sobota, 23 sierpnia 2014

Zapraszam na ROZDANIE z okazji 3 urodzin bloga ( troszkę spóżnionych :)

Do wygrania jest 
1.Flos-Lek Balsam do ciała Mango Marakuja
2.Balea Odżywka do włosów `Czerwona pomarańcza i moringa
3.Bania Agafii Szampon-Balsam do włosów (Miałam go i byłam z niego bardzo zadowolona)
4.Balea żel pod prysznic Mango i Mambo
5.Soraya Serum do ciała zapobieganie rozstępom


Regulamin Konkursu 
-Kosmetyki są nowe i zakupione prze zemnie
-Rozdanie trwa od 23 Sierpnia do 20 Września
-Nagrodę wylosuję w ciągu dwóch kolejnych dni
-Nagrody zostanie wysłana tylko na terenie Polski
-Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców
-Na adresy zwycięzców czekam do 3 dni w razie nie podania losuję kolejną osobę.
-Nagrodę wyśle w ciągu tygodnia.
-Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami).


Co trzeba zrobić:
MUSISZ
- Publicznie obserwować mojego bloga 1 los

DODATKOWO   
-Możesz polubić  Piękno jest w nas na FB KLIK 2 los 
-Możesz dodać mojego bloga do Kręgów KLIK 2 losy
-Możesz polubić mojego Instagrama KLIK 2 losy
-Osoby które obserwowały mnie przed Rozdanie 1 los
-Osoby które znajdują się w 20 najczęściej komentujących :) 2 los 
 -Możesz dodać info o rozdaniu w pasku bocznym Twojego bloga 3 losy
-Można także udostępnić post na Facebook 3 losy  
Do zdobycia 16 losów ;)

21 komentarzy:

  1. zgłoszone! Wszystkiego najleprzego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.