środa, 7 sierpnia 2013

Małe Zakupy a jak cieszą :)

ZAKUPY 

Co kupiłam:
-Ulubione płatki z Rossmanna około 3 zł
-Kupiłam następne opakowanie  Yves Rocher oczyszczający szampon do włosów dla zainteresowanych zapraszam do RECENZJI 
-Uriage krem z kwasem AHA zapłaciłam za niego w drogerii Hebe 35 zł
-Oriflaime kredka do oczu Kohl Pencll kolor Nude jest teraz na promocji za nie całe 10 zł ja zapłaciłam około 7zł bo siostra jest konsultantką.

Już od dawna chciałam kupić kredkę w kolorze Nude do nakładania na linię wodną u jednej z blogerek widziałam,że inglot posiada taki kolor w swojej kolacji numer 44.Wiele razy byłam w ich sklepie i nawet na stoiskach i nie mieli w sprzedaży.Szkoda,bo ten kolorek jest naprawdę śliczny ponieważ ten z Oriflaime jest bardziej biały a ten z Inglota bardziej żółty  a ja mam dość żółte białko w oczach wydaje mi się,że bardziej by mi pasował.Chociaż tak jak się mówi lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu.Kredkę z oriflaime używałam już kilka razy więc mogę napisać,że bardzo ładnie się utrzymuje na linii wodnej i nie ma problemu z aplikacją jest bardzo mięciutka.

Moja Pierwsza Maxi 

 Jest troszkę dla mnie za długa,ponieważ nie należę do wysokich kobiet.Zapłaciłam za nią na bazarku 15 zł :)

 Następna śliczna Sukienka 

Przód 
Tył
Jak widać dekolt z tyłu jest troszkę głębszy
Sukienkę kupiłam w H&M za 40 zł na promocji.Jest naprawdę śliczna i bardzo ładnie się układa na ciele.Był jeszcze kolor taki czerwono pomarańczowy i z chęcią bym kupiła,ale zostały tylko duże rozmiary.

Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów.Dziewczyny a wy co ostatnio sobie kupiłyście ?

Pozdrawiam 

55 komentarzy:

  1. piękne sukienki, uwielbiam czerń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka, sama bym sobie taką chętnie kupiła, tym bardziej w takiej cenie. Jednak w H&M nic nie umiem sobie sama wyszukać

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna sukienka:) a płatki lilibe też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica maxi jest fantastyczna. lubię tą długość. też używam tych płatków. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sukieneczka sliczna! małe bo małe, wazne że cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te płatki też są moimi ulubionymi i na przekór wszystkim, którzy naj. lubią te z biedronki ja za tymi z biedronki nie zbyt przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica oraz sukienka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka :)
    Zapraszam na mój blog zorganizowałam moje pierwsze rozdanie:
    http://livik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica. Ja przymierzam się do zakupu białej kredki, jeszcze zastanawiam się nad firmą, ale polecono mi Essence, podobno jest bardzo trwała

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy - piękne spódnica i sukienka również :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobną spódniczkę w groszki, tylko długość midi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem z Uriage baaardzo mnie zainteresował! Będę czekać na recenzję :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka bardzo ładna, ale cena spódniczki wręcz rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ci się sprawdza ta kredka nude z oriflame? Zaczelam polować na taka, ale nie wiem która wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam w pości :) Kredka dość długo utrzymuje się na lini wodnej i jest bardzo mięciutka :)

      Usuń
  15. ta sukienka z hm jest swietna, masz nosa do wyszukiwania takich perelek, ja niestety nie umiem szukac szczegolnie jak kilka osob kolo mnie stoi i sugeruje ze juz jest ich kolej zebym ja juz sobie poszla :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupy zawsze bardzo cieszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta maxi spódniczka, niestey na mnie większość jest za długa :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z kremem z kwasem to lepiej poczekaj do jesieni, by nie zrobiły się przebarwienia na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się używa wysokiej ochronny to nie ma się o co bać.

      Usuń
  19. Zakupy nawet te niewielkie cieszą , a nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarna sukieneczka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się te ciuszki :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Za kremem Uriage muszę się rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. obie śliczne,a maxi to już w ogóle cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda małe a cieszą, podobają mi się ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienka i maxi też bardzo fajna uwielbiam maxi<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja pierwsza maxi i bardzo mi się podoba,ale mój TŻ woli coś krótszego ;)

      Usuń
  26. Śliczna sukienka :) Zakupy zawsze cieszą...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ubranka świetne! Też lubię maxi :D A z kosmetyków nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna sukienka!:)
    pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.