piątek, 16 sierpnia 2013

RECENZJA L`Oreal, Studio Secrets Professional, Baza wygładzająca

*Opakowanie,Konstancja*
 *Efekt*
Jak widać po lewej buzia bez bazy po prawej z bazą.





 *Opinia Producenta*

Wygładzająca baza, wyrównująca powierzchnię skóry o elastycznej strukturze, eliminuje niedoskonałości: zmarszczki i linie mimiczne (bruzdy) są skorygowane, pory zostają wyraźnie zmniejszone. Powierzchnia skóry staje się doskonała. 

*Skład*
 
Cyclohexasiloxane(emolient silikon lotny, po pewnym czasie wyparowuje ), 
Dimethicone(syntetyczny emolietnt, silikon.Dzięki tej stabilności chroni skórę lub włosy przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych. Zapobiega odparowywaniu wodyz powierzchni. Łatwo zmywalny łagodnymi srodkami myjącymi), 
Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer elastomer silikonowy, poprawia własności sensoryczne preparatu, dając odczucia suchego, jedwabistego filmu na skórze. Absorbuje sebum, wygładza i matuje. Dodatkowo optycznie wygładza drobne zmarszczki.) 
Silica(Krzemionka naturaly minerał,powszechnie stosowany jako składnik pudrów kosmetycznych. Nadaje skórze gładkość.) 
Acrylates Copolymer (emulgatory, substancje żelujące,
Pochodzenia chemicznego. Kwas akrylowy, który został znaleziony w różnych rodzajach alg. Substancja żelująca dla fazy wodnej do stabilizacji emulsji.
Posiada mocne bakteriobójcze działanie. Środek tworzący ochronny, stabilny film na skórze, włosach i paznokciach.), Disodium Stearoyl Glutamate,(Emulgator pochodzący z kwasów kokosowych i amino.Stosowany w fundacji,, produkty ochrony przeciwsłonecznej SPF, cer, anti-aging produktów, w proszku twarzy i krem ​​nawilżający
 Aluminum Hydroxide(sole aluminiowe , to substancje toksyczne. Są to sole tego samego metalu, z którego produkowane są puszki, folie i samoloty.
 +/- CI 77891, CI 77491  Titanium dioxide, dwutlenek tytanu (biały), barwnik stosowany w kosmetykach naturalnych.

 dobre składniki (oleje, ekstrakty, nawilżacze), raczej neutralne, konserwanty i składniki na które trzeba zwrócić uwagę, bo nie każdy je toleruje.Na czarno zaznaczam składniki które nie wiem do której grupy należą.





 *Moja Opinia*
-/+OPAKOWANE
Baza zamknięta jest w eleganckim szklanym słoiczku.Moim zdaniem nie jest to zbyt higieniczne opakowanie.Ja sama zakupiłam bazę w saszetkach po 1ml .Jak widać przełożyłam ją do małego plastikowego pojemniczka.

+KONSYSTENCJA,KOLOR,ZAPACH
Konsystencja przypomina mus jest bardzo puszysty i gęsty.Kolor jasny róż,ale nie nadaje koloru skórze.Produkt nie ma żadnego zapachu

+/-POJEMNOŚĆ,CENA
Pełno wymiarowy produkt ma 15 ml i kosztuje 45 zł.Ja zapłaciłam za 20 saszetek czyli 20 ml 15 zł z przesyłką.

+WYDAJNOŚĆ
wystarczy mała ilość aby pokryć prawie całą buzie.Ponieważ jak się nałoży za dużo to się roluje.

+DOSTĘPNOŚĆ
W drogeriach gdzie jest szafa z kosmetykami L'Oreal czyli Rossmann,Hebe,Natura i Super Pharma.Saszetki kupiłam na allegro.

+/-DZIAŁANIE 
Producenta nam obiecuje,że baza wygładzi naszą skórę i z tym się zgodzę w pełni.Ja nakładam bazę na centralną część twarzy czyli czoło,nos troszkę policzki i broda.Baza doskonale maskuje moje rozszerzone pory.Skóra staje się jednolita gładka i aksamitna w dotyku.Mogę nawet stwierdzić,że troszkę matuję i dzięki niej podkład utrzymuje się troszkę dużej.

