czwartek, 9 lutego 2017

Pharmaceris H, Szampon stymulujacy wzrost włosów

Może tym razem zaczniemy troszkę i inaczej i zadamy sobie pytanie

Jak pielęgnować włosy i skórę głowy?

W skórze głowy i włosach, łatwo dochodzi do uszkodzeń powodowanych oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnątrzpochodnych.
Stała ekspozycja na środowisko (promieniowanie UV, zmiana pogody, kurz, itp.) powoduje, że włosy są szczególnie narażone na wpływ wolnych rodników. Te niezwykle szkodliwe cząstki utleniają i niszczą wiele tkanek, przyczyniając się do szybszego starzenia się włosów. Powodują także osłabianie włosów i przedwczesne ich wypadanie.
Pielęgnacja włosów ma przede wszystkim na celu zmycie kurzu i brudu oraz stale wydzielanego się łoju. Niestety włosy myte nieodpowiednimi szamponami stają się osłabione, łamliwe i pozbawione sprężystości. Jeżeli nieprawidłowa pielęgnacja włosów staje się codziennością włosy zostają poważniej uszkodzone. Powodem jest powolne, ale postępujące uszkodzenie mieszków oraz całkowite usunięcie łoju z ich powierzchni,
co może powodować podrażnienie i reaktywny (nadmierny) łojotok. Prawidłowe mycie włosów może ułatwić eliminację substancji szkodliwych dla funkcjonowania mieszka włosowego, uzupełnić deficyt składników odżywczych doprowadzonych do mieszka i wspomóc odbudowę struktury łodygi włosa.



Dziś opiszę wam moje pierwsze wrażenia na temat Szamponu o podwójnym działaniu stymulujące wzrost włosów& przeciwłupieżowy.


Wskazania
Szampon opracowany specjalnie dla kobiet i mężczyzn z problemem nasilonego okresowego i przedwczesnego wypadania włosów. Pomaga walczyć z łysieniem o podłożu genetyczno-hormonalnym (łysienie androgenowe) oraz spowodowanym czynnikami środowiskowymi.
Skutecznie zapobiega utracie włosów wynikającej z długotrwałego przyjmowania leków, stresu, przemęczenia, osłabienia organizmu (diety) oraz po ciąży. Bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy.

Działanie
Pierwsze na rynku unikalne połącznie dwóch składników Naturalnego Czynnika Wzrostu FGF oraz kofeiny (aktywne zgłoszenie patentowe), stanowi skuteczne i naukowo udowodnione działanie, hamujące proces wypadania włosów i jednocześnie stymulujące ich odrastanie.
Składniki kompleksu działają na poziomie komórkowym aktywując geny odpowiedzialne za proces budowy nowego włosa. Pobudzają jednocześnie aktywność życiową istniejących mieszków włosowych, przyspieszając naturalny wzrost włosów i wydłużając ich cykl życia (fazę anagenu).
Kofeina zapobiega uwarunkowanemu genetycznie łysieniu, neutralizując negatywny wpływ hormonów (androgenów, DHT) odpowiedzialnych za degradację włosów i przedwczesne wypadanie. Starannie dobrane składniki kondycjonujące: niacynamid (wit. PP), D-Pantenol oraz biotyna działają łagodząco przywracając fizjologiczną równowagę skóry głowy.
Szampon delikatnie i skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Wygładza strukturę włosa, wzmacnia i przywraca ich naturalną gęstość. Posiada pH neutralne dla skóry.

