piątek, 9 sierpnia 2013

RECENZJA Yves Rocher żel pod prysznic o zapachu Zielona cytryna z Meksyku

*Opakowanie,Konsystencja*
*Opinia Producenta*
Żel o orzeźwiającym zapachu zielonej cytryny, doda energii na cały dzień. Składniki pochodzenia roślinnego: olejek eteryczny z zielonej cytryny z Meksyku, woda z hamamelisu bio, gliceryna, baza myjąca. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
*Skład*
Aqua(woda),Sodium Laureth Sulfate(sls substancji myjąca),Ammonium Lauryl Sulfate(ALS substancja myjąca),Cocamidopropl Betaine( łagodny detergent),Hamamelis Virginiana wather(woda oczarowa),Parfum(zapach),Glycerin(gliceryna substancja nawilżająca) ,Sodium Cocoamphoacetate( łagodny, roślinny detergent
),Sodium Chloride (chlorek sodu-składnik antystatyczny, zagęstnik),Citral(składnik kompozycji zapachowej),Polyquaternium-7( antystatyczny),Allantion(składniki aktywne alantoina),Salicylic Acis(Kwas salicylowy)
),Propylene Glycol(konserwant),Ci 17200(barwnik),Ci 19140(barwnik cytrynowożółty),Ci 42090( Błękit brylantowy)

dobre składniki (oleje, ekstrakty, nawilżacze), raczej neutralne, konserwanty i składniki na które trzeba zwrócić uwagę, bo nie każdy je toleruje.Na czarno zaznaczam składniki które nie wiem do której grupy należą.



 
*Moja Opinia*
+/-OPAKOWANIE
Typowe jak dla tej marki butelka wykonane z plastiku który jest przezroczysty.Więc widać ile pozostało nam jeszcze produktu.Na opakowaniu znajdują się wszystkie ważnie informacje.Daje mały minus za dozownik który ciężko się otwiera szczególnie gdy ma się mokre dłonie.Więc u mnie na półce stoi otwarty.

-/+KONSYSTENCJA,KOLOR
Żel ma kolor zielony a jego konsystencja jest troszkę za wodnista.Trzeba uważać żeby nie wylało się na gąbkę za dużo produktu.

+ZAPACH
Mam dezodorant z tej firmy o tym samym zapachu RECENZJA   
Zapach jest bardzo odświeżający  pachnie cytrusowo, przyjemnie się go używa w upalne dni.

+RODZAJE ŻELI z SERII Jardins du Monde -Orchidea i Madagaskar 
-2w1 Migdał
-Kwiat Lotosu
-Gardenia z Polinezji
-Ylang Ylang  
 -Ziarna Kawy -Bawełna z Indii
 -Aloes z Meksyku
 -Lawenda z Prowansji 
 -Owoc granatu z Hiszpanii -Pomarańcza

+/-POJEMNOŚĆ,CENA
200ml,cena regularna 11,90 zł można go kupić na promocji za 7,90 zł.

-/+WYDAJNOŚĆ
Przy codziennym stosowania wystarcza na miesiąc stosowania gdy używa go jedna osoba. 

-DOSTĘPNOŚĆ
Na stronie internetowej Yves Rocher oraz sklepach stacjonarnych

+DZIAŁANIE
Żel ma bardzo przyjemny zapach więc umila kąpiel.Bardzo dobrze oczyszcza naszą skórę,nie podrażnia jej ani nie uczula.Więc spełnia swoją funkcje.  

*Podsumowanie*
Mam jakoś słabość do tych żeli uwielbiam ich zapachy które są bardzo przyjemny dla mojego nosa.Widziałam,że mają dostępny w kolekcji żel o zapachu mięty.Tylko kosztuje 15 zł więc to lekka przesadza.Może uda mi się go upolować w promocji.


Mieliście kiedyś jakiś żel z tej firmy ? :)
Co o nim myślicie ?
Jaki jest wasz ulubiony żel pod prysznic ?
Pozdrawiam 

27 komentarzy:

  1. Mam ten żel, też niedawno go recenzowałam, i jego zapach mnie poprostu zauroczył. Świetny, orzeźwiający, na lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tej firmy oprocz tuszu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam bardzo dużo kosmetyków i lubię tą firmę ;)

      Usuń
  3. z Yves Rocher mam tylko jeden żel o zapachu kawy tej samej pojemności.
    lubię go.

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie,miesiąc na jednym żelu to dłuuugo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam okazji próbować produktów tej firmy, ale to z pewnością kwestia czasu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zapach na upalne dni by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie pachnace zele pod prysznic ale troche drogi jak na 200 ml. wolę kupić sobie 500 ml Palmolive aroma theraphy za 9 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam. Póki co używam żeli o slodkich zapaszkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w lako nie lubię żeli o słodkich zapachach :)

      Usuń
  9. Jak za taką pojemność to dużo chcą zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go nie używałam, ale widzę, że cena bardzo zachęca do przetestowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To moja ulubiona wersja zapachowa Jardins du Monde!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ich regularnie używam, mają świetne zapachy, szkoda tylko,że dość niewygodnie się je otwiera

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię żele z tej serii, ale akurat tego zapachu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie ich żele najbardziej kawowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz jest promocja trzy żele w cenie dwóch, ważna do końca sierpnia :)
    Pracuję w Yves Rocher i ten zapach jest brany najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytrusowe wersje zapachowe to moje ulubione żele z Yves Rocher ;) Świetne na lato, najbardziej spodobał mi się grejpfrucik i cytrynka, pomarańczka jest słodka, ale miło kojarzy mi się z oranżadą z dzieciństwa :) Ja kupuje tylko te żele jak są na promocji za ok 7 zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.