wtorek, 19 sierpnia 2014

Rossmann, Alterra, Reinigungs - Emulsion Bio - Granatapfel (Emulsja oczyszczająca z granatem)

*Opinia Producenta*
Alterra emulsja oczyszczająca do skóry bardzo suchej. Zawiera masło shea BIO i aloes BIO. Łagodne substancje pochodzenia roślinnego szczególnie delikatnie oczyszczają skórę. Kombinacja składników takich jak cenny olej z nasion granatu BIO i żel z aloesu BIO nawilża skórę już podczas oczyszczania. Testy dermatologiczne potwierdzają bardzo dobrą tolerancję emulsji oczyszczającej do twarzy Alterra przez skórę. 

*Skład*
 Aqua(woda), Glycine Soja Oil*(olej sojowy), Glycerin(nawilzacz), Alcohol*(rozpuszczalnik), Glyceryl Stearate Citrate(emulgator), Myristyl Myristate, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol(regulator lepkości), Caprylic/Capric Triglyceride(mieszanka roślinnych kwasów tłuszczowych), Coco - Glucoside(emulgator), Xanthan Gum(składnik konsystencjotwórczy), Butyrospermum Parkii Butter*(masło shea), Punica Granatum Seed Oil*(olej z granatu), Aloe Barbadensis Leaf Juice*(Aloes), Bisabolot, Ginko Biloba Leaf Extract((Ekstrakt z Liści Miłorzębu Japońskiego), Tocopherol(witamina E), Helianthus Annuus Seed Oil(olej słonecznikowy), Ascorbyl Palmitate(Antyoksydant (przeciwutleniacz)), Parfum**(substancja zapachowa), Linalool**(substancjia zapachowa), Limonene**(substancja zapachowa), Geraniol**(substancja zapachowa), Citral**(substancja zapachowa) Citronellol**.(substancja zapachowa)
* Składniki z upraw ekologicznych.
** Z olejków eterycznych.


*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Produkt znajduje się w klasycznej białej miękkiej tubce przez które nie widać ile pozostało produktu.Kosmetyk stoi na zakrętce która zamyka się na ,,klik''.Podczas aplikacji trzeba uważać żeby nie wylało nam się za dużo kosmetyku.Osobiście wolała bym żeby kosmetyk znajdował się w opakowaniu z pompką.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Kosmetyk ma kolor mleczno biały.Konsystencja przypomina mleczko do demakijażu i ma postać rzadkiego mleczka.Nie pieni się co mi osobiście bardzo odpowiada.

+ZAPACH
Cała ta seria z granatem i aloesem pachnie tak samo.Przyjemnie słodko ale ciężko go tak dokładnie opisać
+POJEMNOŚĆ,CENA 
125 ml kosztuje 8,50zł czasami można go upolować na promocji za cenę 6,50 zł

+INNE KOSMETYKI Z SERI Granat
Nawilżająca odżywka Granat i aloes LINK DO RECENZJI
Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych Granat i aloes LINK DO RECENZJI 
Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych Granat i aloes LINK DO RECENZJI
Krem do rąk Granat i aloes
Mydło w kostce z granatem
Olejek do twarzy z granatem 
Krem do ciała bio Granat i bio masło shea 
Balsam do ust z organicznym olejkiem z nasion granatu 
Olejek pielęgnacyjny granat i avocado.
+/-WYDAJNOŚĆ
Przy codziennym używaniu go rano wystarczył mi na 1,5 miesiąca
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyk można dostać w każdym Rossmannie.
+DZIAŁANIE
Tak jak wspomniałam powyżej emulsji używam do oczyszczania buzi rano i naprawdę bardzo dobrze się sprawdza w tej roli.
Produkt jest bardzo delikatny nie podrażnia oczu nawet jak się do nich niechcący dostanie.Nie uczulił, ani nie zapychał mi porów.Bardzo dobrze odświeża i oczyszcza buzie.Twarz po jego użyciu nie jest wysuszona i ściągnięta.Wręcz przeciwnie nawilżona i mięciutka.Jestem bardzo z niego zadowolona


*Podsumowanie*
Do delikatnego oczyszczania buzi rano sprawdził się naprawie fajnie wielki plus za niską cenę i bardzo przyjemny skład.Polecam go naprawdę wypróbować.

Dziewczyny miałyście jakiś kosmetyk z firmy Alterry ? Jak się u was sprawdził ?
Mnie teraz kusi krem do ciała masło shea i granat :) 
Pozdrawiam 


29 komentarzy:

  1. W ogóle nie kuszą mnie kosmetyki z Alterry :[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego mają dobre składy niską cenę i moim zdaniem warto je przetestować.

      Usuń
  2. Zastanawiam się nad tą emulsją już jakiś czas i chyba w końcu się skuszę bo wszyscy mają o niej dobre zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,że się także u Ciebie sprawdzi ;)

      Usuń
  3. Miałam wypróbować ale zdecydowałam się na coś innego. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się na nią skusić bo bardzo lubię takie łagodne produkty oczyszczające :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mialam, ale troche mnie skusilas ;) Moze jak spotkam to kupie:)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam ją kupić, ale niestety od ponad miesiąca nie mogę jej dostać. troszkę obawiam się tych trójglicerydów i masła karite w składzie, ale myślę, że na tak krótki czas który będzie ona na mojej buzi może mi nie zaszkodzi. na razie i tak mam aleppo, potem zobaczymy, jak będzie w sklepie to chętnie kupię. co do innych kosmetyków z tej serii to tego olejku do ciała nie ma już od ok roku w sprzedaży (przynajmniej w Pl), a tego balsamu ochronnego jeszcze nie widziałam, albo dopiero go wprowadzą, fajnie by było, bo ten rumiankowy sztyft bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście masz racie tego olejku już nie ma w sprzedaży.Balsamu sama jeszcze nie widziałam w Rossmannie chociaż jest na wizażu

      Usuń
  7. Bardzo mnie kusi, ale aktualnie stosuję mydełko aleppo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam mydełko alepp ale wieczorem rano używam czegoś łagodniejszego :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować bo ceny są naprawdę niskie.

      Usuń
  9. Pewnie się skuszę a przy okazji mam zamiar wypróbować olejek z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam dwa razy maskę do włosów z Alterry z tej serii z granatem. Lubiłam ją bardzo :) pewnie byłabym zadowolona więc z tego kremu myjącego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę też miałam ale za bardzo obciąża moje włosy

      Usuń
  11. Jeśli dobrze pamiętam, to kiedyś miałam z tej firmy kremowy żel do mycia twarzy - nie zaprzyjaźniłam się z nim... Jednak produkty do włosów zdecydowanie mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę, ale wydaje się być przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  13. musze wyprobowac - koniecznie! :) bardzo lubię produkty z Alterry, za składy i cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż miło popatrzeć na skład! jak zobaczę to chętnie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze wypróbować bo mam bardzo suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie mogę go nigdy dorwać : c

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś maskę z Alterry i nie byłam zadowolona. Nie spotkałam nigdy tej emulsji jak będę w sklepie to zerknę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie wypróbuję, z tej serii uwielbiam maskę do wlosów i stale do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że w moim Rossmannie jej nie ma, bardzo chciałam ją wypróbować ;|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.