie za jego pomocą zrobić palmy, więc na pewno byłby fajnym kosmetykiem dla osób początkujących.


+KOLOR
Kolor jaki posiadam to 21 średnia morela
Jest naprawdę śliczny delikatna róż przełamany pomarańczę. Naprawdę delikatny i subtelny.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
7 g kosztuje 43 zł. Ja go kupiłam na promocji za 21 zł i z tej ceny jeszcze miałam około 50 % taniej, więc zapłaciłam za niego około 10 zł.
+WYDAJNOŚĆ,TRWAŁOŚĆ
Kolor na policzkach utrzymuje się do 8 godzin potem zaczyna się ścierać.Produkt nie zrobił mi żadnej krzywdy ,nie podrażnił mnie, ani nie pozapychał.
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki firmy Yves Rocher można kupić  sklepach stacjonarnych YR oraz na ich stronie internetowej.



Bardzo bezpieczny odcień, trudno sobie nim zrobić krzywdę a do tego ma piękny kolor. Róż subtelnie podkreśla kości policzkowe. 
Chociaż na pewno nie jest wart swojej ceny 43 zł. Ja go kupiłam za jakieś 10 zł i nie żałuje. Często po niego sięgam. Chociaż na kolejny kolor, już bym się nie skusiła.

Dziewczyny miałyście jakąś kolorówkę z firmy Yves Rocher ? Jak się u was sprawdziła ?


Pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. Kolor wygląda na intensywny ale najważniejsze ze dobrze sie rozciera. I nie robi plam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas rozcieranie dużo traci na swojej intensywności.

      Usuń
  2. Kupić go na promocji sądzę, że warto. Jednak dać 43 złote za róż... Ja za swój dałam 4 zł na przecenie w Rossmannie i jestem MEGA zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena regularna za wysoka, ale promocja super. Ładnie na Tobie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i delikatny efekt , czyli coś co lubię najbardziej:)
    Tylko ta cena mnie przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasowałby ten kolorek do mojej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę bez zniżek nie kupiła bym go, ale po promocji można by się skusić. Kolor całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie do Ciebie pasuje. Kolor cudny

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo fajny jednak cena zabójcza :) Ja ogólnie lubię takie produkty kupować na promocjach w Rossmannie jak jest -49 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, ale wydaje mi się trochę zbyt intensywny, chociaż na Tobie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest intensywny, trzeba z nim troszkę popracować.

      Usuń
  10. Ja uzywam różu, a jesli nie da się z nim przesadzic to cos dla mnie :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, mam kilka podobnych w mojej kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kilku się już pozbyłam i brakowało mi takiego kolorku.

      Usuń
  12. Piękny kolor, ale kolorówka tej marki kompletnie mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.