wtorek, 12 sierpnia 2014

Recenzja BLC Spa Sugar Scrub Lawenda (Peeling do ciała o zapachu Lawendy )

 *Opinia Producenta*
Ten luksusowy peeling cukrowy łagodnie złuszcza skórę dłoni,stóp i ciała.Największy na świecie zbiór certyfikowanych składników organicznych,takich jak olejki eteryczne i wyciągi z roślin są mieszane z rzadkim egzotycznym olejkiem arganowym z Maroka w celu stworzenia czysto organicznego doświadczenia spa w domu. 

*Skład*
Sucrose(cukier trzcinowy),Glyceris(gliceryna nawilzacz),*Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower/Leaf/Stem/ Extract(ekstrakt z liści i kwiatów lawendy),Tocopheryl Acetate (Witamina E), Prunus Amygdalus Dulcis ( Sweet Almond) Fruit Extract(ekstrakt ze słodkicg migdałów, ), Isopropyl Myristate(otrzymywany z oleju palmowego i masła orzechowego), Hydroxpropyl Guar(stabilizator emulsji),Propanediol Dicaprylate,Dimethicone( emolient),Mecadamia Ternifolia ( Macadamia) Sweed Oil(olej macadamia, ),Olea Euro paea (Olive)Fruit Oil (Oliwa z oliwek),Retinyl Palmitate (Witamina A) ,Hydroxyethylcelluose,Symhytum Officinale (Comfrey) Leaf Ectract(ekstrakt z liści ogórecznika lekarskiego),Limnanthes Alba (Meadowfoam)  Seed Oil(olej z nasion Meadowfoam),*Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice(aloes),Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil(olej jojoba ),Benzyk Alcohol(Konserwant),Dehydroacetic Acid(Kwas Dehydrooctowy konserwant),Violet 2(barwnik),Fragranced with Essential Oils


*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Kosmetyk znajduje się w standardowym okrągłym plastikowym przezroczystym słoiczku.Kosmetyk był zabezpieczony jak widać na zdjęciu.Szafa graficzna opakowania jest prosta i schludna.Przyznam się,ze wolę peelingi w tubce.Ponieważ żeby użyć peeling trzeba go nabrać dłonią która zawsze w moim przypadku jest mokra i woda dostaje się do produktu.Ale to już moje zachcianki :)
+KONSYSTENCJA
Konsystencja produktu jest ciekawa chociaż przyznam się że mnie na początku przeraziła.Peeling jest gęsty ale ma ciągnącą się formę.Troszkę jak  zimny kisiel z mnóstwem drobinek cukru.Na szczęście bardzo dobrze nakłada się go na ciało nie spływa z niego.
+ZAPACH
Jak dziewczyny macie w ogródku albo w doniczce bądź kupiłyście sobie suszoną lawendę to już wiecie jak pachnie ten produkt.Jak go używam to czuję się jak bym stała na polu pełnym lawendy.Chociaż zapach nie jest duszący i męczący delikatny i subtelny.Jak widać produkt jest jasno fioletowy.

-POJEMNOŚĆ,CENA
Ja posiadam kosmetyk o pojemności 227 g który kosztuje 63 zł a 454 g kosztuje 105,01 zł 
+WYDAJNOŚĆ
Używam go już od dłuższego czasu i mam jeszcze 1/3 opakowania.
+SKŁAD
Jak widać przyjemny :) Kluczowe składniki: Cukier, ekstrakt z liści i kwiatów lawendy, wit.E, ekstrakt ze słodkicg migdałów, olej macadamia, olej z oliwek, wit.A, ekstrakt z liści ogórecznika lekarskiego, olej z nasion Meadowfoam, Aloe Vera, olej jojoba 
+INNE DOSTĘPNE PEELINGI Z TEJ FIRMY 
Mandarynka i Mango 
Mleko + Miód z białą czekoladą
Trawa cytrynowa+Zielona Herbata 
Mięta+Wanilia 
-DOSTĘPNOŚĆ  
Jak się nie mylę kosmetyki BLC Spa możemy dostać tylko na stronie producenta  KLIK
+DZIAŁANIE
Producent nie obiecuje nam zbyt wiele i wszystko w tym przypadku się zgadza.Peeling jest naprawdę ostry dobrze rozprowadza się po ciele więc nie ma problemu z aplikacją.Świetnie usuwa martwy naskórek,skóra jest wygładzona elastyczna i przygotowana do nawilżenia przez balsam lub masełko.Chociaż skóra jest taka miękka przez olejki,że można sobie po nim darować balsamy. 

*Podsumowanie* 
Produkt używa mi się z przyjemnością.Skóra po jego użyciu jest  pozbawiona martwego naskórka i miękka.Chociaż bez złudnego efektu jaki daje parafina tu mamy tylko olejki.Które nawilżają naszą skórę ale nie pozostawiają jej lepkiej.


Dziewczyny używałyście kiedyś jakiegoś kosmetyku z tej firmy ? Lubicie zapach lawendy ?
Pozdrawiam 


18 komentarzy:

  1. Mam wersję mleko i miód ale został w domu i czeka na mój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi super, fajnie, że nie ma parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pierwsza fotka produktu na Twojej dłoni... ślicznie sie zaprezentował:)) niestety nei miałam kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. mandarynka i mango <3
    ciekawie wygląda na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny skład. ;) Nie kojarzę tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena dosyć wysoka, ale czasami warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba się skuszę ;)

    http://smaajll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię lawendowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy właśnie przepada za lawendą ;) Ale w ofercie są inne ciekawe zapachy

      Usuń
  9. Cena zabójcza. Może ktoś mi kiedyś go sprezentuje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem składu, zwłaszcza tak wysokiego miejsca lawendy. Podoba mi się też konsystencja, pierwszy raz taką widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo ja także pierwszy raz miałam z nią do czynienia.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.