    • BEZ PARABENÓW, ALERGENÓW, BARWNIKÓW, SILIKONÓW
    • WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
    • PRZEBADANO DERMATOLOGICZNIE

Składniki aktywne:

Pantenol-Naturalny prekursor witaminy B5, łatwo wnika do głębokich warstw skóry właściwej, stymulując wzrost i odnowę komórek naskórka i skóry właściwej. Ułatwia gojenie się różnych rodzajów uszkodzeń skóry.
Kofeina-stymuluje enzymatyczne procesy spalania tłuszczu poprzez utrzymywanie wewnątrzkomórkowego stężenia cAMP na wysokim poziomie. Zalecana w produktach wyszczuplających i antycellulitowych.
Cytryna-(Citrus Medica Limonum Extract/Juice, Lemon) - zawiera spore ilości kwasu askorbinowego (witaminy C), witaminy A, B i PP, kwasy organiczne (m.in. kwas cytrynowy należący do hydroksykwasów), flawonoidy, pektyny i gorycze. Sok z cytryny nadaje kosmetykom własności wygładzajace, zmiękczające, wybielające i delikatnie dezynfekujące.
Mocznik- jest naturalnym składnikiem NMF (Naturalny Czynnik Nawilżający). Jego działanie polega na rozrywaniu mostków wodorowych w łańcuchach białkowych keratyny. w stężeniach poniżej 10% ułatwia wiązanie wody przez keratynę i zmiękcza naskórek. W wyższych stężeniach wywiera efekt keratolityczny. Ułatwia złuszczanie naskórka i zwiększa przepuszczalność warstwy rogowej.
Octopirox®- (Piroctone olamine)Działa przeciwbakteryjnie, przeciwgrzybiczo oraz przeciwzapalnie, przywracając równowagę mikroflory naskórka. Do niedawna stosowany był wyłącznie na skórę owłosioną głowy w leczeniu łupieżu.
Cholesterol- nawilżacz i emolient, emulgator w systemach w/o. Obecny w wydzielinie gruczołów łojowych i składnik warstwy lipidowej na powierzchni skóry. Niekomedogenny.
SH-Polypeptide-32-SH-Polypeptide-32 - Rekombinowany czynnik wzrostu fibroblastów, silny mitogen, który stymuluje syntezę DNA oraz proliferację różnego typu komórek. Działa naprawczo, antyoksydacyjnie, regenerująco i przeciwzmarszczkowo.  Spowalnia starzenie się komórek, sprzyja zachowaniu elastyczności skóry, odmładza.
FGF1- (SH-Polypeptide-32) , ang. fibroblast growth factor 1 - rekombinowany czynnik wzrostu fibroblastów.
Jest silnym antyoksydantem i mitogenem, który stymuluje syntezę DNA oraz proliferację różnego typu komórek. FGF1 jest czynnikiem wspomagającym w procesie regeneracji skóry.  Działa naprawczo, antyoksydacyjnie, regenerująco i przeciwzmarszczkowo.  Spowalnia starzenie się komórek, sprzyja zachowaniu elastyczności skóry, odmładza.
      
+OPAKOWANIE
Kosmetyk zamknięty jest w kartoniku.Na którym znajdują się wszystkie ważne informacje.Skład,data ważności,opinia producenta itd.
Sam produkt znajduje się w plastikowej białej butelce. Przez którą nie możemy kontrolować zużycia produktu.Z wygodnym otwarciem który możemy postawić na głowie gdy produkt nam się kończy. Opakowanie klasyczne jak dla kosmetyków firmy Pharmaceris. Szafa graficzna prosta i schludna.
+KONSYSNCJA,KOLOR
Szampon jest w kolorze mleczno-przezroczytsym o odpowiedniej konsystencji.Produkt nie jest zbyt gęsty ani zbyt rzadki. Nie przecieka przez palce i dobrze się pieni.


+ZAPACH
Zapach jest bardzo przyjemny. Lekko słodki i kwiatowy. Miałam już kosmetyk o bardzo podobnym zapachu. Kosmetyki Pharmaceris przeważnie mają bardzo przyjemne zapachu i za to je uwielbiam.
+POJEMNOŚĆ,CENA
250 ml kosztuje 42,80 zł
+Cała seria Przeciw wypadaniu włosów
1.SPECJALISTYCZNY SZAMPONo podwójnym działaniu STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW & PRZECIWŁUPIEŻOWY H-STIMUCLARIS
2.SPECJALISTYCZNY SZAMPON STYMULUJĄCY WZROST
WŁOSÓW, pobudza odrastanie włosów i ich zagęszczenie H-STIMUPURIN   
3.SPECJALISTYCZNY SZAMPON
o podwójnym działaniu SPOWALNIAJĄCY PROCES SIWIENIA & STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW H-STIMUTONE   
4.ODŻYWKA STYMULUJĄCA WZROST WŁOSÓW
H-STIMULINUM   
5.PREPARAT DO INTENSYWNEJ KURACJI STYMULUJĄCEJ WZROST WŁOSÓW
H-STIMUFORTEN   
6.OCZYSZCZAJĄCY PEELING TRYCHOLOGICZNY
H–STIMUPEEL   
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki Pharmaceris można kupić w wielu aptekach np w Super-Pharma oraz w sklepach internetowych

