niedziela, 17 sierpnia 2014

Dziś pos o :) ZAKUPACH

Zacznę od zakupów w mojego ulubionego sklepu zielarskiego ;)
Skusiłam się na czarną glinkę kosztowała około 8 zł .Jak jest ktoś chętny zapraszam do RECENZJI
Woda różana następny mój ulubieniec 8,50 zł
Kolejna maseczka z serii Banii Agafi Glinka Niebieska Oczyszczająca "Cera Tłusta i Mieszana" kosztowała 4,90 zł
Zioła polecane przy trądziku za 5,20zł 
Moja ostatnio ulubiona pasta Elmex kupiłam ją w super-pharmie za 9 zł 
W Rossmannie skusiłam się na Fecelle płyn do higieny intymnej za 3,50 zł i szampon do włosów z Babydream także za 3,50 zł
Szczotka z Rossmanna którą używam do szczotkowania ciała na sucho zapłaciłam za nią 10,90 zł 

Kolejny zakup w Rossmannie
Farba bez amoniaku z firmy Loreal kolor 5.0 Kasztan jasny brąz zapłaciłam za niego 21 zł 
Mydło w płynie z Isany o zapachu copacabana za 2,99 zł wersja limitowana.
Joann żel do golenia mój ulubiony kupiony w super-pharmie za 9,09
U mojej szwagierki na osiedlu jest sklep z Niemiecką chemią w tym jest mała garstka kosmetyków Balea coś czuję że będę tam stałym gościem.Skusiłam się na nawilżającą odżywkę i zapłaciłam za nią tylko 6 zł
Dwa ostatnie kosmetyki czyli mleczko do mycia ciała bawełniane i żel pod prysznic oliwka i buriti kupiłam za 5,50 zł więc jak mogłam się nie skusić ;)
 Na allegro za 10 zł z przesyłką upolowałam 100 cm osłonki na pędzle ;)

Dziewczyny a wasze jakie były ostatnie upy ?
Pozdrawiam 


42 komentarze:

  1. miałam kiedyś tą glinkę zieloną i czerwoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdziła ? Ja z czystym sumienie mogę polecić tą czarną ;)

      Usuń
  2. Na wodę różaną i ja mam chęci i to wielkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubie ten żel z Joanny, fajne zakupy z zielarskiego chyba też się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie w miejcie mam naprawdę fajny sklep zielarski :)

      Usuń
  4. Na mydło z Isany się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wodę różaną spotykam dość często na blogach. Niestety mój organizm mnie nie popiera w lubieniu róży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się skusić np na wodę z kwiatów pomarańczy :)

      Usuń
  6. ja ostatnio też kupiłam płyn facelle.

    OdpowiedzUsuń
  7. poluję na tą szczotkę do ciała w Rossie i nie mogę jej dostać..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądziłam, że maseczki Bania Agafii są takie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim sklepie zielarskim są dość niskie ceny ale cena waha się tak do 6 zł to i tak nie dużo

      Usuń
  9. Też kupiłam sobie szampon Babydream. Zobaczymy czy sprawdzi się u mnie tak jak u połowy blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! zarąbiste osłonki! ja wprowadziłam sankcje na rosyjskie kosmetyki hehehehe mam w szawce ale nie używam na złośc putinowi:P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne nowości i sporo ich :-) musze wychaczyć u mnie jakiś sklepik zielarski :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ciekawi ta Woda różana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te osłonki na pędzle, na wyjazd jak znalazł. Wodę różaną też bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że dzięki tym osłonką pędzel będzie dłużej trzymał swój kształt :)

      Usuń
  14. Oooo jaki tani sklep zielarski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tani chociaż z tego co widzę to właścicielka podnosi troszkę ceny kosmetyków rosyjskich powoli ;/

      Usuń
  15. ta herbatka i osłonka na pędzle najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię wodę różaną a Fecelle mam w zapasach

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę kupić w końcu tą wodę różaną :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dzisiaj wybieram się na małe zakupy - muszę upolować jakąś fajną wodę toaletową :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się zaopatrzyć w tą szczotkę z Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tą szczotkę do peelingu, choć czasami o niej zapominam jak mam zwykły peeling do zużycia. A na osłonki na pędzelek jakiś czas temu polowałam ,ale się jeszcze nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zakupy, widzę tutaj kilka "moich" produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ładnie! uwielbiam facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam tą szczotkę z Rossmannaale kurcze po pierwszym użyciu na mokro mi pękła :( o szczotkowaniu ciała na sucho też myślałam :) ale coś się zebrać w sobie nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę Cię zmartwić, że masz podrobioną wodę różaną ;/ Swoją wylałam..
    Oderwij białą etykietę - glikol propylenowy, sztuczne aromaty.. Jak kupię to tylko z KTC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym i więcej razy już jej nie kupię.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.