sobota, 11 lutego 2017

Krasnaja linia, odżywcza,gęste mydło do rąk i twarzy

Odżywcze gęste mydło skutecznie czyści i pomaga dbać o skórę twarzy i rąk.
Dziki miód - to dziedzictwo naszych przodków, które od dawna znalazło zastosowanie w kosmetologii. Taki miód w pełni dojrzewa i zawiera wszystkie witaminy B, C, D, białka, enzymy, aminokwasy, magnez, potas, żelazo, fosfor, miedź, jod itd.
Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Betaine, Panthenol, Glycerin, Mel Extract, Disodium EDTA, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Methylchloroisothiazolinone, Methylsothiazolinone, Parfum, Coumarin, Linalool, CI19140, CI16255, CI28440.

+OPAKOWANIE
Produkt znajduje się w standardowym plastikowym przezroczystym słoiczku na którym jest naklejona etykieta. Opakowanie wykonane z dość solidnego plastiku a etykieta się nie odkleja. Słoik jest zabezpieczony plastikową porywaczką.Bardzo podoba mi się szafa graficzna jest prosta i schludna. Na opakowaniu znajduje się ,data ważności ,skład i opinia producenta.

+KONSYSTNCJA,KOLOR
Mazista bursztynowa pasta, inaczej ciągnący glut. Chociaż moim zdaniem nie jest tak gęste jak czarne mydło. Kosmetyk łatwo wyciągnąć ze słoiczka i po nałożeniu na mokre ciało i lekkim rozprowadzeniu bardzo fajnie się pieni.
+ZAPACH
Produkt pachnie bardzo przyjemnie, wyczuwalny jest słodki zapach miodu.
+POJEMNOŚĆ,CENA
500 ml kosztuje 16,30 zł
+WYDAJNOSĆ
Mydełko jest bardzo wydajny i wystarczy niewielka ilość żeby umyć dłonie lub całe ciało.


+ZASTOSOWANIA
Możemy używać go do mycia naszej buzi tak jak i rąk więc także do całego ciała. Wydaje mi się że nic złego by się nie stało jakbyśmy nim umyły także włosy.
-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyk oraz inne produkty tej marki możemy kupić na stronie internetowej Liveno24 klik
+/-DZIAŁANIE
Producent piszę nam, że mydełko jest do mycia twarzy i rąk. Nie wiem dlatego rąk a nie całego ciała.Ja właśnie tylko do tego go używam. Ze względu na sls,który staram się unikać w pielęgnacji twarzy. Nie używam go do oczyszczania mojej buzi.Jako produkt do ciała spisuje się całkiem fajnie. Ślicznie pachnie więc umila kąpiel.Dobrze rozprowadza się po ciele i przyjemnie oczyszcza skórę. Chociaż nakładam go małą ilość na dłoń rozsmarowuje w dłoniach i rozprowadzam dopiero na ciało.
Ze względu na opakowanie nie używam go do mycia rąk. Było by to zbytnio niewygodnie.

Kosmetyk całkiem fajnie,spisuje się do pielęgnacji mojego ciała. Po takiej kąpieli przy jego pomocy, czuć że skóra jest dobrze oczyszczona. Ma przyjemny miodowy zapach i dziwną ciągnącą konsystencję. Całkiem fajny produkt, który na dodatek jest bardzo wydajny.Lecz jakoś mnie nie zachwycił i sama kolejny raz po niego nie sięgnę.

Ps: Mam dla was od sklepu www.Liveno24.pl małą niespodziankę. Do 28 lutego możecie skorzystać ze zniżki -15 % na hasło MAGDA15
W asortymencie sklepu znajdziecie naprawdę kilkanaście firm kosmetycznych i naprawdę jest w czym wybierać. :)

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie. Zwłaszcza konsystencja i kolor przyciągnęły mój wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo zachęcająco! Jak ciągnący się karmel! Lubię takie cukierkowo-kosmetyczne połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma konsystencję jak Savon Noir, choć dzięki soczystemu kolorowi wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wspaniale! Mam ochotę go zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką konsystencję. :D Jak karmel. <3 Szkoda tylko, że jest ten SLES, bo szukam właśnie kosmetyków z miodem, a wszystkie mają jakieś durne dodatki, których wolałabym uniknąć. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie także w pielęgnacji twarzy unikam sls do ciała mi nie przeszkadza.

      Usuń
  6. Faktycznie opakowanie niezbyt funkcjonalne jak na mydło do rąk :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa konsystencja, jeszcze takiego mydełka nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomina czarne mydło, oczywiście poza kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz racie,ale t mydełko jest bardziej rzadsze.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.