Po pierwszych użęciach mogę napisać, że kosmetyk bardzo dobrze się pieni. Jest delikatny, ale dobrze oczyszcza włosy. Na dodatek ma śliczny zapach, który umila jego używanie. Osobiście mam problem z wypadającymi włosami i  mam nadzieje,że szmapon sparwdzi się w swojej roli i może zagości w moich ulubieńcach. ;)

Kuszą wasz nowe produkty z linii Pharmaceris H ? Bo mnie osobiście interesuje jeszcze peeling do skóry głowy oraz maska i spray. ;)

Pozdrawiam

    23 komentarze:

    1. Ja jeszcze nie miałam styczności z tymi kosmetykami ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja miałam wcześniej już jeden szampon z tej serii i byłam z niego zadowolona.

        Usuń
    2. Szczerze mówią nigdy go nie używałam, ale chyba się skuszę!

      Zapraszam do mnie: roxyolsen.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mam nadzieje że świetnie się u mnie sprawdzi.

        Usuń
    3. Na pewno spodobałby mi się ten słodki zapach :)
      Jestem ciekawa jak szampon sprawdziłby się na mojej głowie. Nigdy wcześniej o takim nie słyszałam.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bo to nowość ;) Zapach ma naprawdę śliczny

        Usuń
    4. Odpowiedzi
      1. Ja już miałam jeden szampon ale z tej podstawowej serii.

        Usuń
    5. Nie słyszałyśmy o tym produkcie nigdy wcześniej, lecz wydaje się bardzo ciekawy. Fajnie, że napisałaś recenzję, ponieważ szukamy czegoś na szybszy porost lub coś na wypadanie włosów ^^ na ten post natknęłyśmy się przypadkowo, przeglądając nasza listę czytelniczą. Będziemy wpadać częściej ^^
      Buziaki ;* do następnego
      Pozdrawiamy: Bliźniaczki z bloga agssymi <3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To się cieszę,że się wam spodobało :) Na razie nie wiem jak z działaniem,ale na pewno dam znać.

        Usuń
    6. Mój chłopak nie ma włosów. Teraz rozpoczął kuracje wcierkami od dermatolog. Seria jest interesująca

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mój przez kilkanaście lat obcinał się na krótko. Długo mi zeszło żeby go namówić,żeby zapuścił ;)

        Usuń
    7. Ja również otrzymałam ten SZAMPON,ale nie miałam jeszcze okazji go testować.

      OdpowiedzUsuń
    8. tego szamponu jeszcze nie próbowałam :)

      OdpowiedzUsuń
    9. nigdy nie miałam produktów do włosów z tej marki ale widzę że warto dać szansę

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Masz racie warto skusić się na coś nowego.

        Usuń
    10. Wygląda fajnie, szkoda, że jest trochę drogi ;/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Można upolować go na promocji w super-pharmie.

        Usuń
    11. Hmm ja firme znam i tez sporo osob polecalo - ale sa wyjatki od reguly, mam nadzieje, ze ta nowa linia bedzie odpowiednia ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Także mam nadzieje że sprawdzi się fajnie.

        Usuń
    12. Moja cera niestety nie lubi produktów tej firmy : (Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To szkoda, bo ja miałam kilka produktów z tej firmy i dla mnie były całkiem fajnie.

        Usuń

    Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

    Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

    Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.