czwartek, 23 lutego 2017

Winter Spa, Shiny Box Luty 2017

Dziś przedstawię wam  zawartość lutowego pudełka Shiny Box, motywem przewodnim to zimowe spa. Które ma zadbać o nasze całe ciało jaki i włosy. Jesteście ciekawe zawartość, to zaprasza. :)

Kilka słów od producenta:
WINTER SPA to najnowsza propozycja od ShinyBox, dzięki której zadbasz o swoje piękno i podkreślisz wszystkie kobiece atuty. Zafunduj odrobinę relaksu swojemu ciału i przygotuj je na nadejście cieplejszych dni wraz z lutową edycją pudełka.

W każdym pudełku WINTER SPA znajduje się gwarantowane 8 kosmetyków, w tym kultowy, naturalny korektor pod oczy od marki Pixie Cosmetics o wartości 48 zł oraz 2 upominki!

Ilość lutowych pudełek ShinyBox WINTER SPA jest ograniczona. Nie czekaj i zamów je już dziś! Wysyłka pudełka zostanie zrealizowana w drugiej połowie lutego.


Po kolei
1.Elfa Pharm, Peeling do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka-Już po pierwszym użyciu skóra jest satynowa gładka, świeża, miękka i rozświetlona. Dzięki oczyszczającej mocy peelingu pory są odblokowane, co chroni przed powstaniem niedoskonałości i zaskórników. Skóra jest gotowa na przyjście substancji aktywnych i skutecznie z nich korzysta. Cena 14,99zł/200 ml, Produkt Pełnowymiarowy
2.Salone Milano, krem do włosów normalnych i suchych-Legendarny produkt z najbardziej renomowanych salonów fryzjerskich, który daje zastrzyk życia włosom. Zawiera proteiny mleka, które regenerują i uelastyczniają włosy oraz proteiny pszenicy, które mają zdolności zatrzymania wody we włosach. Cena 29.99 zł/250 ml ,Produkt Pełnowymiarowy
3.Delia cosmetics,Musujące kulki do kąpieli stóp good foot- Relaksujące, cudowne, szmaragdowa kąpiel otulająca przyjemnym zapachem wraz z efektem odświeżenia, oczyszczenia i nawilżenia stóp.Cena 7,60zł/Op.Produkt Pełnowymiarowy.
4.Mama's Krem przeciw rozstępom- Krem do intensywnej pielęgnacji skóry, zapobiega powstawania rozstępów i nasilaniu się już istniejących. Zawarte w kremie Hydroxyprolisilane cd ,zwany aktywatorem młodego kolagenu, stymuluje podziały komórkowe skóry dzięki czemu poprawia jej strukturę i elastyczność. Cena 34,90 zł/ 150 ml , Miniaturka 50 ml
5.Oceanic,AA beauty bar,maska węglowa oczyszczająca-Maska węglowa dogłębnie oczyszczająca skórę twarzy, przywraca jej blask i świeżość. Normuje proces złuszczania naskórka. Maseczka dedykowana cerze tłustej, trądzikowej ze skłonnością do powstawania zaskórników. Cena 3 zł/8ml, Produkt Pełnowymiarowy.

6.Oceanic,AA beauty bar,kremowa maska nawilżająca- Kremowa maska zapewnia expressowe, domowe spa dla każdego typu cery. Chroni skórę twarzy przed utratą wody i objawami przesuszenia oraz pozwala na jej odżywienie i uelastycznienie, dzięki masłu cupucacu i Shea.Cena 3 zł/8ml,Produkt Pełnowymiarowy.
7.Elfa Pharm,żel pod prysznic,oliwki i mleko ryżowe, green pharmacy - Delikatne myci, dobre nawilżenie, ochrona dzięki neutralnego ph. Pozostaje na skórze nutę przyjemnego aromatu i dodatkowo ją pielęgnuje.  Kosmetyk naturalny, nie zawiera silikonów, parabenów i PEG. Cena 8,99 zł/500 ml,Produkt Pełnowymiarowy.
8.Pixie cosmetics,korektor pod oczy- Doskonale koryguje niedoskonałości, neutralizuje i rozjaśnia skórę dzięki witaminie C i retinolowi. Znakomicie kryje cienie pod oczami i utrwala makijaż oczu na całe dzień. Naturalne składniki kosmetyku tworzą na skórze ochronny film i nawilżają ją. Cena 48 zł,Produkt Pełnowymiarowy.
Produkt niespodzianka. Alpha-h intensywny preparat odbudowujący liquid gold-  Kultowy produkt w kuracji odnowy i odbudowy skóry. Efektywnie redukuje zmarszczki, przebarwienia, uszkodzenia posłonecznie oraz rozszerzone pory i drobne wypryski. Na długo poprawia wygląd skóry. Przeznaczony dla każdego rodzaju skóry.
Miniaturka 5 ml, Cena 159 zł/100 ml
Upominki od shinybox
Cup and you,Herbata różana- Niech wyborny smak cieszy duszę, a nowoczesne i oryginalne opakowanie-oko. Zatrzymaj czas z filiżanką dobrej herbaty w dłoni albo spraw wspaniały prezent swoim bliskim. 1 saszetka ma 5g
Cena 39.00 zł/ 12sztuk

