poniedziałek, 25 sierpnia 2014

RECENZJA Virtual fashion mania Lakiery do panzoocji numer 188, 191,195.196 (dużo zdjęć ;)

*Opinia Producenta*
Jesień nie musi być nudna i szara, zwłaszcza gdy na paznokciach królują niezwykłe, nasycone kolory. Szlachetny burgund, zmysłowy fiolet, zimny kobalt, czy ekskluzywna zieleń to baza jesienno-zimowej garderoby i najważniejsze odcienie sezonu, doskonale podkreślające tajemniczość i kobiecy szyk. Nadal niezwykle modne są paznokcie
w kuszących odcieniach czerwieni, a także dodające energii  pomarańcze – doskonałe na jesienną szarugę.

Najnowsza kolekcja lakierów do paznokci marki Virtual – Fashionmania – to aż 20 najmodniejszych kolorów na sezon jesień/zima 2012. To propozycja dla przebojowych kobiet, które lubią eksperymentować ze swoim wizerunkiem i nie obawiają się odważnych kolorów. Bazę kolekcji stanowią uwodzicielskie odcienie głębokiego błękitu, granatu, wyrazistego fioletu i purpury, które zdobią paznokcie niczym olśniewająca biżuteria. Na uwagę zasługują też nieśmiertelne czerwienie i eleganckie bordo, a także niezwykłe i bardzo modne w tym sezonie oranże oraz cieszące się nieprzemijającą popularnością naturalne nude.   

*Moja Opinia*

 +OPAKOWANIA
Okrągła szklana przezroczysta buteleczka z czarną nakrętką.Nic na opakowaniu się nie ściera.Pędzelek jest średniej długoościści i nie jest ani za cienki ani za gruby.Naprawdę bardzo łatwo dzięki nim maluje się pazurki.Na opakowaniu możemy znaleźć numer jaki i nazwę koloru, datę przydatności oraz krótką opinie producenta.Dzięki numerkom na górze nakrętki łatwo i szybko mogę je odszukać wśród innych lakierów.
+KONSYGNACJA 
Konsystencja lakieru nie jest ani za rzadka ani za gęsta.Nie ma problemu z nałożeniem go na paznokcie.Wielkim plusem jest to,że lakier już po pierwszej warstwie bardzo dobrze kryje płytkę.Chociaż ja i tak zawszę poprawiam drugą cieniutką.Lakier także naprawdę dość szybko wysycha cod la mnie jest wielkim plusem.
+KOLORY
Ja posiadam aż 4 opiszę je wszystko po kolei :)
Pierwszy po prawej 191  Make me happy
Zaczynam od mojego ulubieńca ;) 
Przyznam się,że całe lato był na moich paznokciach u stóp.Piękna czerwień przełamana pomarańczą.Miałam go nawet na stopach na weselu szwagierki bo ślicznie pasował do mojej sukienki i czarnych sandałków.Mam wiele takich lakierów w podobnej tonacji ale ten szczególnie mi się spodobał.
Ps: Nadal mam go jeszcze na pazurkach u stóp :)
Następny kolorek to 196 Why not !
Wyżej opisałam mojego ulubieńca teraz od razu przejdę do kolorku z którym się najmniej polubiła.Jest to zieleń intensywna i soczysta.Kolor jest bardzo ładny ale ja po prostu nie przepadam za takimi odcieniami zieleni.

Kolejny piękny odcień :) 188 Forever
Cukierkowy róż  na żywo jest bardziej wyrazisty.Naprawdę bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach u dłoni.
Ostatni to 195 Wonder woman 
Piękna jasna pomarańcz przełamana brązem

+POJEMNOŚĆ,CENA
10ml kosztuje około 8,50 zł ( nie jestem pewna tej ceny ponieważ ja je dostałam na spotkaniu blogerek)
+/-TRWAŁOŚĆ 

Jak ktoś czyta mojego bloga już jakiś czas to dobrze wie,że na moich paznokciach żadnej lakier nie utrzymuję się dłużej niż dwa dni.Tak samo jest także z tym lakierem.
 
+GAMA KOLORYSTYCZNA

Jak widać lakier dostępny jest w 20 pięknych kolorach.Kolekcja 2012 Jesień/Zima.Szkoda,że ta gama kolorystyczna nie oddaje prawdziwego koloru lakieru.Ponieważ na przykład 195 na zdjęciu wygląda jak róż a naprawdę jest to pomarańcz ( ostatni kolor który opisałam wyżej )Prawa że się bardzo różnią ?
 
Jeszcze troszkę nurtuje mnie to że te kolory które posiadam nie pasują mi w ogóle jesienią i zimą.Moim zdaniem są to lakiery pasujące właśnie wiosną i latem bo są soczyste i żywe.
Dostępna jest także kolekcja 2012 Wiosna/Lato w pięknych 10 pasteli i 10 neonów 
  

+/-DOSTĘPNOŚĆ
Wiem,że te lakiery jakiś czas temu można było kupić w Biedronce.Na pewno warto poszukać je w nie sieciowych drogeriach.

*Podsumowanie* 
Lakiery są w pięknych kolorach które bardzo często gościły na moich pazurkach stóp jak i dłoni ( oprócz tej zieleni :) Cena nie jest wygórowana a jakoś naprawdę przyzwoita.

 
Dziewczyny macie jakiś lakier z tej serii ? Które są Waszym zdaniem najfajniejsze?
 
Pozdrawiam 


32 komentarze:

  1. O też dziś piszę zbiorczą recenzję lakierów:P Późnym popołudniem się pojawią moje piaski od Gosh.
    191 wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,jak i Ty - miałam kiedyś te lakiery,ale...Porozdawałam je po rodzinie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie się nim maluje chociaż ja wolę troszkę jeszcze bardziej szersze pędzelki

      Usuń
  4. jest kilka kolorków które wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam te lakiery, ponieważ razem dostałysmy je na spotkaniach blogerskich, ale oddałam je bardziej potrzebującym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam różowy, ale jakoś się nie polubiliśmy :/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam tych lakierów, ale kolory śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą mi się też podobają te pastele z letniej kolekcji ;)

      Usuń
  8. Żywe kolorki, całkiem fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten rózowy i czeka na swoja kolej : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy tobie się także spodoba :)

      Usuń
  10. prezentują się na prawde super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przemawiają do mnie te lakiery, niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory, lakiery w buteleczkach nie wyglądały tak ładnie i zachęcająco jak na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomarańcza i róż bardzo moje :) sama chyba nie mam żadnego z tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.