poniedziałek, 6 lutego 2017

Dr Irena Eris Liquid matt lip tint Matowa Pomadka w płynie

Pomadka o aksamitnej konsystencji otula usta eleganckim, matowym wykończeniem. Usta pozostają podkreślone wyrafinowanym, intensywnym kolorem przez wiele godzin. DOUBLE WAX COMPLEX™ o właściwościach pielęgnacyjnych i ochronnych sprawia, że produkt nie wysusza ust.Formuła testowana DERMATOLOGICZNIE.

+OPAKOWANIE
Produkty zamknięte są w srebrnych kartonikach. Same kosmetyki przypominają standardowe opakowania błyszczyka. Kolor opakowania jest jak lusterko, odbijające się ,pozwala mi w ciągu dnia poprawić delikatnie kolor na ustach. Nie radziłam bym za jego pomocą nakładać czerwonego koloru. Aplikatur jest w formie gąbeczki. Jak widać na zdjęciu. Chociaż ja wolałam bym tak typowy kształt gąbeczki. Ten jest taki płaski i długi.
+KONSYSTENCJIA
Produkt posiada pudrowo-żelową konsystencję, jakby musu, który chwilę po aplikacji zastyga na ustach. Ale nie tworzy skorupy. Wyjątkowo dobrze rozprowadza się po ustach. Wystarczy jedna warstwa, żeby usta zyskały kolor.
+KOLOR
Posiadam dwa piękne kolory 702 oraz 703.

Kolor No 702

Jest to mieszanka różu i brzoskwini o tonacji ciepłej. Kolor ślicznie wygląda na ustach i można ją nosić w ciągu dnia.


Kolor No 703

Jest to piękny jasny,lekko brudny róż. Pasuje do większości makijażów. Jest to taki uniwersalny odcień.


+ZAPACH
Produkt pachnie bardzo delikatnie słodko troszkę jakby budyniem. Zapach jest naprawdę bardzo przyjemny, ale szybko znika.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
6ml kosztuje 55 zł
+GAMA KOLORYSTYCZNA
Do wyboru mamy 6 pięknych kolorów od jasnego beżu przez róże, fuksje do czerwieni.Każda z nas znajdzie coś dla siebie.


-DOSTĘPNOŚĆ
Można go kupić na stronie internetowej Dr Irena Eris oraz kupić na pewno na stronie internetowej  Douglas, nie wiem jak to jest z dostępnością w sklepie stacjonarnym.
+TRWAŁOŚĆ,DZIAŁANIE
Pomadka po nałożeni jest od razu matowa. Ale ma taką miękką i lekką konsystencję. Dzięki czemu nie wysusza ust.Powoduje takie dziwne uczucie aksamitnej gładkości, która nie znika a utrzymuje się przez cały czas, kiedy szminka jest na naszych ustach. Pomadka utrzymuje się na moich ustać nawet 4 godziny. Bardzo delikatnie schodzi podczas jedzenia. Z trwałości jestem naprawdę zadowolona. Gdy mam ją około 8h na ustach. To muszę ją poprawić delikatnie dwa razy.

Nie są ze mną jeszcze zbyt długo, ale już po pierwszym dniu wiedziałam, że staną się na pewno moimi ulubienicami. Po pierwsze sięgam teraz po nie codziennie. Po drugie opakowanie jest bardzo elegancję i przyciąga uwagę. Następnie konsystencja jest łatwa w aplikacji. Oba kolory są po prostu trafione na 100% w mój gust. Pięknie wyglądają na ustach, przy czym ich nie wysuszają. Jedyny minus to wyższą cenę, ale można upolować go na promocji. 

Jak wam się podobają kolorki ? Jaki kolor was kusi ?
Pozdrawiam

34 komentarze:

  1. Szafy DR Ireny Eris widziałam w niektórych Rossmannach, jak będą na promocji to się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak u mnie także jest w niektórych rossmannach,ale nie wiem czy akurat te pomadki będą tam dostępne. Mam nadzieje, że tak bo sama bym się skusiłam na inne kolory ;)

      Usuń
  2. Kolorki ładne choć ja uwielbiam mocniejszy róż 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno 704 lub 705 by ci się spodobały.

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze matowych pomadek, oba kolorki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory na ustach wyglądają dość podobnie, bardzo subtelne i fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki kolory ostatnio bardzo lubię.

      Usuń
  5. Obydwa odcienie prezentują się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. rozumiem Cię, ja tam mam z Catrice velvet mat 030. od razu pokochałam tą pomadkę, od pierwszego użycia, piękne są te Twoje kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kuszą te z Catrice velvet mat :)

      Usuń
  7. 703 mi się podoba, ale chciałabym najpierw zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to taki bardzo uniwersalny zgaszony róż.

      Usuń
  8. piękne kolorki, chociaż ja ostatnio gustuje w matowych pomadkach. Jestem zakochana w ich trwaości

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba odcień 703. Szkoda, że w tej serii nie ma kolorów dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne są, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz przecudne usta a kolorki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.