*Podsumowanie*
Dziewczyny które oczekują od bazy matowienia,wygładzenia i znacznego przedłużenia trwałości makijażu to może wasz rozczarować.Ponieważ baza ma porostu zadanie wygładzić naszą buzię i z tym się zgadzam.Warto wspomnieć,że używam ją tylko ma wielkie wyjścia.

Dziewczyny a wy używacie bazy pod podkład ?
Pozdrawiam 

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie kosmetyki zmniejszające widoczność porów skóry, a takiego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przy okazji zakupów na allegro,albo na innych stronach kupić sobie kilka próbek.

      Usuń
  2. ne używam żadnych baz, ale faktycznie lekko matuje Ci skórę i ukrywa lekko pory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam bazy zawsze pod podkład :)
    Teraz testuję dwie bazy z Oriflame.
    Ta wydaje się fajna, daje ładny efekt ale bardziej zależy mi na przedłużeniu trwałości makijażu i zmatowieniu niż na wygładzeniu.
    Dobrze wykombinowałaś z zakupem tych próbek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czaje sie na nia , potem dla utrwalenia zawsze mozna psyknac fixerem;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta baza od dłuższego już czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam baz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uzywam baz. Jakos za duzoby tego bylo:))

    OdpowiedzUsuń
  8. bałabym się stosować taką bazę... pewnie skonczyłabym z samymi syfami i tyle by było z mojej gładkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo buzia po bazie jest bardzo fajna w dotyku ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. zmatowienie też widać gołym okiem

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam tej bazy, sama używam aktualnie bazy koreańskiej marki, ale używam jak dokładnie tak, jak Ty i tylko na wielkie wyjścia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam tego typu produktów :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie używałam a teraz raz na jakiś czas :)

      Usuń
  13. Ja ostatnio jakoś sceptycznie podchodzę do baz, dlatego że po prawie każdej drogeryjnej bazie moja buzia pokryta jest syfkami :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tej bazy, ale mnie zaciekawiłaś i chciałabym wiedzieć jak spisałaby się na mojej tłustej cerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używam, jednak jak boicie się zapychania warto bazę potem zmyć olejem ;)
    rzeczywiście na zdjęciu widać zmatowienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mam przekonania do mycia buzi olejkiem miałam z BU i go odstawiłam.

      Usuń
  16. mnie też kusi ta baza oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam właśnie kilka razy na allegro tą bazę i wyglądała ciekawie.
    Muszę jednak uważać, bo kilka baz które miałam zapchało mnie. Ale tą chętnie bym wypróbowała. Zamówienie kilka saszetek na wypróbowanie byłoby świetnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie jak się zamówi saszetki można wypróbować i sprawdzić czy odpowiada.

      Usuń
  18. Bazy używam bardzo rzadko, ale też kiedyś zamówiłam sobie kilka saszetek i według mnie jest po prostu świetna :) 2 saszetki trzymam w pogotowiu na jakieś większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja głównie liczę na przedłużenie trwałości makijażu, ale efekt wygładzenia jest naprawdę widoczny. Super recenzja !

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajna :) Ja rzadko używam bazy, na co dzień stawiam na krem, a jak już się zdecyduję to jest to silikonowa z Marizy lub Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie zobaczymy się w Kielcach. Bardzo liczyłam na to że cię tam poznam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja będę na spotkaniu w Kielcach :)

      Usuń
    2. Tak wiem, ale niestety ja jestem jedynie na liście rezerwowej, więc nie ma raczej szans na spotkanie z Tabą.

      Usuń
  22. Nie miałam jeszcze tej bazy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Baza jak dla mnie jest na jakieś wyjścia, na co dzień stawiam na kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanowię się, przydałby mi się taki produkt do mojej cery:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.