niedziela, 26 lutego 2017

Bania Agafii,Ekspres - maska do wosów regeneracyjna `Elastyczność i blask`


Maska przywraca włosom elastyczność i zdrowy blask, nawilża i tonizuje skórę głowy. Naturalne oleje i ekstrakty ziół głęboko przenikają we włosy, odżywiają i chronią przed utratą wilgoci i wpływem negatywnych czynników otaczającego środowiska.
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Methosulfate, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Vegetable Protein, Rhodiola Rosea Root Extract (różeniec górski), Empetrum Sibiricum Extract (bażyna syberyjska), Oxycoccus Palustris Seed Oil (żurawina błotna), Vaccinium Vitis-Idaea Seed Oil (borówka brusznica), Organic Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract (organiczny ekstrakt z kwiatów malwy), Rosa Davurica Oil (olej z daurskiej róży), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid.



Różeniec górski - przywraca włosom gęstość i blask.
Bażyna syberyjska - odżywia i wzmacnia cebulki włosowe.
Olej z nasion żurawiny i borówki brusznicy - intensywnie nawilżają i wygładzają włosy.
Ekstrakt z malwy - chroni włosy przed negatywnym wpływem otaczającego środowiska.
Olej daurskiej dzikiej róży - podnosi elastyczność włosów.



+OPAKOWANIE
Duża saszetka z zakrętką, dzięki czemu możemy odmierzyć potrzebną porcję, a później w higieniczny sposób zakręcić i odstawić.Sama estetyka produktu, również bardzo mi się podoba. Na opakowanie znajdują się wszystkie ważne informacje, oraz przyklejona etykieta z opisem po polsku.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Konsystencja tejże maski co prawda gęstością nie grzeszy, ale też nie spływa z włosów podczas aplikacji.Kosmetyk ma jasno-zielone zabarwienie.
+ZAPACH
Bardzo przyjemny, delikatnie słodko ziołowy zapach. Takie zapachu uwielbiam.
+POJEMNOŚĆ,CENA
Maseczka jest o pojemność 100 ml i kosztuje w granicach 4 do 6 zł. Ja za swoją zapłaciłam 4.50 zł.
+WYDAJNOŚĆ
Maseczka jest tylko o pojemności 100 ml, ale o dziwo na moje długie włosy. Wystarcza na kilkanaście aplikacji około 8-9.  Naprawdę nie potrzebujemy jej zbyt dużo, fajnie się także rozprowadza po włosach.
+WSZYSTKIE MASKI,ODŻYWKI,SZAPONY Z TEJ SERII.
-Bania Agafii - ekspres maska do włosów - regeneracyjna - elastyczność i blask - różeniec górski, bażyna czarna, żurawina, borówka, malwa, daurska róża

-Bania Agafii - Maska do włosów - super silna - wzmocnienie , stymulacja wzrostu , 7 syberyjskich ziół, olej cedrowy, mech dębowy, pszczeli wosk ,
-Bania Agafii  Maska do włosów - momentalna - blask i elastyczność ,- żeń szeń, biały len, islandzki mech, miodunka plamista, cebulica syberyjska ( Miałam ją i była naprawdę świetna.)
Bania Agafii
-Bania Agafii - balsam do włosów - aktywator wzrostu - ekstrakt z igieł sosny karłowatej, dziurawiec, pięciornik, łopian, eleuterokok kolczasty, rozmaryn, rokitnik
-Bania Agafii - balsam do włosów - odżywczo - regeneracyjny - oleje z szarłatu (amarantusa), żurawiny błotnej, pierwiosnka, żeń szenia, miodunki plamistej, cedru
-Bania Agafii - balsam do włosów - pielęgnacyjny - ochrona włosów farbowanych - serwatka mleczna, tarczyca bajkalska, płucnica islandzka, aralia mandżurska, różeniec górski, szyszki czarnej olchy
-Bania Agafii - szampon do włosów – ochrona koloru - serwatka mleczna, tarczyca bajkalska, płucnica śnieżna, szyszki czarnej olchy, różeniec górski
-Bania Agafii - szampon do włosów odżywczy – intensywna regeneracja suchych i osłabionych włosów - amarantus, żurawina, pierwiosnek, żeń szeń, miodunka plamista, cedr, len syberyjski
-Bania Agafii - szampon do włosów specjalny - aktywator wzrostu - ekstrakt z igieł sosny karłowej, pięciornik, łopian, mydlnica lekarska, dziurawiec, eleuterokok kolczasty, rokitnik ałtajski .
                              
