niedziela, 3 sierpnia 2014

RECENZJA Bania Agafii: Maska oczyszczająca do twarzy - dziegciowa

*Opinia Producenta*
Maska dziegciowa głęboko oczyszcza skórę twarzy, otwiera pory i kontroluje pracę gruczołów łojowych. Składniki wchodzące w skład maski, usuwają podrażnienia, przywracając skórze zdrowy i zadbany wygląd.
Brzozowy dziegieć - jest naturalnymi antyseptykiem, normalizuje wodno-tłuszczowy bilans skóry.
Organiczny ekstrakt szałwii i ałtajski miód - tonizują i podnoszą elastyczność skóry.
Sól rapa - otwiera pory i oczyszcza skórę. 

*Skład*
Aqua, Dicaprylyl Ether, Butirospermum Parkii (masło shea), Organic Salvia Officinalis Leaf Extract (organiczny ekstrakt szałwii), Mel (ałtajski miód), Rapa Salt (sól rapa), Pix Liquida Betula (dziegieć brzozowy), Kaolin (glinka porcelanowa), Glyceryl Stearate, Organic Borago Officinalis Oil (organiczny sok ogórecznika ), Cetearyl Alcohol(emolient Biała, woskowata substancja nadająca skórze miękkość i gładkość), Sorbitane Stearate(emulgator), Sodium Cetearyl Sulfate(surfaktant, środek powierzchniowo czynny), Xanthan Gum(składnik konsystencjotwórczy), Benzyl Alcohol(konserwant), Sodium Benzoate(konserwant), Potassium Sorbate(ubstancja konserwująca), Parfum(substancja zapachowa), Citric Acid(kwas cytrynowy, wspomaga działanie ochronne antyoksydantów, używany jako zmiękczacz, środek konserwujący,)
 
*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Duża saszetka z zakrętką, dzięki czemu możemy odmierzyć potrzebną porcję, a później w higieniczny sposób zakręcić i odstawić.Sama estetyka produktu również bardzo mi się podoba.
+KONSYSTENCJA.KOLOR
Maska ma jasnobeżowy kolor, typowo glinkową konsystencję,ale jak widać jest dość gęsta.Zasycha tak samo jak glinka ale nie ma problemu z jej zmyciem.

+ZAPACH 
Maseczka pachnie przyjemnie roślinnie ale ciężko ten zapach opisać.
+POJEMNOŚĆ,CENA 
100 ml  ja zapłaciłam za nią 5,10 zł ale cena może się wahać do 7 zł
+WYDAJNOŚĆ
Maseczka ma dużą pojemność nie nakładam jej grubą warstwę więc wystarczy na wiele użyć.
+SKŁAD
Skład jest bardzo przyjemny jak za taką niską cenę.
+INNE MASECZKI Z TEJ SERII 
Niebieska Oczyszczająca Maseczka do Twarzy "Cera Tłusta i Mieszana"
Ekspresowa Maseczka do Twarzy "Odświeżająca"
Maseczka do Twarzy - Daurska "Kojąca"
Maseczka do Twarzy na Mleku Łosia "Odmładzająca"
Maska - Lifting do Twarzy "Tonizująca"
Witaminowa Fitoaktywna Maseczka do Twarzy "Multinawilżenie" 
+/-DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki rosyjskie można kupić w sklepach internetowych oraz sklepach zielarsko kosmetycznych

+DZIAŁANIE 
Po użyciu tej maseczki widać,że skóra jest oczyszczona pory są wyraźnie zmniejszone.Skóra jest napięta i zmatowiona.Maska pięknie wygładza cerę, pozostawia ją niezwykle miłą w dotyku.Warto wspomnieć,że mnie nie podrażnia i nie uczula.Jedynie trzeba pamiętać w trakcje noszenia gdy zasycha trzeba spryskiwać wodą lub hydrolatem. 

*Podsumowanie*
Na sam koniec nic innego mi nie pozostało jak  tylko się na dniom pozachwycać.Ma higieniczne opakowanie o sporej pojemności.Konsystencja jest przyjemna tak samo jak zapach.Nie ma problemu ze zmyciem jej z twarzy.Skład jak i cena na wielki plus.Dostępność może być minusem ale w moim przypadku nie jest.Wszystkie opinie producenta się w tym przypadku sprawdzają.


Dziewczyny używałyście kiedyś masek z tej firmy ? Byłyście z nich zadowolone ?

Pozdrawiam 

23 komentarze:

  1. Teraz katuję czarną glinkę z Morza Martwego, i kiedyś na pewno kupię maseczkę którą prezentujesz - już wcześniem miałam na nią oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czarną Glinkę i właśnie ją wczoraj kupiłam ;)

      Usuń
  2. fajnie, że przyjemnie pachnie, mnie dziegieć kojarzy sie niestety ze smrodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu tego nie oświadczysz ;) Zapach jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  3. Nie kusi mnie, bo wolę glinki, zdziwiła mnie korzystna cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także Kochana uwielbiam glinki ;) Ale czasami po prostu nie chce mi się bawić i wolę gotową maseczkę ;)

      Usuń
  4. mam jakąś maskę od BA, ale nie pamiętam jaką, chyba oczyszczającą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się czaję na nią, może sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w zapasie jakieś trzy maseczki od Bani, wiem że z mlekiem łosia, wodą jakąś i trzejciej nie pamiętam ! Mam nadzieję że to ta !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już trzy :) i muszę kupić kolejne ;)

      Usuń
  7. Chyba ją mam w zapasach. Czytając takie recenzje coraz ciężej mi czekać na wykończenie pootwieranych kosmetyków zanim sięgnę po te rosyjskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do maseczek nie mam takiej cierpliwości więc mam otwarte wszystkie :)

      Usuń
  8. niestety nigdzie nie widziałam jej...mimo że pytałam w prost... tylko w necie na zamówienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko je znaleźć stacjonarnie :( Ja na szczęście znalazłam u Ciebie taki sklep.

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego produkty z tej serii, jednak widzę że warto poświęcić im chwilę :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie składy są naprawdę fajnie a cena bardzo przystępna.

      Usuń
  10. Mam tą witaminową i jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie mylę ta witaminowa jest najdroższa ale także na pewno ją wypróbuję ;)

      Usuń
  11. Nie używałam jeszcze masek tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam z niej bardzo zadowolona, niedawno wykończyłam i na pewno jeszcze ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.