czwartek, 7 sierpnia 2014

RECENZJA MUA matowa pomadka do ust Kolor Peachy keen

Jakiś czas temu byłam w Pepco i nawet nie wiecie jaki szok przeżyłam gdy zobaczyłam tam szafę z kosmetykami MUA.Nie zastanawiając się od razu podeszłam i musiałam coś kupić.Padło na matową pomadkę która wyglądało po prostu uroczo i  pomyślałam,że doskonale będzie wyglądała na ustach latem.Jesteście ciekawe co o niej myślę i czy stała się moim ulubieńcem zapraszam do notki niżej :) 


*Opinia Producenta*
Lipstick MATTE marki marki MUA ­ MakeUp Academy. Matowa pomadka do ust. Daje piękne wykończenie makijażu. Zawiera dużą ilość pigmentów, dzięki czemu kolor jest bardzo wyraźny, a usta nasycone i pełne. Delikatna formuła ułatwia aplikację, a dodatkowo utrzymuje się przez wiele godzin. Kosmetyk posiada delikatny zapach kokosa.


*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Szminka wykonana jest z plastikowego białego opakowanie,ale dość solidnego.Gdy zamykamy skuwkę słychać taki pstryk który oświadcza nam że produkt został dobrze zamknięty.
-KONSYSTENCJA
Pomadka jest kremowa i napigmentowana "Ale" na ustach rozprowadza się koszmarnie.Jak tępa pokreślą każdą nie widoczną suchą skórkę.Zbiera się w rowkach i wysusza usta.Równomiernie nawet ich nie pokrywa po prostu wygląda to okropnie
+KOLOR
Peachy Keen to świeża, wiosenno – letnia propozycja w odcieniu ciepłej brzoskwini.Chociaż na ustach wygląda troszkę inaczej niż w opakowaniu.

+ZAPACH 
Producent piszę,że produkt ma pachnieć kokosem chociaż ja go nie wyczuwam. Ma zapach zwykłej pomadki nic specjalnego mi osobiście nie przeszkadza i powala na kolana.
+POJEMNOŚĆ,CENA 
3,8 g kosztuje 7 zł a w sklepach interetowych około 5 zł 
+GAMA KOLORYSTYCZNA
Kolekcja pomadek Makeup Academy Matte Lipstick zawiera 5 matowych odcieni od kolorów nude do bordo
-/+DOSTĘPNOŚĆ
Tak jak wspomniałam powyżej można ją kupić stacjonarnie w szafach które znajdą się nie w każdym pepco oraz w sklepach internetowych.

*Podsumowanie*
Piękny kolor ale konsystencja do niczego.Po prostu muszę ją wyrzucić bo przecież nie będę się z nią męczyć.Na szczęście nie wydałam na nią fortuny więc nie będę bardzo ubolewać.

Dziewczyny a wy trafił byście na taki bubel wśród pomadek ? Miałyście jakiś kosmetyk z firmy MUA ? Byłyście z niego zadowolone ?


Pozdrawiam 

32 komentarze:

  1. Kolor na ręce bardziej mi się podoba niż na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt na ustach nie jest zbyt fajny, tak do ludzi nie można wyjść, kiedyś miałam szminkę z rimmela, która robiła podobną robotę. ale nie pamiętam z jakiej serii bo to dawne dzieje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mnie nie zachwyciła :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bubel. Na ustach wygląda tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Źle wygląda :( A szkoda, bo na początku byłam jej szalenie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wersję nie-matową w bardziej brzoskwiniowym odcieniu i też była straszna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać żeby także się trzymać z daleka.

      Usuń
  7. podoba mi się ta pomadka, wolałabym jednak troszkę ciemniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, ze tak się waży;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest bardzo ładny,ale na ustach nie wygląda najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie troche jakby podkresla suche skórki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nigdy nie miałam problemu ze suchymi ustami i nawet zrobię peeling i nałożę balsam a następne tą pomadkę to jest to samo.

      Usuń
  11. Ja też nie polubiłam się ze szminkami MUA :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że jest taka słaba, bo kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek jest prześliczny, taki jak uwielbiam, ale na ustach nie wygląda tak dobrze... jak zobaczyłam ją na dłoni pomyślałam, że muszę ją mieć, ale jednak się nie pokuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor cudo, ale na ustach faktycznie nie wygląda za dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  15. uuu szkoda:((( ja tam uwielbiam GR matowe pomadki ale zszokowana jestem ze MUA jest w Pepco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu ale w nielicznych sklepach Pepco.

      Usuń
  16. U mnie tez jest szafa MUA w Pepco ale nawet nie bylam ogladac co tam maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam kilka pomadek od nich i bylam zadowolona - moze to kwestia do rozwiazania jakims scrubem do ust?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja nigdy nie miałam problemu z ustami i żadna matowa pomadka na nich tak nie wygląda a mam ich kilka z różnych firm.

      Usuń
  18. Niestety na ustach prezentuje się słabo, a szkoda, bo odcień bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bym chciała szafę MUA w Pepco ale u mnie nie ma ostatnio nawet wyboru w kosmetykach. A u mnie większość matowych pomadek tak wygląda, mam chyba za suche usta do nich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ze swoimi ustami nie mam problemu więc sama się dziwiłam że ta pomadka aż tak źle wygląda

      Usuń
  20. rzeczywiscie kolorek sliczny, ale na ustach nieciekawie wyglada :(

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie do moich suchych ust by sie nie nadawala a tak sie na nia czailam :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dwie szminki czerwone z tej serii MUA u rowniez sa koszmatne, tępe. pokreślają kazda skórke. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.