sobota, 9 sierpnia 2014

ULUBIEŃCY LIPCA +Kilka zdjęć z nad morza ;)


Sally Hansen, Instant Cuticle Remover (Preparat do usuwania skórek)
Moje ostatnie odkrycie i od razu stał się moim ulubieńcem.
Nie wcinam skórek  tylko je odsuwam a  ten preparat po prostu je rozpuszcza.

Recenzja NA PEWNO SIĘ POJAWI
Manhattan soft mat Matowa pomadka w kremie ,kolor 53M
Uwielbiam tą pomadkę i efekt matu na ustach.Chciałam bym mieć wszystkie  pomadki kolory z tej serii ;)

Recenzja TAK
Woda różana 
Przelałam ją w butelkę w atomizer i po prostu w ciągu dnia w upalne dni  jest moim wybawieniem.

Recenzja TAK
Sally Hansen, Airbrush Legs (Perfekcyjne nogi - rajstopy w spray'u kolor medium glow i w kremie kolor medium
Kosmetyki kupiła mi moja Teściowa i bardzo jestem z nich zadowolona oba kolory ma moich nogach wyglądają podobne różnią się tym że ten w kremie nie ma drobinek.Moje nogi dzięki nich wyglądają po prostu ślicznie. 

Recenzja NA PEWNO SIĘ POJAWI
Essence nail canies lakier 6w1 kolor 02 - ALWAYS IN MY MINT 
Dostałam go od siostry i bardzo się cieszę bo sama bym go nie kupiła.Podoba mi się  jak wygląda na pazurkach jest taki mleczny odrobinką domieszką zielonego z malutkimi drobinkami.Ma swoje minusy bo potrzebuje aż 4 warstw ale szybko schnie a do tego pachnie przecudnie ;)

Recenzja NA PEWNO SIĘ POJAWI

+Kilka zdjęć z nad morza ;) 
 Byliśmy w Karwi 15 km od Władysławowa :)
Pogoda nas jakoś nie dopieszczała miałyśmy tylko dwa dni słoneczka,ale nie trzeba narzekać :)
 Z mężem na molu w Sopocie.
 Piękny zachód słońca ;)
Zamek w Malborku 



Dziewczyny a wy macie swoich ulubieńców tego miesiąca ?

Pozdrawiam 





35 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję preparatu do usuwania skórek ;)
    Widzę,że wypoczynek się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel,raz go przetestowałam i jakoś nie przypadł mi do gustu.Nie rozpuszcza skórek w ogóle i muszę po jego użyciu i tak je wyciąć.Jak odsunę je patyczkiem drewnianym to i tak muszę je czymś wyciąć...nie wiem, może coś źle robię...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nail candies podbił i moje serce! Niby taki niepozorny i niewiele się po nim spodziewałam a koniec końców okazał się hitem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie Kochana ja też go bardzo polubiłam ;)

      Usuń
  4. o rajtuzy w sprayu uwielbiam!!!!! a wode różana używam od dawna uwielbiam ją za zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam ten żel do skórek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, rajstopy w sprayu sh używam od 4 lat, są rewelacyjne, zamierzam wypróbować preparat do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Preparat do skórek jest świetny, a rajstopy w sprayu muszę kiedyś w końcu wypróbować :)
    Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zachód słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam nic nigdy z Twoich ulubieńców choć wydaje mi się, że kupiłam jakiś lakier essence i gdzieś go schowałam... na tyle skutecznie, że teraz nie wiem gdzie jest

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam żadnego z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja o swoich ulubieńcach wczoraj pisałam ;) Mam tą matowa pomadkę też bardzo ją lubię i muszę koniecznie wypróbować ten preparat na skórki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dawno się nad nim zastanawiałam i nie żałuje że go kupiłam

      Usuń
  12. sopockie molo koniecznie chcę się tam wybrać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sopot jest bardzo ładnym miastem ale okropnie śmierdziało rybami na tym molo ;(

      Usuń
  13. Chętnie wybrałabym się nad morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadki z Manhattanu bardzo lubię, mam ich 2 :) A szczególnie lubię ich zapach.
    Śliczne zdjęcia z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę skusić się na pozostałe kolory.Mam tą i czerwoną ale oddałam ją siostrze bo bardziej jej pasowała.

      Usuń
  15. Bardzo spodobała mi się ta matowa pomadka! Widzę, że wypoczynek udany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia znad morza :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Sally Hansen ten żel uwielbiam oraz rajstopy w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham morze, zdjęcia przepiękne i te Twoje piękne, długie włosy- bajka.

    OdpowiedzUsuń
  19. żel do skórek również lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj widziałam w Sephorze te rajstopy w sprayu, niestety cena skutecznie mnie odstraszyła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam Twoich ulubieńców, ale SH do skórek chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł z przelaniem wody różanej do butelki z atomizerem! Sama muszę tak zrobić i nosić małą buteleczkę w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żel do skórek z Sally Hansen to i mój wielki ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.