wtorek, 7 lutego 2017

Pachnąco....Kingle Candle Frosted Mahogany

Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o zachwycającym zapachu mroźnej mieszanki cytrusów i jagód, pośród aromatu świeżego mahoniu. Wesoła kompozycja wprowadzi Cię w pozytywny nastrój na długi czas!
+OPAKOWANIE
Woski KC znajdujemy w plastikowym pudełeczku z wieczkiem na którym znajduje się zdjęcia konwalii. W środku znajdujemy biały wosk podzielony na pięć kawałków. Są one ponacinane, musimy je przełamać, żeby je od siebie oddzielić. Podoba mi się bardzo te opakowanie ponieważ resztkę wosku możemy  odłożyć do pudełeczka i nic nie musimy pakować w woreczki itd. 
+POJEMNOŚĆ,CENA
40 g kosztuje 12 zł i można je kupić w wielu wariantach zapachowych na stronie goodies.pl TUTAJ Klik ;) a YC woski mają 22g i kosztują 9 zł.

+UŻYWANIE
Do kominka wrzucam jedną cząstkę na szczęście wosk przy rozdzieleniu się nie kruszy tak jak YC. Jeden kawałek odpalam 3 razy.
-DOSTĘPNOŚĆ
Można je kupić z tego co wiem na razie tylko przez sklepy internetowe. Ja swoje woski kupuję na stronie goodies.pl TUTAJ Klik
Gdzie często można trafić na darmową wysyłkę już od 25 zł. Wielkie świece można spotkać w Tk Maxx ,ja z chęcią zaglądam na ten dział, żeby chociaż powąchać zapachy. ;)
+ZAPACH
Wosk Kingle Candle Frosted Mahogany, skradnie serca fanów zapachów męskich. Ja jak najbardziej uwielbiam takie nuty zapachowe. Wosk pachnie stanowczo męsko jednak jest złamany lekką, świeżą i owocową nutką. Prosiłam bym o takie perfumy dla mojego męża .Zapach nie jest męczący, jego intensywność określiłam bym jako średnią.

Jest to ostatnio z ładniejszych zapachów męskich jakie miałam. Ponieważ nie jest męczący jest subtelny a za razem wyrazisty. 


Kto z was miał ? Lubicie męskie zapachy ?

Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze wosków Kringle Candle ale pewnie niedługo się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja - czyta się lekko i przyjemnie :) a produkt trzeba przyznać, że warty uwagi :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekaw bardzo jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zapachy! KC mniej się kruszy niż YC, co uważam za wielki plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mają fajne opakowanie w których możemy je przechowywać;)

      Usuń
  6. Też lubię "męskie" zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię męskie zapachy. Mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie zapachy z KC są twoimi ulubionymi ?

      Usuń
  9. Uwielbiam męskie zapachu i z wielką przyjemnością się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm ja jakos za "meskimi" nie przepadam, co nie znaczy, ze akurat ten nie przypadlby mi do gustu :P pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm... zaciekawiłaś mnie ale aktualnie szukam czegoś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.