+/-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki rosyjskie można kupić w sklepach internetowych albo poszukać stacjonarnie w sklepach zielarsko-kosmetycznych lub mydlarniach. Ja swoją kupiłam w sklepie zielarski. Ostatnio u siebie w mieście w drogerii uroda, widziałam dość sporo kosmetyków tej marki.
+DZIAŁANIE
Maskę trzymam na włosach zgodnie z zaleceniami producenta, czyli 5 minut,czasami miminalnie dłużej. Ale wystarczy tylko te 5 minut, żeby maseczka zadziałała. Zmiany dostrzegam już podczas spłukiwania.Włosy są miękkie i delikatne w dotyku. Maseczka spłukuję się z włosów dość szybko. Po wyschnięciu włosy są nawilżone,śliskie i faktycznie wydają się bardziej błyszczące,niż zwykle. Warto przypomnieć,że mam włosy niskoporowate. Maska nie zrobiła mi żadnej krzywdy.
Chyba już wiecie, że bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, z wielką przyjemnością po nie sięgam. Ponieważ mają niskie ceny, przyjemne składy i fajne opakowanie. Maska świetnie sprawdzi się w podróży i na krótki wyjazd. Nie zajmuje dużo miejsca i nie jest ciężka. Na dodatek działa naprawdę przyzwoicie, ma przyjemny ziołowy zapach. Jestem ciekawa tych szamponów i balsamów do włosów z tej serii. Na pewno się na coś jeszcze kiedyś skuszę.


Pozdrawiam

27 komentarzy:

  1. Tego rodzaju jeszcze nie miałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kosmetyki z tej serii w saszetkach.

      Usuń
  2. Również lubię rosyjskie maseczki - ostatnio namiętnie testuję te do twarzy, ale mam nadzieję, że jak odgrzebię się z moich włosowych zapasów kosmetycznych to spróbuję maski przez Ciebie polecanej :) jeśli wraz z niską ceną idzie fajne działanie to czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci też Bania Agafii  Maska do włosów - momentalna - blask i elastyczność,miałam ją i była naprawdę świetna.

      Usuń
  3. Bardzo lubię wszytskie maski. Szampony również bardzo dobrze sprawdzają sie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O muszę ją koniecznie dorwać. Moim włosom przydałoby się trochę blasku, a ta maseczka nie jest droga i na dodatek dostępna w drogerii w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam dotąd jedną maskę do włosów tej marki i generalnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ostatnio szampon z tej saszetkowej serii i byłam bardzo zadowolona:) Maski pewnie też przy okazji wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ich szampony w saszetkach mnie nie porwaly, ale masek jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie odżywka maska nie robiła kompletnie nic, więc już się zraziłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej nie znam, ale ogólnie lubię te saszetki. Małe, poręczne i do tego zakręcane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tę markę i chętnie sięgam po kolejne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same zdanie i z wielką przyjemnością się jeszcze na coś skuszę.

      Usuń
  11. Szampony Agafii mnie nie zachwyciły, ale ta firma ma w swojej ofercie mnóstwo wspaniałych kosmetyków! Chyba skuszę się na jakąś maskę, ostatnio często je widuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon nie miałam i jestem ciekawa czy u mnie by się sprawdził.

      Usuń
  12. Nie miałam jej, ale wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej serii .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto o nich poczytać, bo są naprawdę fajne.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.