Consonni, ciastko owsiane- Standardowy produkt marki consonni, produkowany według orginalnej,amerykańskiej receptury. Pożywne ciastko owsnaine na bazie masla,mąki graham, grubo mielonego owsa wraz z łupiną i dodatkami. Ciasteczka ma 25g
Cena 10,50 zł,200g
W moim pudełeczku znalazł się jeszcze dodatkowy produkt. Tylko dla Ambasadorek Shiny Box. Mincer roświetlajaca maska w kremie do twarzy. Cena 16,99 zł/75 ml.

Byłam chyba naprawdę bardzo grzeczna, ponieważ dostałam dodatkowo jeszcze jedno pudełko z kosmetykami marki Elfa Pharm. Pudełko dostałam w ramach Ambasadorek Shiny Box.
A dokładni co się znalazło w środku:
-Elfa Pharm o'herbal,balsam do ciała orzeźwiający.
-Elfa Pharm o'herbal,maska wzmacniająca wlosy
-Elfa Pharm Vis Plantis,Serum odmładzające z filtrem ze śluzu ślimaka.
-Elfa Pharm herbal cosmetics,krem do stóp kojący przeciw pęknięciom.

Z zawartości jestem bardzo zadowolona. Ogromnie się także cieszę,że korektor trafił mi się w najjaśniejszym odcieniu 00. Ostatnio miałam w planach kupić korektor pod oczy. Chyba firma Shiny Box czyta mi w myślach. Jednym malutkim minusem jest krem na rozstępy, wolałam bym krem do biustu. Ponieważ na pewno bym zużyła. Ale nie zmarnuje się i dam mojej kuzynce, która się z niego ucieszy. Całe pudełko bardzo mi się podoba, uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne a wszystkie te kosmetyki są dla mnie nowością. ;)

Dla zainteresowanych pudełko nadal jest dostępne na stronie shiny box Tutaj klik

Co sądzicie o pudełku Winter Spa? Który produkt podoba się Wam najbardziej?
Pozdrawiam

36 komentarzy:

  1. uciezyłem się z kulek i maski mincer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak u Ciebie się ta maseczka sprawdzi :)

      Usuń
  2. Jestem pozytywnie zaskoczona. Na pierwszy rzut oka myślałam, że będę musiała kolejny raz napisać, że Shiny Box znowu mnie zawiódł, ale takie ciekawostki jak ten krem do włosów, pełnowymiarowy korektor Pixie czy Alpha-H są warte tego pudełka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie ale i żel na pewno się wykorzysta czy peeling :)

      Usuń
  3. A ja bym była zadowolona tylko z Il Salone ;) Reszta kosmetyków nie moja bajka ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. No świetna zawartość. Jak najbardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam ten Box i jestem z niego niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak się spisze krem do włosów i kosmetyki Elfy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma ciasteczek (Consonni) ma mega pyszne pączki! <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje pudełeczka też dotarły i jestem z zawartości bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Postarali się z zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie zaciekawił mnie wyłącznie krem przeciw rozstępom. Korektor miałam, ale po pierwsze był za ciemny, a po drugie pod oczy się nie nadaje z uwagi na bardzo ciężką konsystencję. Cieszę się, że zrezygnowałam ze wszystkich subskrypcji bo jak dotąd żadne z tegorocznych pudełek mnie nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa tego korektora na szczęście mam go w najjaśniejszym kolorze 00. Osobiście mnie ten krem przeciw rozstępom najmniej zaciekawił.

      Usuń
  11. Tym razem zawartość jest super! Najbardziej mnie zaciekawiły krem do włosów i korektor, a herbta i ciastko to przemiłe dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę śmiesznie wypuszczać zimowy box, gdy za pasem wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekipa Shiny w tym miesiącu naprawdę się postarała, jestem bardzo zadowolona z pudełka i upominku także :) Najbardziej ucieszyłam się z maski Mincer, mam też tonik z tej serii, kosmetki Elfa Pharm lubię, więc ogólnie większość produktów mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.