sobota, 10 sierpnia 2013

RECENZJA Maseczka kosmetyczna "LAST MINUTE"

*Opakowanie*
 *Przygotowanie*
*Opinia Producenta*
 Maseczka Last Minute - COLWAY, wykazuje zgodnie ze swoją nazwą wyśmienite działanie doraźne. Kolagen Naturalny, po zmieszaniu z glinką, traci (wskutek jej absorpcyjności) część zdolności transepidermalnych. Podnosi natomiast znacząco efektywność oddziaływania na skórę samego kaolinu. Poziom wysycenia warstwy rogowej i ziarnistej naskórka solami mineralnymi jest po zmieszaniu glinki z kolagenem - ponad dwukrotnie większy, niż po zmieszaniu glinki z wodą.


Maseczkę Last Minute, można potraktować (zgodnie z jej nazwą), jako SOS dla twarzy, nawet "godzinę przed balem". Jednakże przy systematycznym stosowaniu, wykazuje ona następujące działania kosmetyczne i kosmeceutyczne:
- mineralizuje naskórek,
- przywraca naturalne pH skóry,
- tonizuje i rozświetla skórę,
- podtrzymuje witalność keratynocytów,
- absorbuje zanieczyszczenia i zbędną chemię z naskórka,
- działa silnie antyseptycznie,
- zwalcza bakterie epidermy,
- wspomaga leczenie trądziku (także różowatego),
- uruchamia minerałozależne czynniki przeciwzmarszczkowe, przede wszystkim procesy przyrostu elastyny,
- zabliźnia mikro-rany po inwazyjnych zabiegach kosmetycznych,
- ściąga pory.

Okłady z glinki kaolinowej i Kolagenu Naturalnego posiadają wiele innych oddziaływań, których wymienienie nie jest możliwe z uwagi na fakt, że mogłoby być poczytane za reklamowanie produktu jako leku, którym nie jest. 


ZAWARTOŚĆ SKŁADNIKÓW:
Kolagen Naturalny - nie mniej niż 4 ml.
Glinka kaolinowa - nie mniej niż 5 mg.

SPOSÓB UŻYCIA:
Bezpośrednio przed użyciem dokładnie wymieszać w małej miseczce całkowitą masę obu składników i natychmiast nałożyć na twarz, ewentualnie szyję. Pozostawić do całkowitego wyschnięcia. Po 15 - 20 min. zmyć letnią wodą. Jeżeli po zmyciu maseczki nie nakładamy makijażu - zalecany jest Krem regenerujący na noc z serii kosmetycznej COLWAY.

*Skład*
 
Kolagen Naturalny (wg INCI):
Aqua(woda)

, Collagen(Składniki, które w sobie zawiera są doskonałym środkiem przywracającym młodość i koloryt skórze)
Caprylyl glycol (emolient
tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni, przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę)
Elastin (
. Łatwo przenika w głąb skóry, wpływa na jej elastyczność. Wygładza zmarszczki, regeneruje i poprawia witalność skóry)
Lactic Acid ((kwas mlekowy) reguluje odnowę komórkową skóry)

Glinka kaolinowa:
Krzem(SiO 2 ) - 48,30%, Glin(Al 2O3) - 36,10%, Potas(K
2O) - 1,45%, Żelazo(Fe2O3) - 0,09%, Magnez(MgO) - 0,22%, Sód(Na2O) - 0,04% oraz Azot, Mangan, Molibden, Selen, Tytan, Wapń, sole i inne składniki śladowe - łącznie 13,80%.



*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Produkt jest zapakowany w kartoniku.W środku znajduje się woreczek strunowy z glinką oraz mały słoiczek z kolagenem oraz ulotkę.

+KONSYSTENCJA,KOLOR 
Kolagen jest w kolorze przezroczystym o konsystencji żelu.Glina jest koloru białego o konsystencji proszku.

-POJEMNOŚĆ,CENA
Glinka  5g kolagen 4 ml, około 27 zł

-WYDAJNOŚĆ
Maseczka jest tylko na jedno użycie.Ja jestem oszczędna i zrobiłam sobie dwie maseczki i wystarczyło spokojne ;)

-DOSTĘPNOŚĆ
Jak się nie mylę dostępna jest tylko w sklepach internetowych

+/-DZIAŁANIE 
Tak jak napisał producent jest to maseczka która nakładamy godzinę przed ważnym wyjściem i nasza buzia ma wyglądać doskonale.Jak to jest naprawdę zaraz wam opisze.Maseczkę dobrze się nakłada i nie ma problemu z usunięciem jej z buzi.Twarz po jej użyciu wygląda naprawdę o wiele lepiej,ale nie ma jakiegoś efektu WOW.Pory na są troszkę ściągnięte,podrażnienia na skórze są mniej widoczne skóra jest oczyszczona.
*Podsumowanie*
Napisze wam szczerze nigdy bym się na nią nie skusiła.Ponieważ taki sam efekt daje mi maseczki z glinki.Chociaż nie piszę,że jest zła bo krzywdy mi nie zrobiła i buzia po jej użyciu wyglądała bardzo ładnie.Ale cena około 27 zł mnie odstrasza 

Dziewczyny miałyście tą maseczkę ?
Jakie macie plany na weekend ?
Pozdrawiam 

 

20 komentarzy:

  1. o matko, 27 zł za takie coś? za 8 zł mam 100g białej glinki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie droga, ale używam dużo produktów tej firmy i jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama używała grafitowy kolagen do wcierania w skórę głowy. Efekty super. Mają też tabletki z kolagenem i wiele innych produktów.

      Usuń
    2. Ja jak na razie miałam tylko ten jeden kosmetyk.

      Usuń
  3. Cena rzeczywiście dość wysoka i w dodatku nic szczególnego nie robi :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena za wysoka mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mm jak nic specjalnego to sobie podaruję

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki, za szczerą recenzję. często dziewczyny zachwycają się tą maseczką .
    nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena nie na moją kieszeń niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. no skoro nic szczególnego,a cena kosmiczna plus trzeba ją mieszać,a mi się nie chce xD no to na bank nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cena dosyć spora skoro piszesz, że maseczki z gliną działają podobnie. Może przy regularnym stosowaniu efekt byłby lepszy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może byłby lepszy ale cena 27 zł za dwie maseczki to za dużo.Glinkę kupię za 8 zł i mam na wiele użyć.

      Usuń
  10. Miałam tą maseczkę i też podzieliłam sobie ją na 2 razy. Można je też kupić u konsultantek Colway. Ja jako taka konsultantka mam ją za 10zł :D Byłam z niej bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 zł to już dużo niższa cena i da się przełknąć.

      Usuń
  11. O, to coś idealnego dla mnie, bo jestem fanką zarówno glinki, jak i kolagenu :). Połączenie tych dwóch składników wydaje się super, żałuję, że sama nigdy na to wcześniej nie wpadłam. Buzia wygląda bardzo świeżo i promiennie. Ciekawe, że wydaje się, że tej maseczki tak mało, a wystarczyła na całą twarz. Testowałaś jakieś inne kosmetyki z tej serii?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.