czwartek, 8 sierpnia 2013

RECENZJA Essie - Good To Go! Lakier przyspieszający wysychanie

Pod koniec maja dostałam od sklepu EasyGlam   do przetestownaia Essie - Good To Go! Lakier przyspieszający wysychanie.Więc pora już po takim czasie napisać recenzje.Warto jeszcze wspomnieć,że na moich paznokciach lakiery wytrzymują max 3 dni.Moim zdaniem nie jest to wina lakierów ponieważ próbowałam różnych tańszych i droższych każdy utrzymuje się podobnie.Po prostu mam chyba taką płytkę panzoocji.Więc jeśli jesteście ciekawe czy ten produkt się u mnie sprawdził ?Zapraszam niżej na recenzje ;)


*Opakowanie*

*Opinia Producenta*

Rewelacyjny lakier przyspieszający wysychanie lakieru i przedłużający jego trwałość. 

*Skład*



                                                    *Moja Opinia*


+OPAKOWANIE
Lakier dostajemy w zapakowany w kartoniku na którym znajdują się wszystkie ważne informacje jak skład,opinia producenta i data ważności.Sam lakier jest w standardowym szklanym  przezroczystej butelce przez którą widać ile pozostało produktu.Zakrętka jest w kolorze białym i nie ma problemu z zakręcaniem i odkręcaniem produktu.

+KONSYSTENCJA
Konstancja Lakieru jest troszkę rzadka,ale nie ma problemu z nałożeniem go na pazurki do tego bardzo ładnie się po nich rozprowadza.

-POJEMNOŚĆ,CENA
15ml cena około 35 zł więc nie należy do najniższych

+WYDAJNOŚĆ
Mam go już ponad 2 miesiące i zużycie jest bardzo malutkie.

+DATA WAŻNOŚĆ
30 miesięcy po otwarciu

+DOSTĘPNOŚĆ
Moim zdaniem nie ma problemu z kupnem ponieważ możemy go dostać w wielu miejskich.Na pewno dostępny jest w sklepie KLIK

+DZIAŁANIE
Jestem zadowolona z tego produkt w połowie.Może zacznę od minusa czyli essi nie przedłużył trwałości lakierów.Utrzymują się na moich paznokciach tak samo.Chociaż nie ma co marudzić ponieważ na pewno to wina mojej płytki.Teraz zacznę od plusów.Tak jak pisałam nie lubię gdy lakier bardzo długo wysycha i dzięki temu preparatowi lakier schnie migiem.Essi ma jeszcze kilka plusów np.jak lakier nam delikatnie smuży to jak go nałożymy to pięknie nam wyrównuje lakier do tego nabłyszcza nadaje wspaniały połysk.Mam jeden lakier z Revlon piękny miętowy,ale bardzo rzadko go nakładałam ponieważ bardzo długo musiałam czekać  aż wyschnie.Teraz dzięki essi mogę się nim cieszyć na pazurkach :)

*Podsumowanie*
Tak jak pisałam jestem z niego zadowolona w połowie.Mogę go polecić dziewczyną które nie mają problemu z trwałością lakierów a oczekują od takiego preparatu żeby przyśpieszył wysychanie lakieru.W tej roli sprawdził się naprawdę doskonale.
Link do sklepu KLIK

Dziewczyny macie może taki produkt ? Jesteście z niego zadowolone ? 
  
Pozdrawiam 



26 komentarzy:

  1. faktycznie drogi ... :( znasz może jakieś tańsze "wysuszacze"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kochana nie,ale poszukaj na innych blogach.

      Usuń
    2. A moze Sally Hansen Insta-Dri? ja jestem mega zadowolona. Moze i nie przedluza az tak trwalosci ale przyspiesza wysychanie :) i jest jakas dyche tanszy.

      Usuń
    3. Myślałam o zakupie tego Essie, ale postawiłam jednak na Sally Hansen, jako że wolę najpierw sprawdzić tańszy produkt żeby się nie zawieźć ewentualnie tym drogim ;P

      Usuń
  2. Na moich paznokciach ostatnio żaden lakier nie trzyma się dłużej jak 3 dni więc nie wezmę tego pod uwagę. ;) Jestem gotowa kupić ten lakier mimo jego ceny. Po prostu robię co mogę żeby poprawić ich wygląd.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ,że nigdzie nie mogę go dostać stacjonarnie ponieważ 35 za lakier i 15 zł za wysyłkę to dla mnie za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go w drogerii Hebe i w Super Pharmie

      Usuń
  4. na moich paznokciach żadne lakier nie trzyma się dłużej niż 2 dni i po takim czasie zmywam. moje paznokcie są felerne.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie paznokcie wyglądają dobrze tylko w pierwszy dzień później muszę je podreperować, a po 2 dniach najlepiej zmyć. Ze względu na to, że jestem niecierpliwa przyspieszacz musi być :D póki co używam z JOKO i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. za drogi jak na moja kieszen :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moje paznokcie potrafią utrzymać lakier nawet 4 dni, sama już nie wiem jak to jest. Nigdy nie miałam tak, że mi odpryskiwał czy coś, albo schodził... hmm ale może to też z racji tego, że głównie paznokcie maluję na bezbarwny albo odżywką, choć nieraz używam lakierów kolorowych i nie mam problemu z trwałością. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no moje to nawet 7 utrzymują dni ;) ale wysuszacz by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na razie nie posiadam żadnego wysuszacza;) ale mam zamiar się na jakiś skusić, może jednak troszkę tańszy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyzwyczaiłam się do tego iż lakiery nie są tak trwałe jakby się chciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam zawsze problem z trwałością lakieru, choć już się przyzwyczaiłam do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety ostatnimi czasy mam straszne problemy z utrzymywaniem się lakieru więc zaprzestałam ich malowania na jakiś czas ale już wytrzymać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam, ale myślę że bardzo by mi się przydał taki dobry produkt nawierzchni.

    OdpowiedzUsuń
  14. zamierzam go kupic:) zapraszam na rozdanie tangle teezer http://madziakowo.blogspot.com/2013/08/wygraj-rozowy-tangle-teezer-ostatnia.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go i jestem z niego ogromnie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie bez przyspieszacza wysychania ani rusz :D
    Tego produktu jeszcze nie miałam, ale chętnie zobaczyłabym jak sie sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie go wypróbuję bo nie lubię jak u mnie długo schną. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.